TABLODAKİ 500 YILLIK SIR ÇÖZÜLDÜ - HZ.İSA VE SON AKŞAM YEMEĞİ

katma 9 Aug 2018
Ben nygma bu video da tarih in en önemli eserlerinden biri olan Leonardo Da Vinci nin son akşam yemeği (the last supper) tablosundaki sırları inceledik.
Hz. İsa nın (jesus) da bulunduğu tablo. Son akşam yemeği. Leonardo da vinci nin en önemli eserlerinde biri olan bu tablo, birbirinden esrarengiz bir çok sırrı saklanmakta. Koltuklarınıza yaslanın çünkü tarihin en gizemli tablosundaki sırları öğreneceksiniz. Leonardo da vincinin bir çok tablosu bulunmaktadır ve ilginçtir ki bunların bir çoğunda bazı ipuçları ve ya şifreler
(secrets) eklendiği ortaya çıkmaktadır. Tablolara saklanan gizli gerçekler yada subliminal mesajlar olduğuna inanıyor musunuz? Eğer inaniyorsanız en ilginç ve hoşunuza giden sır neydi? Mona lisa gibi ün yapmış tabloları çizen leonardo da vinci nin sırları mı vardı? Tabloların illuminati ile ilgisi var mı? Bu teori videosu türkçe dublaj belgesel tarzında hazırladığım bu videoları beğenmeyi ve paylaşmayı unutmayın. İyi seyirler.
👍DİĞER VİDEOLARIMI İZLEMEYİ UNUTMAYIN👍
SİMÜLASYON MUYUZ GERÇEK Mİ?👉 goo.gl/dUT56R
ZAMANDA YOLCULUK MÜMKÜN MÜ?👉goo.gl/piKP6e
TR-tv HAKSIZLIKLARI(TREND) 👉 goo.gl/UeiXmz
YEŞİLCAM FİLMLERİNDEKİ HATALAR 👉 goo.gl/Tek5cy
► ALT YAZI EKLEMEK İÇİN 👉 goo.gl/6bj1jW
► Reklam ve iş birlikleri için 👉 nygmayt@gmail.com
SOSYAL MEDYA HESAPLARIM
İNSTAGRAM 👍 instagram.com/nygmayoutube
TWİTTER 👍 twitter.com/nygmayoutube
FACEBOOK 👍 facebook.com/Nygmayoutube
►Kanalıma ABONE olmak için 👉 goo.gl/xfPwjv
►Kanalımdaki diğer videolar için 👉 goo.gl/e4Xgq
hidden message, ilimünati, tr, türk, tarih

YORUMLAR

  • Videoya 25.000 beğeni gelirse Mona Lisa tablosundaki sırları açıklayacağım bir video gelecek. (video paylaşmayı unutmayın) instagram.com/nygmayoutube - TAKİP

  • L. Da Vinci’nin çizdiği resimleri hiç tamamlamamış biliyorum, hep eksi birşey bırakmış.

  • Abi gerçek adın ne #sorucecap

  • Nigma nova prospekt siccin 5 video

  • Ya bırah olum böyle şeyleri git Namaz kıl çarpılacan bir gün

  • Cok aydinlatici guzel

  • davincinin altında ücgen icindede göz var , onu kaçırmıssın sanırım abi

  • Siygma beynim sikildi amq bu ne

  • Orkun ısıtmak üstünde inimulati bin olduğu tişört leri satıyor bize gösterdiğin simgelerin aynisi araştır(not:zor parkur videosu)

  • Devamı gelsin süper

  • bir resimle bu kadar etkili ve ayrıntılı bir anlatım dilinin olması harika

  • Hewhew üşkenh üşken illümemeti heveleh üçhen ver vellah he Jesus a inanlerh illümmemethicilet hevele leonardo davinci alsınh emq oda illümemeathici Matrix tede olduğu gibi çizgi sistemi kullanarak gerçekleştirirler sjsjsjsns ulan harbi manyaksınız he davincş de havari zeten shsjsjsj

