Youtube Yok Olsaydı 1.Bölüm (Youtube Dizisi)

katma 28 Jul 2017
Bugün "TR-tv Yok Olsaydı" adlı yeni bir internet dizisine başlıyoruz! Orkun Işıtmak bir sabah uyanır ve TR-tv kanalına giremez. Başta bunun iyi bir şey olduğunu düşünen Orkun başına geleceklerden habersizdir.
Video hoşunuza gittiyse "beğenmeyi" unutmayın!
Yeni videoları kaçırmamak için tr-tv.net/username-thepersica tıklayarak abone olabilirsiniz!
5000TL Araba vs. 3.500.000TL Araba : tr-tv.net/tv/video-ijqwPBpprs4.html
DUBAİ NUSRET'TE 1500TL HESAP ÖDEMEK! : tr-tv.net/tv/video-4PalVUBkaEs.html
DÜNYANIN EN KÖTÜ DÖVMESİ! : tr-tv.net/tv/video-0HANFdMaez8.html
123123TL'lik STRES ÇARKI! : tr-tv.net/tv/video-TwCzaHqEnYI.html
DÜNYADAKİ EN BÜYÜK AQUAPARK! : tr-tv.net/tv/video-sKXCBM78cOc.html
Geceliği 40TL Otel vs. 115.050TL Otel : tr-tv.net/tv/video-ijxr2h1jr6k.html
3TL Pizza vs. 70TL Pizza : tr-tv.net/tv/video-XfrDqnPzec0.html
BOKS CHALLENGE! : tr-tv.net/tv/video-7dYK84oqAFc.html
YORUMLARDAN ŞARKI YAPMAK #2 :tr-tv.net/tv/video--qgjxTOupp8.html
KAFADAKİ ELMAYI OKLA VURMAK! : tr-tv.net/tv/video-GXwHSf7S_6o.html
SİNEMAYA BEDAVA GİRDİM! : tr-tv.net/tv/video-jp_6lY_g138.html
İkinci Kanalım! : goo.gl/I88ilb
Web : orkunisitmak.com
Twitter : twitter.com/orkunisitmak
Facebook : facebook.com/orkunisitmak
Instagram : instagram.com/orkunisitmak
Snapchat : orkunisitmak
Müzik Epidemic Sound: bit.ly/2b3Hv9A
Merhaba Ben Orkun Işıtmak! TR-tv kanalımda birbirinden komik şarkı ,parodi , şaka, sosyal deney,eğlence, ve hayatımı paylaştığım vloglar/videolar üretiyorum. Genellikle haftada 2 video yüklediğim eğlence dolu kanalımdaki videolarımı kaçırmamak için abone olmayı unutmayın!
İzlediğiniz için teşekkürler!
Buraya kadar okuduysanız adamsınız ,siyular babacımlar

YORUMLAR

  • Arkadaşlar yeni internet dizimizin ilk bölümü yayında , desteklemek ve sonraki bölümleri görmek için videoyu beğenmeyi paylaşmayı unutmayın!

  • Ya şu grili erkek çok itici😐😐😐

  • Çok güzel 😍

  • 2019 hala ızlıyorum XD

  • 2019 ✋

  • Sene 2109 hala izleyenler

  • Alt yazıyı yazar kişinin uğurlu rakamı 4 olmalı

  • Sene 2019 ???

  • Senin sonun youtubenin hayırına senin sonun youtubenin sonu değil

  • :(

  • 2019 da hayla izleyenler+1

  • abi

  • bi dizisi eksikti😂😂

  • Devamı lütfen gelsinn

  • Orkun ışıtmağı sevenler beğensin de sayımız bilelim

  • Şu an 2 katısın orda söylediğin abonenin😘😍

  • 3:24 kötü espiri irem

  • Abi internet gelince seni izliyom ama bu çok saçma

  • Orkun abi yoktu benim yok olmasını nasıl çıktın gerçekmi

  • 3.5 tu şimdi 6.5

  • Orçun Işıldak

  • Çok üzüldüm 😢

  • Çok güzel oimuş

  • Yanlış yazmışsın TR-tv değil TR-tv Kanalı yok olsaydı

  • orkun keşke hep böyle kalsan ezik.... enes batur ve ciya yanardag en iyisi.birde reymen bunlar sana binbasar

  • Sene 2019 hala izleyenler?

  • 2019 ?

  • 3.5 milyon aboneden -> 6.7 milyon aboneye...

  • TR-tv yoksa sen nasıl video cekiyon :)

  • ya cok kotu

  • Var

  • İnsanları mutlu etmek için Devamını oku

  • 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑 🌑🌑🌑🌕🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑 🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑 🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑 🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑 🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑 🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑 🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑 🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑 🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌕🌕🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑 🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑 🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑 🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌕🌕🌑🌑 🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑 🌑🌑🌑🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑 🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑🌑 Hala İzleyenler +1

  • Dislike atanlar buradamı

  • Kulaklığı ters gören tek ben miyim? *TuTmAz BeYa*

  • TR-tv Yok olsaydı Enes batur Deli mi ne Başak Karahan Orkun ışıtmak Meryem can Şeyda Erdoğan Burak Güngör Elif Yalçın Hepsi A101 de çalışırdı

  • ORKUN ABİDE YİNE HARİKA BİR VİDEO

  • Abi gerçekten TR-tv olmasaydı ben de üzülürdüm ama efsane olmuş efsane efsane youtubersin

  • 3.5 milyondan 6.2 milyonnn HELAL OLSUN ORKUN!!!

