TAŞLARLA YAPABİLECEĞİNİZ 20 EŞSİZ DEKORASYON ÖRNEĞİ

katma 8 Aug 2018
TAŞLARI DEĞERLENDİRME FİKİRLERİ VE TÜYOLARI

Taşlarla ve çakıllarla neler yapabileceğiniz hakkında bir sürü dahiyane fikir var!
Ayaklarınızı rahatlatmak için çakıllardan harika bir paspas, saksılarınız için çok sevimli dekorasyon, ayrıca üç taş oyunu ve domino bile yapabilirsiniz. Hatta daha da güzelleştirmek için oje de kullanabilirsiniz!
Haydi yaratıcı olalım! 😊
Birkaç taş alın ve kek yapar gibi pişirme kabına koyup fırına yerleştirin. 15 dakika “pişirin”. Sonra taşları çıkarın ve mum boya ile boyamaya başlayın. Mükemmel bir desen elde edeceksiniz! Ben mavi beyaz ve pembe renkleri kullandım.
Harika bir tüyo daha. Birkaç taş ve oje alın. Ojeyi açın ve taşların üzerine dökün. Kurumasını bekleyin. Sonra benim yaptığım gibi kavanoz kapağı süslemekte kullanabilirsiniz.
Zaman Bilgileri:
0:58 Ojeli taşlar
3:20 Harika desen fikri
4:48 Evim evim, güzel evim
___
5 Dakikada Hallet kanalına abone olmak için: goo.gl/988RDr
Olumlu bak kanalına abone olmak için: goo.gl/aoVCYZ

YORUMLAR

  • Coook saçma sadece mumluk fikri güzeldi bende bi halt yapican sandim

  • Iyi de dunya da ki butun duz taslari toplamislar bize ne kaldi da yapalim 😂

  • Allahım buradan "Farkı buluncular"a sesleniyorum burası Farkı bulun videosu mu?

  • Onu bunu gecte ben daha dogru durust tas bulamiyom

  • 😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😊😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑 😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑farkı bulan +1çook zor

  • 💜💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙👓💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜🧡💜🧡🧡🍒

  • Bence harika fikir hepsi

    • de la que te de la que. de la de la. La verdad es 756667/6$&

  • Anahtarlı yeri hırsızlar da izlediyse 🤔😄😄🤤

  • Oje ile taş ben boyadım

  • Taş devrideiyz arkadaşlae😉

  • Neden 5 minute crafts kanalinin videolarini koyuyosun emek hirsizligi bu

  • Bunlar iyiymis

  • 😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😶😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇🤔😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇😇 Farkı bulanlarrr

  • Cok iyi yaa ♥♥♥

  • Çok güzel olmuş 😀

  • Hep alinti .Tek intro orjinal onuda baska birisine yaptirmisdir kesin

  • Asmin zeynep polat kanalına lütfen abone

  • 😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😊😀😀😀😀😀😀😀😀😀 Farkı bulun

  • 😍😍😍😍😍

  • CUMHURBAŞKANIMIZA MALUL SAYILMAYAN GAZİLER "MAAŞ SİZİN, GAZİLİK BİZİM OLSUN" DİYOR - Gazi ne diyor? - www.ngazete.com/cumhurbaskanimiza-malul-sayilmayan-gaziler-maas-sizin-gazilik-bizim-olsun-diyor-150yy.htm

  • 👬👬👬👬👬👬👬👬👬👬👬👬👬👬👬👬👬👬👬👬👬👬👬👬👬👬👬👬👭👬👬👬👬👬👬👬👬👬👬👬👬👬👬👬👬👬👬👬👬👬👬👬👬👬👬farkı bulan beğensin yorum yapsın

  • Ojeye yazukk

  • Ben anlamadım

  • tr-tv.net/tv/video-_C7lR3HHPT0.html kanalıma abone beklıyorum

  • Taklit yapma kendin yap

  • خوش.فكرة.😊

  • 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😍😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘 Farkı bulan layık atsın çok zor

  • 🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙊🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈 Değişik maymunu bulanlar like atsın

  • Taşları nerden buluyolar

  • 😀😀😀😀😀😀😀😀😁😂😂😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😁😁😁

  • Ojelete yaik..be cok.israf

  • Lan gerizekalı türkçeye çevirsene hem niye çalıntı yapıyorsun inş telif yersin

  • Yapıştırıcının çok iyi olması lazım

  • İyi hoş da silikon sıcaktan erimez mi,mum yandığında

  • BARBIE DOLL HACKS 2 tr-tv.net/tv/video-by1XTKtv8-c.html

  • Valla bunları yapma parada gerektiriyor

  • Cimriler bunu sevdi

  • Video ayarlaması biliyonda yazıları da türkçe yaplaaaaaannnnn 😈😈😈😈

  • 💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💗💗💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖 farkı bulun lütfe allah için beğeni arıyorum

  • Muhteşem kanalım var bu kanallarını aşığım Her gün izliyorum

  • acayip saççççma

  • Arkadaşlar bu kanalın 5 Minute Crafts kanalından çaldığını düşünebilirsiniz. Ama BENCE bu kanal o yabancı kanalın Türkçe versiyonu.

