Organize İşler Sazan Sarmalı - Teaser (Ocak’ta Sinemalarda)

katma 4 Oct 2018
Organize İşler Sazan Sarmalı, Ocak’ta sinemalarda!
İstanbul şehrinde Organize İşler tam gaz devam etmektedir. Sazanlar yem peşinde, oltalar Asım Noyan ve ekibinin elinde, daha büyük balıklar ise bu ekibin peşindedir. Dönen dolaplar içinde saflar, temizler, kirliler iç içedir. Ve bu sefer darbe hiç beklenmedik yerden gelir: Asım’ın biricik kızı Nazlı dolandırılır. Dolandırıcılar kralının kızı dolandırılır ise ne olur? Nazlı babasını organize işlerden caydırmak isterken, kendisi mi sazan sarmalına takılmıştır? Gerçeğin tipi bozuk olduğunda, insanlara yakışıklı yalanlar mı lazım olur?
Yılmaz Erdoğan’ın yazıp yönettiği Organize İşler Sazan Sarmalı filminin güçlü oyuncu kadrosunda Yılmaz Erdoğan, Kıvanç Tatlıtuğ, Ezgi Mola, Bensu Soral, Rıza Kocaoğlu, Okan Çabalar, Güven Kıraç, Ahmet Mümtaz Taylan, Ersin Korkut, Erdem Baş, Mahir İpek, Ekin Türkmen, Atakan Çelik, Safa Sarı yer alıyor.

Organize İşler Sazan Sarmalı Resmi Hesapları:
facebook.com/organizeisler.film
instagram.com/organizeisler.film/
twitter.com/organizeisler_


► Jet Sosyete Kanalına ABONE OLUN: goo.gl/uZTqFD
► BKM Kanalına Abone Olun: goo.gl/rq6Yql
► BKM Müzik Kanalına Abone Olun: goo.gl/xmCkJH

#bkm #organizişlersazansarmalı #yılmazerdoğan #beşiktaşkültürmerkezi #kıvançtatlıtuğ #ezgimola #bensusoral #okançabalar

YORUMLAR

  • Bağğğ lağnn 😂😂

  • tolga çevik görünmüyor, cem yılmaz görünmüyor nerede bu devlet

  • Ama bu hiç komik değil ki.

  • Yılmaz Erdoğan farkı!

  • Bune ya birininci film daha güzeldi. Cem yılmaz, tolga çeviği aradı gözlerim çapsız bensuyu değil.

  • Bence kıvanç gizli polis

  • Şimdi asıl soru şu; Müslüm karakteriyle Cem Yılmaz'ı Organize İşler 2'de görebilecek miyiz ?

  • Kivanc rolunu elbise gibi deyisiyor valla bravo.

  • 3 saniyede ispat ettin la oyunculugunu Kivanc . Yok öyle hic de hayranin filan degilim ama. Ama bu ney la oyuncu , manken ve efendi bir adam olmak . biz bi efendi olmaya calisiyoruz o da calisiyoruz sana 3 bize niye yarim porsiyon... Adamsin...

  • Trailer bekliyoruz 😂😂😂

  • Sırf başrolde BMW e39 var diye bile gidilir.

  • Kıvanç için izlenir lannnnnnnnnn

  • 0:56

  • Ezgi Mola yine göğüsleriyle başrolde galiba :)

  • TOLGA ÇEVİKsiz filmmi yapılır bee😢

  • Yılmaz erdoğan çok kurnaz birisi,her filminde tek başına firma olan kişilere roller veriyor,onlarda kıramıyor,gişe 2 ye katlanıyor,Cem baba,Kıvanç baba...

  • Kıvanç eskisi kadar masum değil :))

  • Kivanc harikasin be. Hangi rolda olsan ol her rolun hakgini veriyorsun

  • Cem Yılmazsız, Tolga Çeviksiz bir organize işler izlemek istemiyorum.Kıvanç güzel olur ama eksikliği kapatmaz.Bana Müslümü verin.