  • Momo nasılsın merhaba ve bu yüzden de çok iyi bir insan olarak 7 nasılsın 6 6 6 6 nasılsın 631-0088 merhaba gencler bir şey 4 merhaba ve bu nedenle bu 3,5 6 merhaba 36086653635 53 3 3 merhaba ve insanlar var ki bu da 6fjhxjjdhdgdhud rjf d6djf merhaba gencler nasılsın nasılsın ama 9 merhaba 👋 merhaba gencler 88 6079340-OSMAN nasılsın merhaba 👋 merhaba gencler nasılsın nasılsın 6 8 merhaba ve insanlar 6 merhaba ve bu yüzden çok çok çok çok çok çok 64 nasılsın merhaba gencler bir gün daha fazla da üzülme merhaba ve bu yüzden de çok iyi bir şey var mı acaba diye merak ettim de çoğunun okulda sevgilisi var sevgilisi var benim ya da arama yapabilirsiniz merhaba ve bu nedenle bu bilgilerin ne şekilde olursa olsun ben ben değilim 4 4 47477474 nasılsın merhaba gencler nasılsın nasılsın merhaba ve bu yüzden çok 🤩 nasılsın merhaba ve insanlar var ya hani ben o kadar çok 🤩 nasılsın 7 7894577 merhaba ve ve bu konuda bir 4 merhaba 7 7894577 merhaba 7 nasılsın 86 8 merhaba gencler

  • Cem abi fena oynamış bu arada :D

  • Lan 100.000 dislike nedir ya

  • Bence devami gelmeli

  • orkun tv oyunculuğu :^3

  • .

  • Sene 2019 hala izleyenler

  • Oysa youtube ne kadar özelmiş

  • Utansana ENES BATURUN diss likesi varmı Pekibi tane videona baksana 100.000 diss like ha ha ha

  • Roblox oynuyan +1 👍👍

  • Yalniz neden 100bin dislike aldi

  • Cok müzik var

  • 2019 da yız ama hala izliyorum.... hem 3 buçuk değil atık 6 buçuk olmak üzereeeeeeee*]

  • Bak abi normal insanlar ışte böyle

  • Çok güzel olmuş tebrik ediyorum 😎

  • 100k disslike ne lan şükredin gidip enesimi izleyecektik nice 7 milyonlara

  • Hadi be enesboturu sen geçerşin ! Seni seviyorum abi :) Abi seni trolliyimmi? *devamını oku*

  • 6,2 mn olduk Orkun abi

  • Bu kanal kim acaba yaa

  • Nasıl money kazancaz?

  • çok güzel olmuş be

  • you tube olmasa bu videonu nasil tican oglum

  • diziydi gerçek oldu

  • TR-tv Yok Olsaydı Ve Parantez İçinde TR-tv Dizisi :D

  • Hen olsam " Sen kime artistik yapıyon lan!" Derdim ve tekmeyi basardım ohh iyi olmuşşş derdim sonrada

  • Sene 2019 hala izleyen

  • AA yine ünlü oldum

  • Orçun Işıtlak

  • Yaa şuan empati kurdum da üzüldüm😯😢

  • Ne güzel olurdu

  • Sene 2019 hala izleyenler.

  • Ayyy gerçekten yok olsaydı !!!! 😨😱😰

  • Olmasaydı kafayı yerdik 😂😂😂😂

  • LAN NİYE BUKADAR DİSS LAYK VAR

  • Sene 2019 hala izleyenler?

  • 2019

  • Saden yok olcak bilenler 1

  • 100 b dislikeeeeew

  • Begendim baya iyi

  • Sene 2019 hala açıp izleyen

  • abi ben ilk videomda 13 beğeni aldım 1 dislike :(

  • Burada maksat bir işim var diye başka işleri öyrenmeyi ihmal etmememizi bildiriyor👏👏

  • 2019 hala izleyenler

  • ÇOk İYİ

  • Vay canınaa çok güzel olmuş orkun abiiiii

  • 03:33 amerikan bayragini oraya koyani s****m

  • aa bende izmirdeyim

  • Abi yotube kaybolsa bile ben seni unutmam

  • Yutup telif atarsa

  • Sakın aşağıya inme

  • Oha Ruhi Çenet bile var.♥♥♥♥

  • Cok uzucu

  • Yıl olmuş 2019 hâla izleyenler

  • 100 bin dislike ne lannn

    • Ozamanlar orkun polislere hakaret ettiği ve boykot yaptığı için çok eleştirilmişti o yüzden 100 bin disslike var

  • Dailymotion'cıyım

  • Sene 2019 100.000 Dislike beģenmeme

  • İstemsizce acan bi benmiyim lan ?

  • 2019 ve daha yeni izliyorum jsdjksajdlsajdlkasdlkas

  • 0:01 deki Müzik Güzel Olmuş

  • Çok güzel bir film olmuş☺☺

  • TR-tv yok olsaydı 5 gelsin