  • 😛

  • 😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😂😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁farkı bulanlar like atsın

  • Kopyası 5 minute crafttan çaldı bicıs

  • **ojelere içim gitti**,,,,,..

  • 😍😍😍😍😍

  • Birinci yaptigi pastel boyami acaba cakil taslarindan yapilan kitap tutucularda sa cok saçma her cekmede mobilya cizt gider Vallahi

  • Neden hep yabancı kanaların videosunu çalıyosun

  • hangi kalemi kullanıyor

  • berbatttt

  • 0.12 afiyet olsun taşları yemek istedin galiba sjsjsjsjsjjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsjsj😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • Bulun farkı

  • 🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔🤔😥😥🤔😥🤔😥

  • kimm benle karışıklı abone olur cunki abonem 20 100 yapirsam cooook coook cook coook cooook cooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkk sevinirim kim bana abone olsa bende onlara oluruuuuum tabiki ❤❤❤❤❤

  • 😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😂😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁farki bulan like

  • O tasa manzara resmini verirken kullandıgon şıvı neydi

  • 175 dislike

  • farkı bulun bakalım 1.😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😚😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙😙 bulduysanız tebrikler 2.🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁😟🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁🙁 bulduysanız tebrikler 3.😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😀😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁 bulduysanız tebrikler ❤Umarım eğlenmiş sinizdir HERKESE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM❤

  • Bağlıları sizden kopya çalıyorlar

  • Hepsi cok guzel😍😍😗❤💞💗💖❤💘katilanlar like👍

  • Ben 3 tanesini yaptım çooook güzel oldu teşekkürler :-)

  • 😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😊😀😀😀😀

  • Taş vidyolarına böyle devam

  • Harika

  • Ayə donuz götünü yi

  • Ya süper ama türkçe yazın

  • Yazıları Türkçe yaz.

  • Abla fosforlu oje li taşı beyendim

  • Tonguç Akademi nin kitabı 0 dan 8 e sayısal ve sözel kitaplarını çekiliş yapıyorum isteyen katıla bilir

  • 😱👍👌güzel

  • Bari videoyu çalıyosun en azından ingilizce yazılan kelimeleri türkçe yaz

  • Hala daha kopya çekmeye devam ediyordu

    • kopya fln çekmiyor o kanalin türkçesi birlikte sozlestiler anlayın artik

  • 6:00 bune

    • Domino taşları sanırım

  • Kkkkklleka

  • Güzelim ojeler gitti

  • Karşılıklı abone olmak isteyen?

  • Çok güzel fikirler var.😗

  • 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👎👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 Farkı bulanlar like atsın

  • Lezzegi axk

  • Farkı bulan abone olsun (lütfen) 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😅😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • Boş boş konuşma

  • bu video yu begenenler like👍 atsin litfen

  • Çalıntı video aslında bu video 5 münite craftın

    • minecraft en iyi oyuncusu benim takip ettiğim bi kanalın videosu olursa çalıntı olduğunu yazarım

    • Öykü Kınay TÜRK VERSİYONU ANLAYIN ARTIK LANNNNN!!!!

  • 5 munite crafts tan alıyorsun bu videoları

    • çağan dirimeşe ayni kanallar 5 minute craft ın türk ü yani yapimci ayni

  • Anladık çalıntı kanal susunda izleyin

  • Renkler karikaa

  • 👍👍👍👏👏👏👏🖒

  • Abi hepsi çok guzel

  • Ya yazıları türkçeye çevirmekle 1 milyon olucak adam ne safsınız hem başka kanalın videoyosunu çalıyor hem yazıları 10 saniyede türkçe yapıyor abone olanlar ya çok saflar yada yanlışlıkla bastılar heralde oğlum video çalarak adam para bile kazanıyordur

  • Neden yapmadığınız şeyleri paylaşıyorsunuz!!!😐😐😐

  • Bence çok saçma🙄😒😫

  • Bu videolar 5 minute craft tan

  • Çok güzel

  • Videolarınız

  • TAŞI BOYAYIP OJEYLE SATMIŞTIK KUZENİMLE DIRIDKEKSPS

  • Harika bence😉

  • 😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😯😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮😮 en zoru bu çok dikkatli bakın farkı bulursunuz farkı bulan yorumlara yazsın ve like atsın

    • Güler Koca bu😯

    • Güler Koca 😯

    • Güler Koca buldum ↪😯

    • Şevval Altun hahahhaaahahahahajsnda😂😂😂😂😂 bence de 😂😁😁😁😁😁😁😂😂😂😂😂😂

    • Ay ne kadar zordu anlatamam

  • 😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀😀

  • Öyle düz küçük taşları bulsak bizde yaparız anahtar saklama yöntemini yaptım işe yarıyor👍👍👍👍