Yumuşacık Kolay Pasta Tarifi - Denemeyen Kalmasın :)

katma 28 Mar 2018
Hem sohbetlerimizi, oturmalarımızı tatlandırmak için hem de menülerimizi tamamlamak için vazgeçemediğimiz pastaları, tatlıları mutfaklarımızda büyük bir zevkle yaparız. Birde kolay ve gösterişli olanların tarifini bulduğumuzda daha bir istekle, aşkla geçeriz başına. İşte bugün sizlere tarifini verdiğimiz yumuşacık kolay pastamız da pratik bir şekilde yapabileceğiniz, sonunda görüntüsü ile dikkatleri üzerine çekecek bir lezzet. Yani o çok sevdiklerimizden. :) Altında sünger gibi yumuşacık bir kek, üzerine çikolatayla karışmış krem şanti ve en üstte de ganaj. Sizce de harika bir lezzet değil mi? Kimsenin hayır diyemeyeceği kolay ve lezzetli pastamızın nasıl yapıldığını merak ediyorsanız ve tarif defterleriniz için böyle bir tarif arıyorsanız videomuzu kaçırmamalısınız. Yumuşacık kolay pastamızı denemeyi unutmayın. Şimdiden afiyet olsun. :)
Yumuşacık Kolay Pasta;
www.nefisyemektarifleri.com/yumusacik-kolay-pasta/
Yumuşacık Kolay Pasta İçin Gerekli Malzemeler;
3 yumurta
1 su bardağı toz şeker
1 su bardağı süt
yarım su bardağı sıvı yağ
2 yemek kaşığı kakao
1 paket kabartma tozu
1 paket vanilya
2,5 su bardağı un
1,5 su bardağı süt
kreması için;
2 paket krem şanti
1,5 su bardağı süt
3 yemek kaşığı çikolata
Ganajı için;
200 ml sıvı krema
80 gr bitter çikolata
Hazırlanışı;
1. Karıştırma kabına yumurta, şeker ve vanilyayı alarak 5 dakika çırpalım.
2. Süt ve sıvı yağı da ekleyerek tekrar çırpalım.
3. Elenmiş kakao, kabartma tozu ve unu da ekleyerek tekrar çırpalım.
4. Yağlanmış fırın kabına kek harcımızı boşaltalım.
5. Önceden ısıtılmış 175°C fırında 20 dakika pişirelim.
6. Ilıyan kekimize kürdan ile delikler açalım. Üzerine sütü gezdirelim.
7. Karıştırma kabına krem şanti ve sütü alarak çırpalım.
8. Üzerine sürülebilir çikolatayı ekleyerek tekrar çırpalım.
9. Kremayı kekin üzerine yaylım ve 1 saat buzdolabında bekletelim.
10. Ganajı için ısıttığımız sıvı kremanın içerisine bitter çikolatayı ekleyerek karıştıralım.
11. Ilıyan ganajımızı pastanın üzerine gezdirelim ve en az 3-4 saat buzdolabında bekletelim.
12. Dilediğiniz gibi süsleyerek ve dilimleyerek servis edebilirsiniz. Afiyet olsun.
Çok Beğenilen diğer yumuşak kolay pasta Tarifi İçin;
www.nefisyemektarifleri.com/yumusak-cok-kolay-pasta/
Nefis Yemek Tariflerindeki denenmiş tüm pasta tarifleri için;
www.nefisyemektarifleri.com/kategori/tarifler/tatli-tarifleri/pasta-tarifleri/
COCOSTAR PASTA Tarifi için;
tr-tv.net/tv/video-WfmglfmWKos.html
Ağlayan Pasta Tarifi için;
tr-tv.net/tv/video-zErprOSeny4.html
MANDALİNALI KOLAY PASTA TARİFİ için;
tr-tv.net/tv/video-TYHyXGcgS2E.html
KAHVELİ PASTA Tarifi için;
tr-tv.net/tv/video-wgwI3dn5lCQ.html
YAŞ PASTA TARİFİ için;
tr-tv.net/tv/video-X-7gbBs83_o.html
Borcam Pastası Tarifi için;
tr-tv.net/tv/video-473vZOUwgF0.html
Yağsız Damat Pastası Tarifi için;
tr-tv.net/tv/video--MyS02mDL50.html
Uygulamamızı İndirin;
Android için play.google.com/store/apps/details?id=com.nefisyemektarifleri.android
iPhone/iPad için itunes.apple.com/tr/app/nefis-yemek-tarifleri/id947863045

Nefis Yemek Tarifleri'ni sosyal medya hesaplarından takibe alın.
Nefis Yemek Tarifleri - www.nefisyemektarifleri.com
Facebook: facebook.com/NefisYT
Twitter: twitter.com/NefisYT
Google Plus: plus.google.com/+NefisYemekTarifleri
İnstagram: instagram.com/nefisyemektarifleri
Pinterest: www.pinterest.com/nefisyt/

YORUMLAR

  • Miksersiz olurmu ?

