Sporda En Komik Anlar, Kazalar ve Hatalar • HD

YORUMLAR

  • Sporda En Komik Anlar, Kazalar ve Hatalar • HD İyi Seyirler..

  • 0:27 JAJAJAA y bueee son cosas que pasan

  • That music can cause brain tumor.

  • Don't you have cricket videos ?

  • If you see this, you should totally come watch our hilarious sports videos!!! Our channel is called Mandi and Mads!!!

  • O na na na cai lon ma bay tet lam ba

  • This is the music you hear on Russian dash-cam videos.

  • 10:13 lol would be better if a person caught it and threw it back

  • 7:30 ☺☺☺😅

  • 중국놈인가??? 뭔 체조선수가 이렇게 많이나와 ....누가본다고....짱깨색히들...진짜...더러운놈들

  • Buenas me disculpan pero busco distraerme y disfrutar de los videos y siempre salen esos benditos cortes con puros videos de regueton que en realidad no creo que solo yo no los quiera ver, de ser asi creen una pagina solo para ellos o los videos que nadie quiere ver osea EL REGUETON que en realidad no lo considero musica.

  • iyikide ulkemizde turk ahlakli spor var

  • 5:54 fetö maçlara da el atmış

  • 8:26 That bitch is just fucking nasty !!!!!!!!!!!!!!!

  • Dancing world

  • No golf??? Must be its own video!

  • 12:15 WTF really

  • 10:45 how can he miss that 😱

  • 4:31 👿👎👎👎👎👊👊👊👊😠😡

  • Time for a fun fact. The man at 4:14 tried to sue ESPN for 10 million dollars claiming embarrassment.

  • 11:09 height of overreacting😂😂😂😂 lmao

  • 6:50 best thing I've ever seen today 😂😂

  • Un video di 10 minuti con 10 pubblicità? Ma state male davvero!!!

  • those falling gymnasts aren't so funny

  • 1:31 i think i found the cutest thing ever

  • So what the hell? The guys are basically having pranks and laughs but you find it funny that the female gymnasts are falling and possibility getting hurt to be funny?

  • 3 commercials? In 13 minutes?

  • 8;04 good save

  • I love when this stuff happens in sports 😊

  • People bloopers hahaha

  • Song?

  • Do You Know Why There is NOT a You Tube Channel Dedicated to Advertisements? BECAUSE NOBODY WANTS TO SEE THEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Those gymnast part are not funny

  • anybody else confused on why it's funny to see a gymnast mess up ? shit just looks like it hurts to me....

  • HARD HARD MOMENTS YES ITS IS

  • Had to turn it off eventually because of the annoying music.

  • Soccer players always seem like they’re having the most fun

  • 3:33 The best

  • 7:30 women in Bf5 :P

  • The best ever 12:58

  • 7:34 el mejor sin duda jajajajaja

  • 7:59 I was at that game!!!

  • @0:42 of any one here knew Drogba, they'd instantly tell you that was no accident but him trying to cheat. Lol

  • If

  • Respect to those who can catch a baseball in their beer 🍻

  • 5:27 people football player an basketball player ?????

  • 0:50 , 10:13 , 3:33 best one

  • Gymnasts falling is NOT funny

  • SO" STUPID!!

  • 😂😂😂😂😂😂😍😍😎

  • 0:53 is the best

  • 1 31 hahahahaha

  • 13:13

  • That lady at 3:29 is like stop get some help 😂

  • "Funniest"

  • 1:39 kid 😂

  • király Gabesz!!

  • gesuschrististhenewtestamentgodblesscoreytrymaynenewsome

  • 👍👍👍😂😂😂

  • 4:14 me when is see anything soccer related

  • 9:16

  • 0:20 the best one :D:D:D:D that face is priceless :D:D

  • Those soccer balls the face are BRUTAL lol!!

  • What is funny about gymnasts falling over?

    • yup why falling gymnasics is included here???

    • I was gonna say something abt that, too. It's not goofing around, like in a team sport. Those people get hurt really bad when they make tiny mistakes. Not funny. Edit out.

    • But it’s saying that those moments accidents and mistakes are funny the gymnasts falling is not funny in any way

    • Can't you read the title of the video? Funny moments AND accidents AND mistakes.

    • Nothing. I dunno why that was in there.

  • 0:31 love her calm

  • 0:28 LoL

  • women's armwrestling - the least sexy thing a woman can possibly do aside of bodybuilding

  • Irkçılık yapanların aminakoyim

  • 8:07 is very good

  • 7:32 o ne öyle Allah göstermesin

  • 7:28 hhhhh

  • Couldn't find a regular man have it

  • honestly, how can you not despise these asshole soccer divers. Such a disgraceful sport.

  • 1:44 Wasted

  • Shitty music = Thumbs down.

  • 7:30 lan yarıldım qwrQWR:QW:R:QWR:QW:RQW:r:QW

  • 9:21 "Da ball is mine!" "No it's mine!" *kisses* OOF "Uh...wtf just happened"

  • Бедные гимнастки здесь не к месту

  • Half video is not funny idiot

    • Mantas Stonkus Rolandas paksas kad jis buvo labai gerai sakai

  • Whats with the tweeting bird on the music? Bit off putting esp when the musics good lol

  • Process considerable church cool shoe stretch writer crisis parking data mistake relieve.

  • I only managed 6 mins of that. ....... music

  • Dude... wtf happened at 1:38?

  • lan yavsak 7-8 yaşındaki cocuklaramı yaptın videoyu,bunun neresi komik it?

  • 4:29 😂😂😂😂😂😂😂😂👀👀👀😂😂😂

  • 3:33 that fat guy is my favorite hahahahah!

  • 3:31 best part ever :)

  • who else came for thumbnail

  • Best shot EVER @ 12:21. And Mmmmmmmmmmm @ 12:31

  • VIDEO FUCKING SUCKED

  • 0:42 0:46 I swear this is like a moment from anime 😂

  • That "music" gave me cancer.

  • I just love it when they are having a good time 💙

  • Annoying ass tunes

  • 9:10 absolute hero dad

  • 12:12 name ? 😀

  • 7:28 got me so bad like if it did to you to

  • 1:33 so adorable...aaaao...give the little boy an icecream

  • 1:15 太极 master!

  • Fucking clickbait, don't think I would notice the head and body alignment of the picture?