No video

Miz hosts "Miz TV" with special guest Maryse: SmackDown LIVE, Sept. 18, 2018

katma 19 Sep 2018
Fresh off their victory over Daniel Bryan & Brie Bella, WWE's A-List Couple draws the ire of WWE's "Yes!" Man.
#MizTV #SDLive
GET YOUR 1st MONTH of WWE NETWORK for FREE: wwenetwork.com
---------------------------------------------------------------------
Follow WWE on TR-tv for more exciting action!
---------------------------------------------------------------------
Subscribe to WWE on TR-tv: bit.ly/1i64OdT
Check out WWE.com for news and updates: goo.gl/akf0J4
Find the latest Superstar gear at WWEShop: shop.wwe.com
---------------------------------------------
Check out our other channels!
---------------------------------------------
The Bella Twins: tr-tv.net/username-thebellatwins
UpUpDownDown: tr-tv.net/username-upupdowndown
WWEMusic: tr-tv.net/username-wwemusic
Total Divas: tr-tv.net/username-wwetotaldivas
------------------------------------
WWE on Social Media
------------------------------------
Twitter: twitter.com/wwe
Facebook: facebook.com/wwe
Instagram: instagram.com/wwe/
Reddit: www.reddit.com/user/RealWWE
Giphy: giphy.com/wwe

YORUMLAR

  • I hate miz and that's wife because he's always jealous for brie Bella, Daniel, and Nikki ... I love you Nikki and brie Bella

  • I think maryse is forgetting that she is a wrestler

  • All of them used each other to get what they want.Miz used his wife to help him win matches,and Brie use Daniel to get where she is so none better than the other

  • Daniel don’t mind because mizz always hurts Brie

  • Man, my brother punched me in the stomach harder than that.

  • He's a fat lier miz

  • Instant karma 🤣😂

  • Im the miz biggest fan!

  • Amazing video and also a love miz and smack down live

  • bu ne bok

  • good

  • Truth tv is better

  • from the start to 00:40 I kept laughing at them

  • She should have gotten out the ring but miz is a coward telling her to get out of the ring

  • The only reason they won is that the in couple are couerts maryse is ugly and they are annoying miz and maryse are the uglyest couple i have ever seen miz and maryse are ugly

  • I love daniel bryan

  • People actually watch this?

  • This Feud is nice but I'm getting tired

  • eish

  • She gave birth almost 1/2 years ago

  • 🤴🏼🧝🏻‍♀️

  • Daniel was actually sorry tho

  • 0:34 moderhood

  • Maryse is just dreaming when she says she is better than Brie

  • Phim 4k

  • i bet maryse is just acting to get the all the people to love her , but thats what you gets miz and maryse first Nikki Bella And John Cena NOW Brie Bella And Daniel Bryan.. KICK THEM OUT ALREADY >:O pff Daniel Its Okay Because MARYSE is not dead -.-

  • Well I mean if Mia did talk about his wife like that than she DESERVED IT!

  • The miz deserves to be the wwe champion he worked so hard a great heel

  • Lmao all the stupid people feeling bad really think this is real yall still believe in Bigfoot and Santa also..lmao

  • Ethan is that you? jk I love Ethan true fans will understand

  • super deniyal brayan

  • The miz is a try hard

  • Hey yal I'm back...yal see lil Jimmy 🏃‍♂️

  • Miz you are so low what you did is disgusting playing your wife to fake injury so you can get to Daniel Bryan you are a coward😘

  • They did this angle with Daniel Bryan, Big Show and AJ Lee.

  • 3:46 funniest face ever

  • There is no thing such as perfect

  • That wasn't even a good bump!!! WTF?!

  • Wooow good

  • , s s s

  • The earring remove hhhhhh...

  • Good Daniel...

  • Welp I thought she was still pregnant

  • Smart

  • That why you never mess around with daniel wife OK hahahahaha

  • You would think "superstars" would follow the simple "rule" : "if you are INSIDE the ropes then you are a TARGET"

  • Maryse deserves a EMMY! Love her !

  • Yes yes

  • 😂😂😂

  • scripted

  • HAHA! TRY TO TRICK DANIEL HUH!

  • I think the perfect child on earth is kylie jenner baby

  • Miz is trash

  • RKO

  • Look at the overacting of girl

  • The miz and maryse are not talented They are cowards to fight cleary

  • Luv this pair 😘 💙 🔥 🔥 🙏

  • That is right

  • I came for the thumbnail that blue underwear

  • I came for the Thumbnail

  • I love you Daniel

  • Heel bryan

  • If she would've gotten a stunner she would've had a broke nek

  • Before the miz brought his wife, the miz said that 'Daniel is not at the same stage at him' and then i said yeah because he is at a higher stage than you! (Aka you =The Miz)

  • Kaun kaun se Indian ase chutiye h Jo y fake show dekhte h.. jara bataye

  • Nice shot booos yes

  • Those ropes aren’t normal

  • Why do you guys pay attention to thus fake stuff go watch ufc

  • I ain't gay now lmao but in that thumb nail he had a boner

  • Min and Maryse deserve it.

  • Maryse faked it.

  • That was the fakest fall i have ever seen from maryse

  • The story lines nowadays are so weak

  • I think she faked it

  • Daniel and brie suck

  • Set up backfire miz

  • Lol so fake please stop making this trash

  • maryse is going to regret bries gonna bang maryse out

  • At the picture of the video Daniel Bryan looks like he is smiling

  • It's the mizz fault to he shouldn't have his wife with him on his own battle he should be a man and mane up to fight alist Daniel Brian man up to fight one and one Theam yes y3s yes all day One thing y'all should not do is put y'all girlfriend or wife on your battle they Gona get hurt leave theam in the back with all the women's it makes you a coward

  • Daniel Bryan is so overrated wrestler ever in WWE. Yes chanting is so annoying.

  • Maryse i a liar

  • Uhmm is that an acting of being pregnant?

  • Underteaker

  • Wtf Is " Mudderhood " ?? 😂😂

  • How is this trending

  • Miz and Maryse the Coward Couple

  • Such trash actors lol

  • The mizz is relly a buffon

  • yes

  • Over dramatic period🤦🏽‍♀️

  • Wth miz

  • I love the white rope. It feels like good ol' 2015 all over again

  • Hi

  • I thought Bryan vs Miz it was over and it start to become boring right now just end it

  • Birdie Vs Monroe

  • okl

  • Wrestling is faker than Kardashians... So staged.

  • Yes yes brayn like

  • Is real hero in Daniel brayan