Yaprak'ın doğum gününde çete kar yağdırdı... 4N1K İlk Aşk 6. Bölüm

katma 10 Aug 2018
4N1K İlk Aşk 6. Bölümünü kesintisiz izle! Yaprak sahnelerini izle!
4N1K İlk Aşk: www.fox.com.tr/4N1K
FOX Resmi Web Sitesi: www.fox.com.tr
FOX Resmi Facebook Hesabı: facebook.com/FOXtelevizyonu
FOX Resmi Twitter Hesabı: twitter.com/FOXTurkiye
FOX Resmi Instagram Hesabı: instagram.com/FOXTurkiye
Yaprak, çocukluktan beri kızlar dünyasından uzak, yanı başındaki dört adamdan oluşan rengarenk bir dünya kurmuştur kendine. Bir gün bu dünya, gizemli bir biçimde hayatına giren Barış’ın oyunlarıyla değişir. Bu değişim, onu kendisine ve kızlar dünyasına doğru bir keşfe çıkarır. Artık bir seçim yapmak zorundadır; ya bir ‘masal prensi’ni ya da ‘gamzeli kahraman’ı seçecektir…

Aşktan, okuldan, ailelerinden yana tam manasıyla bela mıknatısı olan; her zorluğu birbirlerine tutunarak aşan bu beş gencin; çocukken verdikleri o söz, her arıza durumda yineledikleri o cümle, hikayemizi en iyi şekilde özetlemektedir aslında:
''HEPİMİZ KIZIMIZ, KIZIMIZ HEPİMİZ İÇİN!''


Daha fazla video için abone olun: tr-tv.net/username-TVFOX

Bizi sosyal medyadan takip edin:
4N1K İlk Aşk Resmi Facebook Hesabı: facebook.com/4n1kfox
4N1K İlk Aşk Resmi Twitter Hesabı: twitter.com/4n1kfox
4N1K İlk Aşk Resmi Instagram Hesabı: instagram.com/4n1kfox/

YORUMLAR

  • ALLAHIM BUNLAR NEKADAR TATLI

  • Keşke herkesin böyle samimi ve sonsuza kadar süren arkadaşlıkları olsaa. Bi de tek benim mi dikkatimi çekti bilmiyorum ama Yaprak ve Ali'nin sarılmasını en sona koymuşlar ve en uzun onların ki sürdü.. Bu bir işaret olabilir mi acaba??

  • Bendede boyle. Arkadaslar olsa bi saniye yanlarindan ayrilmazdim ozellikle alikuşumun

  • Yaaaaa çok güzel bir dizi çok güzel bir sahne

  • #teamali diyen like #teambarış diyen yorum

  • Yaprak yicem goygoyunuz çıkarın beni burdan derken çok tatlıydı

  • Güzel süpriz

  • #teamçete #teamali #teamsinan #teamoğuz #teamgökhan veeeeeeeeee.......... #teamyaprak😘😘😘😘😘😘😘😘 ilk aşk

  • Benim böyle arkadaşlarim olsun dunyayi veririm♥♥

  • Yaprak saçını hep böyle yapsın katılanlar?? +1

  • Cokkkkkkkkkkk tatlilar dortluler

  • bu kar spreyleri değil mi yha..?

  • 03:22 😀😀😀😀

  • 03:47 djbebdukd

  • 3.47 geliyorum sjhlwdhd

  • Hayat size guzel😟😟😣😣😢😢

  • HayranInIzIm

  • benim de Boyle arkadaslarîm var çok tatlîlar ♥ çok yakîsîklîlar

  • Ben simay 4 yaşındayım

  • 💙💙💜💜💤

  • amına koduklarım

  • Arkadaşlar 6. Bölüm bulamıyorum nasıl bulabilirim

  • Ben bunları görünce mutlu oluyorum

  • 💕💕💕💕💕💕💕

  • en tatlıları ali ve baris

  • Kapı kapalıydı nasıl geldi

  • 3.22 Alikuş'un gülüşü kalp me

  • Ali❤yaprak aşıklarrr❤💋❤❤

  • Bende öyle mutlu olmak istiyorum Aynı yaprağım gibi

  • Benimde böyle arkadaşım olsun yaaa 😢😂😃🤣

  • Ya ali gamzeni yerim senin

  • Ya yaprak çok şeker

  • Sirf Ali icin izliyorum heralde ajssnksksm

  • Bende

  • Sinanla yakisiyo yaprak

  • yaprak çok şanslı

  • Birileti bişey yapsın

  • Arkami dondugumde hareket cekerseniz sizi komaya sokarım😂😂

  • Beyenmiyenin kendi oynadigi filim beyenilmesin issallah

  • Ben de böyle istiyom

  • Ali kapıyı kitlemişti,Yaprak kapıyı nasıl açtı

    • zarfta yedek anahtar var

  • Sizin takıma Bayılıyorum

  • Arkadaşlar burası alinin evi demi ?

