No video

Meleklerin Aşkı 11. Bölüm Fragman (Final)

katma 13 Sep 2018
Bu dizi ve çok daha fazlası puhutv'de → puhutv.com/meleklerin-aski-detay?utm_medium=referral&utm_source=youtube&utm_campaign=meleklerin_aski&utm_content=detay
Meleklerin Aşkı'na Abone Olmak İçin → bit.ly/mlk-ask-dd-sub
Yağmur (Berkay Hardal) daha bebekken annesi tarafından huzurevine bırakılan, zeki, merhametli, sevgi dolu bir genç adam…
Melek (Gülper Özdemir) ise inatçı, adaletli ve hayatını doğaya adamış bir genç kız. Bu iki kalbi birleştirecek olan kişi ise Melek’in annesi Rukiye’den (Oya Başar) başkası değil. Büyük kızı ve damadına kızıp huzurevine yerleşen ve Yağmur’u da öz oğlu gibi seven Rukiye, Melek ve Yağmur’u evlendirebilmek için türlü planlar yapar. Ama kaderin cilvesi Rukiye’nin işini kolaylaştırır. Çünkü Yağmur; huzurevine adeta bir melek gibi yetişen Melek’e daha ilk görüşte aşık olmuştur.
Rukiye’nin huzurevinden ayrılmasıyla Çekilmez ailesinin de başkahramanı olan Yağmur, Melek’in eniştesi Necmettin’in (Toygan Avanoğlu) Melek’i zengin iş ortağı ile evlendirme hayallerine karşı savaşı kazanabilecek miydi? Yağmur ve Melek çevresinde dönen onca entrikaya rağmen bir araya gelecek mi, gelemeyecek mi, gelseler de mutlu olacaklar mı? Bu kaderin örülen ağlarında gizlidir.
Yapım: Süreç Film
Yapımcı: İnci Gündoğdu, İsmail Gündoğdu
Senarist -Yönetmen: Ersoy Güler
Oyuncu Kadrosu:
Rukiye İnançlı: Oya Başar
Melek Saymaz: Gülper Özdemir
Yağmur Duru: Berkay Hardal
Melike Çekilmez: Didem Balçın
Necmettin Çekilmez: Toygan Avanoğlu
Teoman Acar: Serkan Kuru
Sercan Alagöz: Alihan Aracı
Deniz Cengiz: Rümeysa Arslan
Mehtap Kurt: Özlem Mahmutoğlu
Şirin Çekilmez: Ebrar Alya Demirbilek
Oya Çekilmez: Deniz Kaynak
Kaya Çekilmez: Arda Adil Görgen

YORUMLAR

  • Lagnnnnn necmenide attılar hapise geldi bı bak jojuk var :>

  • Öf ya neden bitiyo

  • Ya nedennnnnnn bittirdiniz nedennnn

  • Azına tükürüğüm çok güzel bitiş yapmışlar ama final olmasına alışmanız çok sürecek

  • Abi niye bitti ya komik filmdi hep saçma Salak filimler devam eder nerde adalet sonrada sapık filmler neden izliyordum é siz kaldırmayın bu filmi necmettin ozliycem ya 🐴🐴

  • Keşke final olmasaydî

  • Sacma sapan diziler devam ederken böyle güzel bir dizinin final olması cok sacma eeee tabi bizim ülkemiz entrikalı dizileri seviyor maalesef yazık

  • 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍😂😂

  • Neden bitiyosun yaa

  • bitme !

  • biri bir kampanya bişey düzenlesin finale girmesin yaa

  • Bitmesin

  • Ne anladim bundan simdi amk 11bölüm son

  • ya neden final oluyo reytingleri çoooooooooooooook iyi

  • +1

  • Ya yapmayın final ya

  • Ben demişdim, bunlar beraber olursa, dizinin tadi kalmaz diye.. Neyapalim sağlik olsun, onlar ersin muradina- yeterki vatan sağ olsun :D

  • Fakkkkkkk ne finali yaaa

  • PES!GERÇEKTEN PES!

  • Ya bitmesin ya off

  • çok yazık ettiniz .....

  • O diyerbakır değil o Diyarbakır yanlış yazdım ya

  • Final yazısını görünce tek küfür eden ben değilim heralde

  • Yok böyle birşey çok güzel Diyarbakır 😫😡😠😭😨😱😫😩😢😾

  • Niye bitiyo yaaaa

  • Hayiiiirr7

  • Neden final ya cok sevmistim bu filmi

  • sen dizi yüzünden Hira'yla ayrıl , dizi final yapsın olacak iş mı bu

  • Bu dizinin hakkettigi tek final SEZON FİNALİ

  • bi mucize olsada final olmasa

  • Adam gibi bir dizi yaparlar, oda kısa bir sürede final olur😞

  • Yaaaaaaa final😭😭😭😭😢😢😢😢😭😭😭😓😓😓😓

  • Hayııııııır. Final olmaz!!!!

  • Arkadaslar bu BIR Saka

  • Ya arkadaşlar boş yere yazmayın bu filmi bende çok seviyorum ama "SHOW TV" demekki beni sizi ve birçok kişiyi sevmiyor ya ben 55 yaşındayim ve bu diziye hayran kaldım ama biterse bu adaletsizlik olur.