  • Ya yazık Yılmaz Erdoğan Cem Yılmaz bunlarında artık son komedi filmleri heralde agız tadıyla izleyeceğimiz son filmler olmaz umarım acıkcası ben bu ve bu kalemde adamlardan baskalarının filmini izleyemiyorum ... :(

  • Kıvanç Tatlıtuğ, aşama aşama ilerletti oyunculuğunu. Nasıl olsa yakışıklıyım bir şekilde rol gelir diye yerinde sayan pembe dizi oyuncularından olmadı. Tebrikler.

  • 4 saat olsunnnnn 😁😁

  • 0:38

  • Bitiş efso yalnız 00:56

  • Kıvanç hakkini vermiş gene

  • Bizim meslekte şaka maka yok bi şaka yaparlar kendine gelemezsin.... bizim normal hıyarların yapmadığını süpermen yapıyor.. :))))

  • kıvanç çok iyi

  • Kuzey reis

  • cem yılmaz neden yok

  • Ocak çabuk gel 😂😂😂

  • Okan Çabalar için izleyeceğim :))

  • Yilmaz erdoğanın hatri icin izlenir

  • Lütfen ama lütfen yurt disinda da gösterime girsin

  • Cok iyi ya gidilmeye deger bomba gibi geliyor

  • Yılmaz Erdoğan film yapmışsa o filme gidilir ❤️

  • Sadece türkiyenin değil dünyanın yakışıklılarından bu adam (çağatay ulusoymuş burak özçivitmiş kenanmış bunları avrupada amerikada tınlamazlar kıvanç rahat avrupada hollywood'da başrol oynayabilecek tipte bir adam bizim thorumuz kısaca

  • Kadro efsane amk Bensu Soral rıza koçaoğlu kıvanç Tatlıtuğ falan

  • LAN SARRIIIIII

  • Demet Evgar konuk oyuncu mu bu film'de bilgisi olan varsa yazabilir mi?

  • Bu filmi tv dizisi yapsalar aynı kadro hatta sonradan sağlam isimleri kadroya alsalar çukuru bile geçer :))

  • Kadro cok guzel gitmek lazim

  • Kivancin bu karakteri bana kuzey i andiriyor. Ama olsun yeter ki Ekranlar da olsun.!

  • Kıvanç Tatlıtuğ resmen kuzey olmuş hiç de rolünün hakkını vermemiş bence . Aynı kuzey

  • Teaser budur diğerleri gibi zaten toplasan filmin 3-5 vurucu esprisi/sahnesi gösterilmeden son derece ilgi uyandırma

  • tolga çevik neden yok lan

  • cem yılmaz yok mu ne. ha birde ben yokum galiba .erdal abiye rahmet

  • Kıvanç harbi her rolün hakkını veriyor kralsın 😎

  • Kıvanç Abim, fena rol kesiyor... Heyecanla bekliyoruz :)

  • Tolga cevik,Cem Yilmaz,Rahmetli Erdal Tosun,Demet Akbag olmaliydi yine...

  • Ulan tam hapishaneyee giriyorum vizyona giriyor şansımi. ....

  • Ama sen tam bir yavş baaak lann 😂😂

  • eski karakterleri aradı gözümüz nerde o samimi karakterler

  • Cem yılmaz ve tolga çevik yok 😟😟

  • 0:46 tam yabancı aksiyon filmleri gibi diğil mi?

  • Kıvanç efsane degil mi yaa

  • Cem Yılmaz'ı da görmek isterdim

  • Ezgi...

  • Kıvanç rolün hakkını vermiş yine helal olsun😂

  • انا سوري ادعموني بالإشتراك فضلاً

  • Kuzey tekinoğlu ne arıyor filmde

  • Sountrack baya hoşuma gitti

  • Ulan bu kivanc nasil insan hem cok yakisikli hem rolunu oyle gercekci oynuyorki keske kiz olaydimda sabah aksam vereydim kivanca

  • Adanalı Kıvanç hakkını vermiş 😉

  • Sinemada izlediğim ilk filmlerden biridir. Hic unutmam. Rahmetli amcam götürmüştü beni bu filme bakırköy carousel de izlemiştik. Vay amk akşam akşam

  • Gözlerim Müslüm Beyi ( Cem Yılmaz'ı) aradı şimdi sizin kafanızda iki tane soru işareti var: bir; dayak nedir? iki; neden atılır?... sıradan bir dayakta vücutta iki şey yükselir: bir; korku, iki; ardinal... ardinal bi hormon. dayağa karşı olan arzuyu artırıyor. biz bunu istemiyoruz. biz istiyoruz ki, kabahatinizi hatırlayın. sıradan dayağa örnek; sıradan dayak... yaratıcı dayağa örnek; öğretmenlerimizin bize cetvelle böyle vurması..."