  • Videolara altyazı koyda sikimsonik korkunçlu arka plan müziklerini ve korkutucu sesini duymasak

  • ben orospo çcocogu piç yeter artık arkadakı muzıgı bı anda yukseltıp ındırme mq odum dıskıma kaşçtı yaaa

  • Gercekten harika ustad amerika hakkinda bilgiler istiyorum sizden dahs ince ayrintilar

  • Nygma nerdesin amk her gün yeni video var mi diye bakiyorum. Gel de bitsin bu hasret

  • 8:51 korktum mk

  • Abi Korkmaya Başladım Ya 😔

  • Helal abi ya tabloyu canlandırdım 😨😨😨ürperdim VALLAH HELAL BEEEE

  • ABİCİM HZ.İSA YIDA İLLÜMİNATİYE BAĞLADIN YA

  • GOOGLE ÇEVİRİDE İNGİLİZCE TÜRKÇE ÇEVİRİDE TÜRKÇE KISMA Vatanına göz dikeni ez oğlum! YAZILDIĞINDA MOTHER FUCKER MOTHER FUCKİNG OLARAK ÇEVİRİYOR! İNCELEME NYGMA PLS

  • korktum

  • Abi sen nasil uyuyorsun sen cok korkunc

  • Bu tarz videolara bayılıyorum emeğinize sağlık

  • Tövbe tövbe geçe geçe auzbillah

  • Abi helal ya bunları nasıl buluyorsun cidden söylermisin?

  • Nyqma

  • Saat 20:00da izliyom ve acayip korkunç oldu 24'te sakın denemeyin!💀

  • scp ile ilgili video yap

  • Abi sen Nesin ya nasıl biseysin

  • Videoların çok güzel ama biraz İzlerken korkuyorum 🙂

  • merhaba arkadaşlar.. ben sygma

  • 12 damlamı geri ver

  • İnsan lar bunu nasıl buldu

  • Rahmetli yagamiyi rahat birak aq

  • Narced Rihanna sırrını çözermisin

  • Aynı resim huntle castlede var ? 🤔

  • 11.30 müzik ?

  • İyice saçmalamışsın

  • Kardesim sen niye kendini gizliyorsun

  • İncilde de geçiyo zaten Ğugasın ispiyonladığı

  • vay beeeee!!!!!!!!!!!! süpeeeeerrrrrr olmuuuuuuuşşşşşş video helal olsun abi!!!!!!!!!

  • ÖFF BE LİGMA ABİMM

  • Bu videoyu izlemeyin bunu izlerken telefon kafayi yedi baska birsey izledim ve hic birsey olmadi ve bunu tekrar açtığımda yine aynısı oldu

  • #SORUCEVAP3 sesin neden bu kadar tahrik edici ?(seni çok seviyorum)

  • Abi anlattıklarından değil sesinden korkuyorum

  • Korktum

  • Ödüm bokuma karıştı aq

  • Abimi korkuttum öldürürüm beni be gecenin 4ü abi korkudan var ya hu hu hu hu hu hu

  • Sol duvara bakarsanız birşey daha görüceksiniz

  • Belik Kaçırmış olabilirsiniz AMa 9:47 De leonardo ya benzeyen adamın Elinde Üçken Şekli Ve Tam Ortasında Bir Göz Var !!

  • 10:50 de hz isanin kafasinin tam ustundeki duvara baktigimizda cok ince cizgilerle gizlenmis Ra nın gozu ve motife tamamlanmis bir illuminati ucgeni goreceksiniz ....

  • Sag ve sol tarafta da bir adam kadının ağzını tutuyor

  • Kurgu mükemmel yani bu kadar ben bile sallayamazdım

  • Arka Fon Müzigine Harry potter Melez prens Müzigini Koymuş

  • Vay amk

  • Şeytani varlık dediği Groota benziyor

  • Senin gibi araştırmacı ve mantık kullanan bir adamdan evrim teorisi aptallığını dinlemek isterim doğrusu.

