No video

Nereye gidiyorsun? - Kızım 3. Bölüm

katma 5 Oct 2018
#kızım #kızımdizisi #yenidizi
Kızım 3. Bölüm Özeti:
Kaza sonrası Candan, Demir ve Öykü’nün onun evine dönmeleri için ısrar eder ama Demir’in hastane çıkışı başka planları vardır.
Uğur tabloları almak için Demir’e yeni bir fikirle gelir. Demir bu riskli fikri kabul edip etmemek konusunda kararsız kalır.
Bu sırada Öykü’nün hastane korkusu beklenmedik bir sonuç doğurur.
Küçük kız büyük sırını kimseye anlatmazken, kendisinde oluşmaya başlayan değişiklikleri de herkesten saklamaya çalışır.
Candan ise, Öykü ve gerçek yüzünü bilmediği Demir’in varlığına iyice alışmıştır.
Kızım Resmi TR-tv Kanalına Abone Olmak İçin: goo.gl/jPGvS4
Oyuncular:
Buğra Gülsoy
Leyla Lydia Tuğutlu
Beren Gökyıldız
Serhat Teoman
Tugay Mercan
Sinem Ünsal
Suna Selen

YORUMLAR

  • dizi özel reyap hastanesinde çekilmiştirrr

  • 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷

  • Öykü çok tatlı maşallah, maşallah

  • CENGOBJK23@GMAİL.COM

  • Kizim dizinin tam bölumunu verinda lutfen

  • muhtis

  • igrenç bir film şaka

  • Buğra Gülsoyu gerçekten çok sevdim

  • Arkadaşlar öykünün hastalığı ne söyleyebilirmisiniz?

  • Ya şu çocuk birazcık çocuk gibi konuşsun, mimikleri filan abartı yani. Oyuncu koçu filan hiç dikkat etmiyor mu yaa çıldırıcam.

  • Of of of bu nasıl oyunculuk rol yapmıyorsun siz oynamıyorsunuz yaşıyorsunuz resmen 💔

  • شنو اسم المسلسل ؟؟

  • Kıza yazık 😢😢😢

  • Akıl küpü kız

  • Çok güzel bir dizi

  • yaa nye ful tek parca yok klzlm dizisi

  • Ağladım ya yapmayın ama böyle diziler😢

  • gerçekten babasi mi ben orayı kaçırdım

  • Yazikk ya sen nasıl böyle birşey yaparsin

  • 1:59 öykü nün masum bakışı

  • Böyle babami olur ya

  • ya bu kızda kendini acındırıyo aq hiçde yapamıyo ağlamaya bak amk

    • +•SİLENCE ARMY• eleştiriceksen düzgun elestir kiz yasina gore cok iyi rol yapiyo ki kiskandigin cok belli

    • +lovely y instama bbeklerim @i.r.e.m____ gel kim 10 yaşında amk zırvanası

    • +Yağmur sanane lan

    • bencede güzel oynamiyo

    • •SİLENCE ARMY• bu kızı küçük olarak görmediğine göre 10 yaşında falansın her hal😂 O yüzden uğraşmaya değmezsin

  • Nəolur tum bölüm yükləyin lütfən

  • Baba ve qiz cox gozel hiss etdirirler allahim qorusun 👍 evlatlarimizi amin 🇦🇿

  • Reytinglere baktım çok iyi reyting almış böyle devam ederse uzun sürer dizi çukurdan sonra en sevdiğim dizi

  • Nasıl bir asansörse bir türlü gelmedi

  • Ya ne kadar tatlı öykü..

  • Lann burda gözlerim doldu

  • #kızım

  • demir seviyor okuyu cox i baba olacak

  • bitmasin bu dizi cox guzel nolur ya okuya uzuldum

  • Yazık ya öyküye 😭😭😭😭😭😭

  • O nasıl bir nereye gidiyorsun demek ya insanın içine işliyor resmen

  • Bu dizi final olacaktır. Ayrıca tekrar vermeyin

  • Çok tatlılar ya 😊😊😊👏

  • HD yok mu

  • Ya bu bölümler neden bu kadar kısa ya

  • Fragmanda demir neyi söylemiceksin diye soruyor öyküde beni terk ettigini söylüyor burda o kismi göremedim ???

    • Aynen o sahne nerede acaba senarist bey🤔🤔🤔

    • Bende hep onu bekledim ama yoktu

  • Ah kızımmm be ahh baban hayattayken bu kdr güçlü olmak zorunda degilsin :(

    • Aynen Kadın ;))

    • nazli kaya Kadın'da ki Hatice'nin repliği buraya da cuk oturmuş değil mi?:):):):)

  • Dizi aslına bakarsan çok güzel ama kanal yanlış tv8 değilde başka kanal olsaydı ömrü uzun olurdu dizinin

    • @lovely y aynen katyiliyorum ne kanal la ilghili bi problemi var nede. Kadro ile ilgili gayet heyecanli bir sekilde izliyoruz . Kadro az ama kariyerinde başarılı oyuncular var bunlarda amatör bir çok oyuncuya fark atar zaten

    • Yoo gayet başarılı reytingler starda İstanbullu Gelini, showda Gülperiyi falan geride bıraktı 2.oldu yani👌

    • İyi geceler 😊

    • Aslında yarın ki reytingde tam olarak anlarız iyi geceler yarin yazacagim insallah .😂😂😊

    • Tv 8 kanal yapısına uymadığımı belirttim diziyi bende sevdim bir kız babası olarak ama tv 8 formatında dizi tutmuyor geriye dönük bakarsan yoksa sıkıntı Yok burdaki tek avantaj Çarşamba gününden cuma gününe alınması dizinin ilk bölümde 4. Olmuştu sanırım

  • -Ben sana boy olarak çekersem küçücük kalırım 😂😂

  • Çok konuşma bücürük ...

  • Çok güzel dizi

  • Büjürük

  • Yutkunmasi zor oluyor lan nasil sahne bu

  • Ya mükemmel oynuyorlar gercek baba kız olsalar bu kadar hissettirirler uyumlari müthiş

  • superrrrr dizi

  • Yurtdışından izleyenler +1

  • demir ve öyku coook tatli ikili oldular

    • defne deniz b

    • Doğru dürüst bölümleri yüklemekten acizler , 3 .bölüm yok 5. Bölümü yüklemişler

    • defne deniz Zyjhnnbmmm

    • defne deniz zVBNB Zĺķoĺķvv ... I

  • Harika ötesi Allahım sen bu diziye arka sokaklar kadar ömür ver

  • Yazık boyLe evLatLara aLah evLadLarimizi babasız birakmasin

    • +Sadece FNaF tamam yoL aL

    • +Ece Can ne primi tövbe tövbe

    • +Sadece FNaF prim yapma

    • Allahi Duzgun Yaz

    • +Buse Ceren he

  • Müthiş