  • Final olmasınnnnnnn 😭

  • Gitti güzelim dizi

  • Aq sacma asK dizileri yerine bunlari koysalar

  • bele yaxsi kino nie finala cixire blee

  • #50saniye cok komik ya bide final olmasin ilk defa adam gibi dizi cikmisken bari sezon finali olsun 😣😣

  • Ne finali yaa

  • Selerimizi duyun

  • Ya off niye final yaa 😔😔😔😔

  • 😭😢😭😢😭😢

  • Arkadaşlar burdan sesleniyorum bu dizi final olarak yayınlanırsa intihar edebilecek insanlar tanıyorum biz mahellecek izliyoruz ya kanal sahibine sesleniyorum sen bizim sesimiz ol bu dizi bitmesin bu dizi +1 leyin kanal sahibi görsün

  • Bu Siziliens ditmesin sityorum am denis girmesin araya melekle yamur çok mutlar lütfen eyr bu yorumu beynersenis çok mutlu olurum 😘😘❤️👌🏻❤️❤️❤️❤️

  • yok finalmiş 2. fragmanına bakalım yarın verirler

  • Keske final olmasa

  • Ya bu film bitmesinnnnnnn lannnnnnnnn hayatımda izlediğim en güzel dizi bitirmeyin

  • ÂaaaaAaaaa olmaz final olamaz olmazki şakaaaaa demi şaka😄

  • Trend video sırasına bile girdi nolur final yapmayın

  • Allahınızı seviyosanız final yapmayınn

  • Dizi bitmesin tekrardan baslasin lutfenn +1 like

  • Olamaz final olmasın. Yaz dizileri hep böyle erken bitiyor. Çok haksızlık bu çok izlenen bir dizi ve çok başarlı bir dizi. Bence çok haksızlık ya. Çok üzüldüm 😭 show tv artık benim üçün kapandı Melek Yağmur sonunda sevgili oldular ve Deniz yanlız kaldı. Keşki hiç geri dönmeseydi yakışan yerine geri dönsün bir daha geri dönüşü olmasın. Deniz utanmaz halde geri döndü ya.

  • Şirin’e öldüm yaa😂😂

  • Ne güzel bir diziydi

  • Bu dizi biteceğine yeni gelin bitsin diyenler +1 (Not:Meleklerin aşkı yeni gelin başlıyo diye bitiyo

  • Yeni fragman nerdeeee???

  • Çok kötü olmuşlar

  • Bitmesin

  • Neden final😔😔

  • Niye bitiyor cok sacma yaaaaaaaa❤️😭❤️😭❤️😭❤️😭

    • Yeni gelin bitsin ama bu degil ve herkes seviyordu bu diziyi

  • Arkadaşlar dizi de oynayan oyuncular dan berkay hardal oyunculuk yeteneği olmadığından karşılıklı rol veremediğinden filmin sonu olmasına karar verilmiştir..

  • lan bi film cekiyosunuz finalini yaparken final yapiyorum der insan 5 bolum once uzgun oldugunu soyler laaaaan

  • en güzel bölümde final türk dizi anlayışı neden ya final yapıyosunuz

  • final olmasın lütfeeeen

  • Melukeee

  • Zaten gidersiniz en kötü filmleri uzatırsınız da uzatırsınız.En güzel en çok beğeni toplayan dizileri final yaparsınız ne bekleriz ki sizden.

  • NE FİNALİ YA

  • Bu film biterse SHOW TV büyük bir reytingi kayb edecek bitirmeyin çok güzel bu dizi

  • Bu diziyi sevenler!

  • bu dizinin final yapmasını istemeyenler 1 like

  • bu diziyi final yapanın ben .......

  • tu allah kahr etsin

  • lan bu dizi benim en sevdiyim diziydi budizinin final bolumunun senaryosun yazanın ağzına ............ ............... .......... ....... .........

  • Ebrar ne kadar tatlı

  • Bu dizi hiç bitmesin diyenler +1

  • Bari sezon final olsaydı neden vermiyoz

  • ko sta pederas

  • Diziyi melek için izleyenler +1 :)) lutfen gercekci olalim ..

  • Final olmasaydi iyiydi

  • Lutfen bitmesin😣😣😣😣😣😢😢😢😢

  • Öldürseniz daha iyiydi

  • Allah aşkına bitirmeyin bu diziyi 8 senedir tv izlemiyordum ilk defa güzel buldum bir diziyi oda dün başladı yarın bitiyor gibi reytinglerin düşük olacağını sanmıyorum neden bitiyor acaba bitmesin

  • Nie final ben bu dize cok ama cok seviorum ❤❤❤ final olmaz

  • Necmettin yeni geline gidiyor ondan final yaptilar halbuki yeni gelini final yapsalar meleklerin aski devam eder

  • Ya ama basqa kanalda gidicek baska adla devam edecmis insallah oyle olur dizi devam eder aminnn

  • Fragman güzel ama eden final oldu bitmesin bitince yine başlasın

  • Final mi😶

  • Çok guzel ve final olmasın diyenler

  • Neden final neden😢😢😢

  • 00:38ya sirini sevienler bi like

  • Ya zaten final yapmasa şaşarım ya 😠😠

  • Pislik misin nesin ya musa

  • Zaten tam bolumde atmadiniz kahretsin

  • Ya kac aksam iyi uyamadim bu final gordunen Ya hadi final yapmayinn 😢

  • Yapacağınız işin bitermi bu film

  • Neden final ya

  • en sevdiğim dizi bitiyor çok. uzgunum

  • sezon finali yapının hiç değilse