renkli veli: güzel olmak kabahat mi?

katma 11 Mar 2018
renkli veli, günde 7 konteyner çöp toplayarak, evinin tamamını geri dönüşüme kazandırdığı eşyalarla döşeyen bir koleksiyoner ya da istifçi. güzel olmayı seven veli'yle tanışın.
140journos'tan "renkli veli"
140journos.com/renkli-veli-208428668a9b
🎧 mercan dede - mercanistan
===================================
yeni 140journos videoları haftanın 3 günü youtube’da. yeni videoları kaçırmamak için linke tıklayarak abone olabilirsiniz: tr-tv.net/username-140journos
ayrıca 140journos’u diğer mecralarda da takip etmek için:
tüm haberler ve özel fotoğraf hikayeleri: 140journos.com
facebook: facebook.com/140journos
twitter: twitter.com/140journos
instagram: instagram.com/140journos
spotify: open.spotify.com/user/140journos
===================================
140journos her gün, türkiye’de yaşanan gelişmeleri telefonunuza kadar getiriyor. günlük whatsapp yayınımıza ücretsiz abone olmak için:
whatsapp’tan “140journos” yazın ve 0536 499 66 09 numaralı telefona gönderin.
===================================
sizin için seçtiğimiz, ilginizi çekebilecek 140journos videoları
‣ neco şehri 'hack'liyor: istanbul'un ortasında bir evsiz tr-tv.net/tv/video-b4ZLe9CYolQ.html&list=PLyyy5cNOa_nTyh0WggK1MsNCh37TlziOY
‣ büyük e fanzin: yeraltı edebiyatının ateşli taraftarı tr-tv.net/tv/video-BQRhCIMvCNg.html&list=PLyyy5cNOa_nTyh0WggK1MsNCh37TlziOY
‣ 14 milyonda 1: mercury curtain - tr-tv.net/tv/video-bumchR7Esi0.html&list=PLyyy5cNOa_nTyh0WggK1MsNCh37TlziOY
‣ 14 milyonda 1: junior alwaiz - tr-tv.net/tv/video-RUIOe-6kDMs.html&&list=PLyyy5cNOa_nTyh0WggK1MsNCh37TlziOY
‣ 14 milyonda 1: muhammed gazi - tr-tv.net/tv/video-9a1-2IkQyKc.html&list=PLyyy5cNOa_nTyh0WggK1MsNCh37TlziOY
‣ 14 milyonda 1: alaaddin - tr-tv.net/tv/video-RteFel4SzBc.html&list=PLyyy5cNOa_nTyh0WggK1MsNCh37TlziOY
===================================
◉ aktüel yayın: tr-tv.net/plid-PLyyy5cNOa_nSgq9kvzskip_I-9cTf--BI
◉ spot yayın: tr-tv.net/plid-PLyyy5cNOa_nSsM2ym1IBPvfJmVsb1H4wO
◉ SO: tr-tv.net/plid-PLyyy5cNOa_nTyh0WggK1MsNCh37TlziOY
===================================
140journos, türkiye’yi anlamak için orijinal belgesel videolar, nitelikli araştırmalar ve görsel hikayeler üreten bir yeni medya yayıncısı. yeni gelişmeleri takip etmek için sosyal medya kanallarından abone olmayı unutmayın.

YORUMLAR

  • 10 ay olmus ya ne oldu bu adama bir haber yok mu

  • Harika birisi 2. Part gelsinnnn

  • ne güzel bi adam, böyle güzel adamlar harcanıyor

  • Japonun ne işi var a.q

  • 8 dakika... Hiç bitmesin istedim. Hiç susmasın istedim. 10 saat de konuşsa dinlerdim.

  • Videonun eski hali daha iyiydi o yüzden dislike atıcam.

  • Son durum nedir ?

  • Var mi bir haber Veli’den? Merak ediyoruz...

  • Cennetlik adam vallaha

  • Ya acaba son durumu ne abinin nolursun serbest bırakılmış olsun çok merak ettim

  • uganda şivesi bu gözlerinden anladım

  • 140 Journos cok ama cok tesekkurler...

