Yasin Aydın - Ölüyorum Ben (Official Video)

katma 6 Oct 2018
Yasin Aydın'ın Cinan Müzik etiketiyle yayınlanan "Ölüyorum Ben’ 'isimli şarkısı sizlerle .
Söz-Beste : Yasin Aydın
Aranjör : Hüseyin ulusan
Yönetmen : Emrah Özbilen
Klarnet : Onur gedik , Berk Avcıoğlu
Yaylılar : Gündem
Gitarlar : Selahattin Güzelel
Bas : Kemal Büyük
Piyano : Onur Özyer
Perküsyon : Barış Engin
Davul : Cengiz Tural

Sponsorlar
•Suzan Baysal
•Eviş İnşaat ( Lokman Eviş)



Şarkı sözleri
Sakallarıma düşen o ılık suyun
Hesabını senden soracağım ben !
Yüzünde maske olan bu koca dünyada
En son pişmanlığın ben olacağım ben !
Hiç bir şeyden haberin yok
Aylarca evsiz kaldım
Yağmurlara dost oldum da
Dostları aramadım
Bütün olanlara boynumu büktüm sessiz kaldım
Dönüyorum ben , dönüyorum ben
Dönüyorum ben , dönüyorum ben
Nakarat
Ardı arkası gelmeyen o saçma sapan yolların
Gençliğimi kaybettiğim siyah kaldırımların
Haram olsun boğazımda ki tüm hıçkırıklarım
Ölüyorum ben , ölüyorum ben
Ölüyorum ben. , ölüyorum ben

Gururla paslanan büyük umutları
Şimdi uçuruma iteceğim ben !
Alacağım olsun senden öbür dünyada
Yüzleşince seni göreceğim ben

Hiç bir şeyden haberin yok
Aylarca evsiz kaldım
Yağmurlara dost oldum da
Dostları aramadım
Bütün olanlara boynumu büktüm sessiz kaldım
Dönüyorum ben , dönüyorum ben
Dönüyorum ben , dönüyorum ben
Nakarat
Ardı arkası gelmeyen o saçma sapan yolların
Gençliğimi kaybettiğim siyah kaldırımların
Haram olsun boğazımda ki tüm hıçkırıklarım
Ölüyorum ben , ölüyorum ben
Ölüyorum ben. , ölüyorum ben

YORUMLAR

  • harika

  • Ben böyle ses duymadım usta agzına yüreğine saglık

  • Adam ne söylese gidiyor helal ağzına sağlık

  • Evim için de ölüyorum ben diye bağırıp duruyorum öyle ki içime işlemiş😆

  • Superrr sesine saglikkkk cok guzel olmus dinledikce huzur veriyor

  • Mükemmelsin yasin aydın

  • 5 sene önceydi orta okuldum gördüm aşık oldum bildigin dedimki olmaz sana gore degil cevrem bana yakisiklisin fln derdi ama inanamazdim neyse pesinde kostum maddi.durum manevi durumunda hep arkasindaydim adi irem 2 ay sonra ogrendimki tuncay diye diye sevgilisi varmis simdi ben kime sıkayım amk kimi öldüreyim kimi

  • kardeşim süper parçaların var tam gaz devam böyle bozmadan

  • R

  • Azina yüreğine saglik

  • Ya nağmelerin nedeeen bu kadar mükemmmmeeeeel ❣çok güzel çoook😌

  • Ölüyoooorum ben oroospunun dölleri

  • Harikaa😭

  • Yasin Aydın ve sakal geçiyosa kesin tutar 😂

  • Yaradana kurban yola devam basarilarinin devamini diliyorum Karadenizun kara incisi MasaAllah kardeşime firtanasun firtina kardesum senun resmen Fanatiğin okadar benziysunuz ikiz gibisunuz Allah Yolunu bahtini acuk eylesun

  • Tiryakin oldum

  • 🤗🤗🤗🤗

  • Bu adamın sakallarla ne derdi var 😂 (Yanlış anlamayın)

  • Öldüm dersin yaşarsın bu hayatta oyüzden herşeyden önce kendine değer verip seveceksin hesaplı kitaplı Nağmerde muhtaç olmamak nanköre bencile kendini ziyan etmeden yaşamak için ayaklarının üstünde dimdik durarak kendi yolunda yürüyeceksin işte ozaman senden huzurlusu rahatı olmaz arkadaşlar tecrübe kulağınızda kalsın