  • Iyi geceler tarifiniz icin tesekkurler cok guzel oldu sadece kekim biraz daha islak olsaydi mukemmel olabilirdi ona ragmen harika oldu 😊

  • Son bisey daha sorucsm davul firinda borcam kullansam olurmu

  • Sut sogukmu ilikmi olucak simdi yapicam ins guzel olur yspinca yorumumu yapicam 😊

  • Merabalar ellerinize saglik cok guzel görünüyor kek sicakkenmi doküyoruz sutu

  • Süperr...

  • Çok teşekkür ediyorum Bende yarın yapacağım Çok güzel olmuş

  • كم غرام بكيس الشانتي وشكرا

  • Sıvı kremanız yoksa

  • Cikolata sarelle olurmu surulenebilen

  • Azerbaycandan selamlar ben yaptim nefis oluyor...

  • Cikolata ne cikolatasi anlamadim onu

  • dadı yumusacık pasta

  • Bihter çikolatası acı oluyor mu

  • Çikolata sosu kullansa olurmu

  • Sürülebilir çikolata nutellami acaba

  • Ablacım ellerine sağlık çok güzel oldu bende yapıyorum

  • Şu an deniyorum eminim çok lezzetli olacak teşekkürler tarif için @nefisyemektarifleri

  • Hıc beğenmedim çok ağır bir tatlı ekranda görüldüğü gibi değil 👎👎👎

  • Kaç kalori bir dilim biliyor musunuz

  • Kakao koymazsak olurmu LÜTFEN (CEVAP) VERIN

  • Denedim cok super oldu herkes cok begendi

  • Hemen yapıcam çok güzel görünüyo

  • Ttebokki yap lutfen

  • Sizin yaptigimiz heeseye bayiliyorum

  • Sivi Kremayi nasil yaptığını anlamadım. Pastayı şimdi yapcakdım😅

  • Sizinle yaşamayı çoksterdşm hergün tatlı oh ❤😁😁

  • Evde kreması olmayanlar için hazır çikolata sosları var ya da yaşadığı yerin marketinde bulamayanlar var

  • Videolarınız çok hoş ama keşkee kaç kişilik olduğunu da yazsasınz 💕

  • Teşekkür ederim :)

  • Kırım'a bakıyorum, bir tercümanla yazıyorum ... eğer kulağa kaba geliyorsa, çeviri yüzünden özürlerimi getiriyorum.

  • Ama vanilin ve kabartma tozu ... farklı gramlarda paketlenir. Bu, tabağın çıkıp çıkmayacağını belirleyecektir. Evde 100 gramlık bir beher 200 gram var. Eklemek için ne kadar vanilin ve kabartma tozu .. sonunda ürünler yağmalamak değil mi?

    • Vanilya ve kabartma tozu tek kullanımlık olarak satılıyor biz onlardan kullanıyoruz. Eğer büyük paketlerden kullanıyorsanız 1 tatlı kaşığı olarak kullanabilirsiniz.

  • Gram cinsinden belirtmek daha iyidir ... Gözlükler farklı kapasitelerdedir .... ve paketler farklı gramlarda gelir ... Hiçbir şey anlamadım

    • Bir çok kişinin evinde gram ölçecek hassas terazi bulunmadığı için evde kolaylıkla bulabilecekleri mutfak gereçlerini kullanarak ölçü veriyoruz genellikle biz :)

  • Ya çok güzel görünüyor yaa

  • 1.19 da sıvı krema nasıl ben fazla anliyamadi

    • Nefis Yemek Tarifleri peki krema yerine çikolata sosu veya puding ısıtıp üzerine döksem olur mu

    • ısıttığımız sıvı kremanın içine çikolatayı ekleyerek karıştırarak çikolatanın erimesini sağlıyoruz.

  • Hazır kek alıp yapsak olurmu

  • Sürülebilir çikolata çok Çokokrem gibi bir şey demi

  • Ben yaptım cidden çok lezzetli oldu 😃😃😃

  • Fırın kabı ne kadar büyüklükte

  • Puding bitter çikolata ilde olurmu acaba yapıcam da nefis gözüküyo elinize sağlık

  • Kek sogukken mi yoksa sicakken mi sut dökülür

  • Süper görünüyor şimdi deniyorum kek sütü tamamen emince mi krem şantiyi dökücez çünkü 5 dk oldu daha üzerinde sütler duruyor

    • ılıyan keke sütü döküyoruz soğuduktan sonra krem şantiyi döküyoruz o arada zaten sütü çekmiş oluyor:)

  • Bitter yerine kahvalti çikolatası olur mu

  • Sizde bir su bardagi 200ml Mi:)

  • Sıvı krema ne ya

  • Nefiss oldu coķ tesékkurler:)

  • Bu pastayı 4. kez tekrar yapıyorum kesinlikle enfess🤗🤗 ve çok kolay

  • Ağlayan pasta gibi yapım aşamaları deniycem bunu da çok güzel görünüyor

  • Yaptım felaket guzel oldu ya yok böyle bişey hemen deneyin derim

  • Abla soguk suylada olur mu?