  • Abi biraz saçma gelebilir ama senin içinde hücre ve sinir iletimi olan introyu kullanırmısın cok hoş ve baya havaya sokuyor onu hiç değiştirmeden kullanmaya devam edermisin , çok iyi gidiyorsun yakında umarım 1 milyon ve fazlasını görürsün seviliyorsun :)

  • Kaynak :götüm

  • Video gelsin diyenler beğensin

  • Çok heyecanlıydi bee devami gelsin. Nova prospekt i tekrar incelermisin

  • Nolur yapma

  • ispatı bu resim mi ?(komik)

  • Kaynak kim

  • dini görüşünü çok merak ediyorum önceden müslümanım diye açıklama yapmıştın fikrin değişti mi ?

  • Bu ne götü boklu

  • sağol ya altıma ettim sayende

  • Nası buluyon mk

  • Bence gayet başarılı ve güzel videolar yapıyorsun ama Yagami Lıght özentisi olduğun aşikâr

  • 500 yıllık sırrı sen mi buldun bravo büyük başarı

  • 👍🏻👍🏻👍🏻

  • Bunların hepsi Da Vinci nin şifresin de yazıyor okursanız daha iyi anlarsınız .

  • 9.52 davinci'nin altında sembel var

  • Bu anlattıkların yeni keşfedilmedi. Dan Brown un Da Vinci 'nin şifresi kitabında açıklaması var zaten.

  • Merhaba arkadaşlar Ben Sigma ve Öldüm

  • Niye izledim ben bunu

  • Muhteşem bir his ve videoydu Teşekkürler NYGMA

  • boyle vıdeolara devam et bro ii gidiyordun begeniyorum yaptğin videoları +1

  • Abi bunları ilkkez sen mi keşfettin

    • +NYGMA hayır video sonunda çözmem gereken daha çok sır var dedin de ondan sordum

    • Elbette hayır

  • Devamı gelmeliii

  • Hz İsa diye biri yok ilk önce onu öğrenin :D Hem siz müslümanlar ikonalara ne zamandan beri inanmaya başladınız?

  • Korkutuyor beni

  • abi creepypasta şeytanın ta kendisi hakkında video yaparmısın

  • efsane

  • Kulaklıkla izleyip altına sıçanlar burada mı

  • YİNE BUNUN GİBİ VİDEOLAR GELSİN! Seni seviyoruz ( NYGMA AİLESİ )

  • korktum izlerken ama güzel bi video olmus

  • Hadi artık video çek

  • Leonardo da Vincinin anasını skm

  • Biliyordum:/

  • Anlaşılan bu tablo da Da Vinci anlatıldığı gibi bir gaye ye hizmet ettiyse,burada İsa peygamber ile annesi Meryem'i adeta bir sevgili gibi resmetmiş.Yani ensest bir çağrışım da bulunmuş.Şeytan figürü de öyle ki İsa peygamberi kucağında şeytan taşıyor gibi gösterip Hristiyanlığa bir saldırı içerisinde olduğu gibi bir durum çıkıyor ortaya.Nygma harika bir video olmuş.Emeğine sağlık kardeş.

  • Korktum izlerken lan

  • korkuyorum amk skecem haaa

  • Abi bu kadar sey ifsaliyorsun zahmet cekiyorsun helal sana ama gelecek videoda kendinide ifsalarmisin 😂😂yuzunu cok merak ediyoruz

  • nygma sana bir video fikri vercem zihin okuyucu diye bir oyun var ve her aklımızdan tuttuğumuz şeyi biliyor bunun sırrını çözmeye çalış

  • TR-tv'un kaliteli kanallarındansın başarılarının devamını dilerim 👏👍

  • Leonordoda Vinci pisyopat hastadir.

  • Cok guzel paylashimlar ediyorsunuz