  • Bende istiyorum böyle arkadaş yaaa#teamali#teamsinan#teamgökan#teamoğuz

  • Hani kapı kilitliydi

  • 💟Oğuzkuşum 💟

  • Ali çok yakışıklı

  • Kim yaprak kadar kar ı seviyor

  • 3 21 ali kuşunun ağız haraketi

  • 3:22 ya senin tipini yerim alikuşum ya. 3:22'de videoyu durdurun vok tatlı

  • Böyle bir şey yok olamaz ya efsane😙😚

  • Bunlar çok güzel bir çete

  • SİZİ ÇOKK SEVIYORUMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM TEAM ALİ TEAM SİNAN VS

  • Mükemmel film

  • Orda olmak istersim

  • dohum günü güzel siz varken daha güzel

  • Yaprağın saçı bok 💩 gibi

  • Yaprak niye özürlü gibi geliyorum diyo?

  • Ali Şen nasıl gülüyorsun oyleeee

  • Bende böyle erkek knklarım olsun istiyorum yaaaa böyle 4 tane bunlar gibi

  • Ya boyle arkadas lazimmm:))

  • Bende böyle erkek arkadaşım olmasını çok isterdimmm😊😊☺☺

  • Ali seni seviyorum ❤️

  • Bence aliyle yaprak aşık

  • Bunu izleyince arkadaşlarım aklıma ma geldi 😢😥😥😓😦😧🇹🇷

  • Çok komik ve çok güzel

  • Yaprağın üstündeki tişörtü çok begendimmm😍😍

  • Bende böyle arkadaş arıyorum ama yok

    • Yanii

    • aramaya devam et canısı daha yeni gözlerini açtın daha aramaya vaktin var beybisi ($

  • AA burası kitapta da vardı

  • Ali ile Yaprak çok yakışıyor

  • arkadaş dediğin böyle olur♥️♥️

  • ali de yakisikli ama baris yakiyor

  • #teamali

  • Keşke benimde böyle arkadaşım olsa ali kuşumuzu seven beyensin

  • yaprak çok güzel

  • Ula ne kiritledun kizu daa aaa 😘😮😮

  • Böyle bir arkadaşımız olmadı amk

  • keske benim de boyle kankalarim olsaydi :(

  • Oğuz en sonunda 10 Mahmut Tuncer gücünde halay başı olmuş gidiyo valla😂😂😂

  • Sizi komaya sokarım

  • Öyle bir küfür ederim ki evin yangın alarmı çalışır 😂😂😂

  • 4 erkek ve 1 kız mükemmel bir hayat bence Ahali diye bir kitap var ona benziyor ama onda 5 erkek var

  • Çok güzel olmuşşşşşşş😘😝😍

  • *Böyle Kardeşlerim Olsa Keşke*

  • 3.47 yaprağın geliyorum demesi oldumm❤❤

  • Canım çetem ya 👌👌

  • Yerim seni hayranım ali kuşum gamzeli yarim❤❤

  • ali tekelioğlu gibi sevmek böyle bişi

  • böyle cete olurmu ya

  • Benim böyle arkadaşlarım olsa dunyayı verseler değışmem

  • alikuşum sen bir sin seni çok seviyoruz

  • Nerde bizde böyle arkadaş 😔

  • Kitaptan sahneler görünce içim bi garip oluyor böyle çocuğunu evermiş anne bakışı falan atıyorum

  • kapı kitliydi nasıl geldi yaprak

  • Hepinizi seviyorum

  • Bende böyle kanka isterdim

  • Bayılıyorum bu aliye ya üstüstüne süpriz yapıyo yaprağa

  • TAm bölüm kalevyeye 6 bölüm 4 ne 1 Ka ilk aşk yaz bütün bölüm çıkar

  • E kapı kitliyse nasıl aşaya indi

  • Yaprağın yerinde olmak isiyommm banane banane