  • abi devamı gelsin şunun

  • Çöpleri hassas bı şekilde karıştırıyem😊

  • Mükemmel bi kanal

  • Zenginlik nedirin tarifi olmuş

  • Renkli Veli, en kısa sürede o, rengarenk ışık şaçtığın hayatına geri dönebilmeni dilerim...

  • Hayal ettiğim hayatı yaşamaktasın...

  • İnşallah kurgu değildir.

  • Böyle adam gibi adamlar lazım ülkeye. Adamsın Veli abi ❤

  • Adamda çok büyük sanatçı potansiyeli var fırsat verilse ne harikalar yaratır

  • Bir haber yok mu bu güzel insandan?

  • Merhaba devamı gelecek demiştiniz ama Veli'den hala haber yok sanırım. Bizi de bilgilendirirseniz seviniriz.

  • Abi niye tutuklanmış o belli değil mi ya? Renkli olduğu için tutuklanmadı herhalde

  • Abiler Veli noldu ya çıktı mı ? Yapsanıza devamını

  • Izledigim en guzel seydi

  • Şu ülkede gerçekten gram adalet yok hani gerçekten o kadar kötü durumdayızki artık sinir bozucu olmaya başladı sadece gülebiliyoruz

  • bu veli'ler hepmi böyle renkli neşeli oluyor iş yerinde olsun dışarda olsun beni tanıyan bilen herkes çok sever her cenah'dan insanı tanırım senelerce beraber çalıştığım mini etek giyen ablalarım'da var yolda görüp selamlaştığım sakalına yüzümün gömüldüğü şalvarlı hacı abim'de var seviyorum bu ülkeyi ve herkesi hayat güzel be geçenler'de iş yerin'de mühendis arkadaşın biri et yemiyormuş diye muhabbet dönüyor ben bir an şaşırdım ve yanlışlıkla tutdum çocuğa ciddi bir tavırla et yemeyenlere lezeteryanmı deniyordu diye soruyorum yanıpdaki diğer arkadaş yok sen lezbiyenlik'le vejeteryan'lığı karıştırdın deyince gülüşmelere sebep oldum amaan her neyse ikisi'de sonuçta et yemiyor diye üstüne bir'de tüy dikdim tam oldu :) paylaşim dedim öyle bu videoyu izleyince aklıma geldi . . .

  • Adalet fakire işlemiyor

  • Kanım ısındı lan adama

  • Sonda söyledigi şarkıyı bi türlü bulamıyorum. Cok guzel soyluyo uzun versiyonu yok mu acaba ?

  • çok güzel bir video olmuş inşallah veli'nin suçsuz olduğu anlaşılır. çok güzel bir insan

  • 👏🏻 Bir kez daha bu kanala aşık oldum

  • Bizi uyandırdığınız ve kaliteyi gösterdiğiniz için teşekkür ediyorum.

  • Ne oldu Renkli Veli'ye? Çıkabildi mi dışarı?

  • Konuşması aynı Abuzer KADAYIF :)

  • noldu lan adama?

  • Sanatcı kardeşim biz seninleyiz

  • Renkli insanları bu ülke siyah beyaza çevirir

  • veli ye noldu sonuç varmı?

  • Veliye ne oldu merak ettim sizleri daha yeni keşfettim belki ikinci videosu vardır bilmiyorum ama bilgi verirseniz mutlu ederseniz. Bu arada kanalız süper bu güzel içerikler için teşekkürü borç bilirim

  • Bir avukat çıksa da konuyu öğrenip yardımcı olsa.

  • Gasp suçundan 10 sene hüküm giymiş galiba... twitter.com/140journos/status/992011672264085504

  • Son durum ne bilen varmı inş serbest bırakılmıştır

  • Tamam guzel çalışma yapmışsınız. Veliyi tanıdıgımız için renklendik. Ama araştırsanız neden tutuklandıgınıda çok rahat bulabİlirdiniz. Burda velinin neden yakalandıgını öğrenmeye çalışmamış gibi göstermişsiniz. Ama belki de işinize gelmedi.Size yakışmamış...

  • son durum nedir

  • tebrik ederim dostlarım, çok iyi bir iş :)

  • Ağlayacağım

  • olum adama ne oldu. vidou 9 aydır yayında kesin bişey oldu. ona ne oldu bilen varsa söylesin

  • devam edecek demiştin...