  • Kıvanç Tatlıtuğ ya Türkiye nin en iyisi

  • Bu kıvanç tam bir firlama ya:)

  • Mama Mia....Kivanc my beby....WHAT TALENT..HE'S A LEGEND..😃

  • 0.15 den sonra çalan müzik ne biri söylesin pls!!!

  • Sizde olmasanız neolurdu bu sinema sektörünee

  • Kvanç olmuşta eksik çok bence :/

  • ilk filme göre kadro çok zayıf geldi bana ilk filmde cem yılmaz tolga çevik cezmi baskın özgü namal demet akbağ düşünün ki en düşük karakterler sarp apak ezgi mola felandı bu kadro sanki bkm oyuncuları haricin de kimse yok gibi ve sevsem de filme düşük isimler ahmet kural murat cemcir oynamak istemişti cem yılmaz tekrar kısa bir rol de olabilirdi kısacası kıvanç hariç ben pek bir isim göremedim ama senaryo ilk film de komedi üzerineyken burada biraz daha aksiyon komedi tarzın da daha sürükleyici olmuş bilemiyorum belki de medyanın sanki tüm yıldızların birleştiği bir film gibi lanse etmesi beklentiyi artırdı

  • Dombili hasan gelmiş

  • Kuzeyin oğlu döktürüyor yinee

  • Kuzey tekinoglu is backkkkkk

  • Ezgi mola sen melek misinn

  • Kıvanç tatlıtuğ bi biraya adam vuracak tip yapmış kendine mükemmel ötesi

  • Buyuk usta erdal tosun mekanin cennet olsun tolga çevik ve digerleri nerde

  • Fragman süper abi ya. Kısa ve öz . Filmi fragmanda izlemedik.

  • Gözlerim Tolga Çevik'i aradı ,ama o hep meşgule attı :/ :D

  • Rol belli Kıvanç TATLITUĞ'a çok yakışmış.

  • Kıvanc tatlıtug da kuzey güneyden esintiler var 😂😂😂

  • Cem yılmaz yoksa bi sıkıntı var demektir. Senaryo mu pert? yoksa sizmi çağırmadınız :Pp

  • Kıvanç'ı övme yarışındasınız ama dikkat ederseniz her hareketiyle Paul Walker'ı taklit ediyor... hayatımız taklit olmuş zaten :)))))

  • Araba temasını filme iyi uyarlarlar inşallah. Türkiyede bu tür filmler görmek güzel.

  • 0.8 de araba markasanı bilen varmı?

  • KIVANÇ'I bende çok severim ama herkesin bahsettiği gibi bu filmin olayı Kıvanç değil... umarım birincisini aratmaz, Tolga Çevik, Cem Yılmaz Demet Akbağ büyük eksik olur...

  • Cem Yılmaz olmadan organize işler mi olurmuş.. ( Müslüm denen bi hıyar varmış ) :)))

  • Rutin olarak günde birkere izliyorum

  • olum bu kıvanç harbiden jön lan

  • Tolga Çevik yok diye gitmiycem

  • Kivanc 😂😂😂😂

  • TOLGA ÇEVİK NERDE??

  • Filmin çekimini gördüm neyin kafasını yaşıyonuz

  • Ata demirer kadroda yoksa filme gitmeyiz 20 kişilik bir ekibiz zaten cem yok filmde! Şunu kafana sok sadece kıvançla gişede başarılı olamaZsın! Ata demireri kadroya dahil et yoksa gişede batarsın

  • Ah be Üzeyir Abi. Zamansız gittin.. Sensiz hiçte organize olmayacak bu işler...

  • Mesleği yalan söylemek olan tek kişi ben miyim :d

  • cem yılmazın yerini kıvanç tatlıtuğ mu almış acaba :D

  • Kuzey fırtınası

  • Bahh lann 😂👍🏻