  • Bir haykırış anca bu sekilde anlatılır 😢😢😢

  • Emeğine sağlık çok çok güzel

  • cok iyi bir şarki yasin abicim 😥😥😉😉

  • Efsanesin ya sesine hayranımm. Bi şarkı nasıl mükemmel söylenirin örneğisin kralsın 👑💟

  • Ağzına yüreğine sağlık abi :)

  • Haram olsun boğazımda ki tüm hickiriklarim🍷♥

  • Muhteşemsin abi cann❤️

  • Şarki muhtesem övünmek gibi olmasın ama benimde sesim güzel sadece kenar mahalledenim belki ama bi bakarsınız bende bi gün karşınızdayım kendi bestelerimle 😀 yildiz tilbe hayranıyım tüm ilhamımı ondan alıyorum şarkılar derin , anlamlı sözler acılar . Şuraya bi sözümü düşeyim . " SEN , BU SEN YOKLUGUNUN , ÖZLEMINİN UZAKLIKLARININ ARDINDA HALA EN YAKIN MESAFESİN KALBİME " bitane daha yazayım """""" HÂLÂ YAŞANILAN DUYGULARIN EN BÜYÜK ROLÜDÜR YAŞANILAN VE YAŞATILAN """"""

  • Seni çok seviyorum sakallı adam 😢😢😢😐😐😐

  • Bu adam çok aldatılmış 😂

  • Bu adamıda aldatmayan karı kalmadı aq

  • Bu adamıda aldatmayan karı kalmadı aq

  • Efsane ses 🤩

  • Yorumun sesin sözlerin insanı buyuluyo rabbim yolunu açık etsin

  • 🖒🖒🖒🖒

  • Yasin seni seviyorum severekde 1000defa dinliyorum bütün şarkılarını

  • Şarkıya bak izlenmeye bak :S adalet ?

  • Süpersin yasin

  • Abi şarkılarını hep severek dinliyorum umarım Giresun da bir gün karşılaşmak dileğiyle

  • 90 500 üncü dinleyişim yenisini bekliyoruz

  • sakallarıma düşen o ılık suyun hesabını senden soracağım benn.!!!

  • Bir insanın hayatı bu kadarmı net anlatılır ölüyorum bennn😳

  • ArkaDASLAR LUTFEN BANA ABOBE OLUN

  • Haram haram olsun sevgim sana

  • Mütiş bi şarkı allahım hele kılibe içim acıdı be sanki biraz beni anlatıyor haram olsun bütün gözyaşlarım boğızımda düyümlenen o cümleler konuşamadığım anlatamadığım şeyler aşta asla gurur yapmadım ama neyse alacağım olsun ondan 🙇🙇

  • Ben bu kadar hayal kırıklığına bu kadar acıya bu kadar üzüntüye rabbim verdiği için sabrederim de sen bunlara sebep olduğun için cezasını çekecesin,biliyorum.Hakkım hukukum yaşadıklarım şöyle bir tarafa dursun SANA SEVGİMİ HELAL ETMİYORUM.

  • Baskan zaten kararsizliklar icindeydim heptenn si.. gectin bee suan denizin ortasindayim gemide calisiyorum ama donemiyirum ben bu gidiste yavas yavas oluyorum ben sevdigim kadin gibi o kanserden ben hasretten yavas yavas oluyoruzzz beee😔😔

  • 😭😭😭😭😭😭

  • Etkileyici ses,kalbe dokunan sözler

  • Yasin Abi sesine sağlık gene on numara olmuş, Tekirdağ 373/1 Atarsa "96" herkese selamlar...

  • Ardı arkası gelmeyen o saçma sapan yolların Gençliğimi kaybettiğim siyah kaldırımların Haram olsun boğazımda ki tüm hıçkırıklarım Ölüyorum ben , ölüyorum ben Ölüyorum ben. , ölüyorum ben..💣💣💣

  • NEFES ALMAYI DA YAŞAMAKTAN SAYDIRANLARA YAZIKLAR OLSUN... NEFES ALIYORUZ AMA YAŞAMIYORUZ

  • Bu şarkı niye tutmadı sasırdım buyuk ihtimalle klipten kaynaklaniyo

  • Öluyor gibi hissederiz ama ölmeyiz surunuruz ya tamda oyle olmus bu sarki 👍Agzina yuregine saglik sakalli adam👏👏👏👏

  • Tek başarıli buldum adamsın

  • Ve öldük

  • Ooooooooffffffffff ooooooooffffffffff

  • şurda bittim Ardı arkası gelmeyen o saçma sapan yolların Gençliğimi kaybettiğim siyah kaldırımların Haram olsun boğazımda ki tüm hıçkırıklarım