  • Krema yerine baska ne kullanabiliriz

  • mükemmel olmuş

  • Birde tavuklu pilav tarifi. İstiyoruz. Beste

  • Bu kadar çok malzeme ve zaman israfı ile adının "kolay pasta" olmasi da ayrı bir ironi olmuş ....

  • Ağzımın suyu aktı haarika

  • Abla eline sağlık aynı pastanelerdeki gibi Vala kalp atarsan mutlu olurum😙😙

  • Oyyy canım çektiii

  • Mutlaka yapıp yoruma nasil oldugunu yazacam bu arada sivi kremayi isitiyor muyuz kaynayana kadar mi?

    • Nefis Yemek Tarifleri Teşekkür ederim bugunlerde deneyip nasil olduğunu soyliyecem

    • Kaynama noktasına gelene kadar ısıtıp ocaktan aldıktan sonra çikolataları ekliyoruz. Kolay gelsin, yorumlarınızı bekliyoruz :)

  • Kreması için çikolata sosu mu ??

  • nam nam nam

  • 3 defa yaptım bu tatliyi fakat son ikisinin keki biraz katı oldu (ilk yaptığım keki tutmuyor yani) ne olmuş olabilir

  • 👎👎👎

  • Yaptım . Helal olsun Allah günahlarınızı bağışlasın . Allah razı olsun .

  • Sizi seviyoruzzz

  • Çok güzel ellerinize saglik bende yapicam

  • Ganaj yerine direk çikolata sosu doksek olur mu???

  • Yaablaelinmagarat

  • işte insanın halinden anlayanlar çikolataya bile sürülebilir diyor başkaları olsa bilem ne çikolatası işte bu yoruma katılanlar like bekliyorum

  • Allah tan çok az malzemeli ve kolaymış....:)

  • Çok güzel olmuş

  • Çokkkk güzel lll

  • Kamera olarak ne kullanıyorsunyz

  • 180 derece fırında olur mu

  • Ben denemdim bu pastayı ama krem şantim çok cıvık olduğu için ganajla karıştı üstünde kas katı durmadı neden öyle oldu anlamadım

  • ben 3-4 kez yaptım gayet güzel oluyo tavsiye ederim

  • Neden tazesi varken hep toz krema kullaniyorsunuz tat olarak tazesi cok daha guzel ve katki maddesi yok

  • Bir paket krem santili olmazmi

  • çok güzel

  • Allahim bu ne guzel sey ya

  • ganajına bitter yerine sütlü çikolata koysak nolur

  • Yaptim cokta guzel oldu 1 gun dolapta bekletince daha guzel oluyor

  • sıvı krema yerine başka ne kullanabiliriz

  • Teşekkürler *--*

  • Abla o beyaz krem santi yerine kakao lu krem santide olurmu

  • Krem şantiye icimne sarelle koysak olurmu

  • Uzerine cikolata sosu olur mu

  • Dolmanın tarifi

  • Merhaba fransada sivi Krema ne lutfen ben bilmiyorum bilen varsa lutfen béni bilgilendirsin ?

  • Bende yapicam da ganaji icin sivii krema bakkalarda var mi yoksa kendimiz mi hazirliyoruz

    • Nefis Yemek Tarifleri ben yaptim enfes oldu elinize saglik lakin cok agir yani cikolatali oldu tadini nasil yumusatabiliriz sizce

    • Marketlerde bulabilirsiniz

  • Tavsiye ederim on numara çok güzel arkadaşlarım çok beğendi tarif için tsk😘👍👍👍👏ler süper

  • Yapıcam ve yoruma yazıcam 😊

  • misafirim gelecek ve ilk defa deneyeceğim sizce bu riski almalımıyım ?

  • Krema dediği ne oluyor

  • Üzerine çikolata sosuda yapabilirmiyiz?

  • Kremasız ganaj isteyenler📣 1 çay bardağı süt kaynayınca ocaktan alıp 2 paket sütlü çikolata(140-160 gr gibi) katın soğuyunca hazır👍(bitter sevenler bile 1 bitter 1 sütlü ye gerek duymadı)krema gibi yağlı his vermiyor ama görünüş ve tat gayet güzel oluyor

  • Bu tarifi defalarca yaptım yiyenler hep tarif istedi😄çok nefis👌

  • Oruçlu oruçlu ne gidiyor beeeee

  • O kadar güzel bir tarif ki 4-5 kez yapmışımdır. Her seferinde tadı müthiş oluyor.

  • Ganaji olarak sadece cikolatali sos kullansak olur mu?