  • bu adamın sakalla derdi ne acaba 3 parçasındada sakal geçiyor

  • Abi sesin çok güzel muhteşem bi ses kliplerde çok güzel

  • Şu koray avcı sevdandan vazgeçsen..tipini...tarzını değiştirsen....süpersin ya laa

  • 😍😍😍😍😍

  • agzına yuregıne saglık yasın abım devamı gelır ınsallah

  • Berlinden Selamlar ❤️

  • abi boyle guzel sarkilar yapan adamin nasil oluyo da 270 bin abonesi oluyo geri zekali enes batur un 9 bilmem kac milyon anlamiyom aga....

  • 😍👏👏👏HARİKASIN

  • Bu müziği dinledikçe ailemi özlüyorum askerdeyim göremiyorum

  • Daha uzun versiyonu olsa keske başa sarmaktan yoruldum

  • Abi ne olur Allahım al bu canı oku lütfen. Videon kaldırılmış. O güzel parçayı yarım bırakmak olur mu 😒

  • senaryoyu anlamasamda şarkı güzel olmuş

  • Beni öldüren zalim insanlar

  • Ölüyorum ben

  • sen adamsın duygularımıza tercuman oldun basarılarının d evamını dilerim kral

  • Söz-Beste kendine ait ve söylemesi,sesi müthiş tebrikler yolun açık olsun.Türkiyeye böyle sanatçılar lazım!

  • Bugün onu gordum yanında sevdiği adam arkadaslar siz olsanız napardınız.. herseyimi ona verdim herşeyimi ama o naptı giti ona sarıldı aynı sarkıdaki sahne gibi. Oldu bu nedir buna napmak lazım ..

  • Adam bonece sakallarınındı tanıtımı için şarkıcı olmuş sadece paso sakalından bahsediyor sarkilarda:)

  • ahhh yasin aydin ah bütün şarkıların.sanki beni anlatiyo yüreğine sağlık 😢😢

  • abi sayende gözlerimde yaşlarla yazıyorum sana

  • Bi insanin her sarkisi ayri ayri güzel olurmu ya...her sarkisinda o duyguyu geciriyor bizlere. Yolun acik olsun...hissederek söylemek cok baska. Ve bu duyguyu dinleyenlere gecirmek dahada önemli. Sen ikisinide basariyorsun. Almanyadan selamlar....👏👏👏

  • Her gün ölüyorum Onsuz

  • ardi arkasi gelmeyen saçma yolara geçligimi kaybetik siyah kaldirmlara haram olsun boğazimdak tüm hıçkırıklara ölüyorum ben 😂😂😂

  • Süper bir ses süper bir yorum yüreğine sesine sağlik👏👏💖

  • Varsın ölelim be üstad ❤🎈

  • Abi sesin çok güzel ibrahim erkal sevme şarkısını da yorumla lütfen çok güzel söylüyorsun o şarkıyı

  • bir bizmi öldük ulan bu şarkıda nekadar mutlu ınsan varmıs amına koyım

  • ben değil kafam dönüyor

  • sessiz kaldım,

  • Şarkıyı dinlerken bağıra bağıra eşlik etme isteği..... haram olsun boğazımdaki tüm hıçkırıklarım 😔😔

  • Sabah akşam bu şarkıyı dinliyorum

  • ılk oncelıkle selam abı ADANADAN MUSTAFA BEN ABI MUKEMMEMSIN YAA SESINE HASTAYIM SESIN GIBI SENDE MUKEMMEL BI INSANSIN SEVIYORUM SENI INSALLAH ADANADA HALKA ACIK BIII KONSER BEKLIYORUZ SENDEN

  • Agzına ve yüreğine sağlık başarılarının devamını dilerim 👏👏

  • Sakalarin cook tatli bence hic kesme

  • @yasinaydın öldürdü toprağı kim atıyo?

  • Gerçekten en çok sevdiğim şarkı bu💞

  • Cok güzel yorumlamissin

  • Selam abi

  • Harikasın be abi Çok güzel içten söylemişsin çok güzel yazmışsın ❤️ devamını bekliyoruz 🙏

  • Beğeni tuşuna 749474393829 kez basmak istedim

  • Cooooooookkkkk guzeeel basarilar dilerim ve sizden istedigim birsey var adanaya konser verirmisiniz simdiden tesekkurle

  • Çok beğendim azina salık çok güzel olmuş😊😊

  • süper