İNCE ÇOK SİNİRLİ KONUŞTU! ERDOĞAN AYNI NUMARAYI YAPACAK

katma 24 Jun 2018
24 Haziran seçimlerinde oy kullanma işlemi sona erdi. Oyların kullanılmasının ardından sandıklar kapandı ve CHP cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce basın açıklaması yaptı. Muharrem İnce herkesin oyların kullanıldığı yere gitmesini ve sandıkların başında beklemesini söyledi. İnce, Erdoğan geçen seçimlerde olduğu gibi yine aynı numarayı çekecek dedi.

YORUMLAR

  • Tayyip yine balkondan bozdu bunları koltuk sevdası yaratıklat

  • ŞİMDİ BAK BEN YAZIYI BİTİRDİĞİMDE BANA BAZI GÖT LERİNE DEMİR ÇUBUĞU GİRMİŞ ANASI DOĞURMAYİP SIÇMIŞ OÇ KÜFÜR EDİCEKLER YAVŞAK LAR ŞİMDİ BEYİNSİZ LER ÜLKENİN AMINA KOYDUNUZ TEBRİK EDERİM HEPİNİZİ SAYGIYLA SELAMLIYORUM ANANIZIN AMINA KOYUYORUM KISACASI BALİNA YARRAĞI SÜLALENİZE GİRSİN OÇLAR 😂😂😂😂😂😉😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 GÜLEN YÜZLER ANANIZDAN BAŞLAYIP TÜM SÜLALENİZE GİRSİN ANANIZA GİRİN BANA YAZDIĞINIZ KÜFÜRLER SÜLALENİZE GİRSİN AİLEME YAZDIĞINIZ KÜFÜRLER GÖTÜNÜZE SÜLALEME YAZDIĞINIZ KÜFÜRLER ERDOĞAN A GİRSİN BÜTÜN YAZDIĞINIZ KÜFÜRLER AKP VE SANA GİRSİN 😉😉😉😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😉😂😂😬😬😬😬😬😬😬😬😬😬😡😡😨😴😢😴😕😢😕😐😠😡😆😐😆😇😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😉😚😗😍😞😜😷😚😰👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌👌

  • Adam kazandı muharrem ince

  • Sandıkları terketmiycez, sonra sabaha kadar inimize girip dışarı çıkmıycaz. Sabaha kadar içki içecez)) sen şiirlerine devam et)

  • muharrem inceyi yutptan izliyordum cok guzel konusuyordu dogrudan yanadir kendisi durusttur merttir yalnız hapis ziyaretinden sonra sevrnlerin gözünden düştü kendim ona oyu verirken cokcok capaladim ve uzulerek verdim benim gibi düşünen cok cok oldu vermek istemediler adaylar içerden bakiyor disardan bir halk olarak bakacaksin o zaman kazanırsınız ne yazikki cok cok uzulduk

  • Cok fena acitti reis ince o yanındaki dallamalari kandırırsın anca

  • orda bekle geliyom muharremmmm

  • Sandiklar boshaldi gotur evine 5yildan sonra getirersen

  • Budaa geliiiiiir budaa geçeeeeer alışmalısın dayanmalısın alışmaaaalısıın huhahahaha muharrem inceye götümüzle gülüyoruz 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • Türkiyede bu kadar göt kılı varken sen zor kazanırsın ince...:)

  • bu bir rekordur aćık arayla.ilk once senin payini verdi.ondan sonra diğerlerine.bu erdogan ve seçmenin farkıdır.rezilllerrrrr

  • Mor muharrem ince 😂😂😂

  • Məhərrəm incə sən hələ özünü asmamısan

  • Çıkmışsın yenmiş çıkmışsın yenmiş yenmişte yenmiş yenmişte yenmiş

  • Kak hay siracali sen kimsinde hak hukuk koruyacan

  • Yenilen pehlivan güres doymaz

  • Muharrem ince eşin pkk ziyaret etti sen pkk ziyaret etttin kazanmayi nasil beklersin keske pkk ziyaret ederek degilde Sehitlerimize Sehit ailelerimize gitseydin ozaman belki bu halk farkli dusunurdu malesef kaybettin

  • muharrem sen bence ince ince uza şurdan

  • Amina koydumu tayyip baba

  • Koydukmu muharremmmmmmmmm Sol çomarlara selammm 👍

  • alışmışlar hırsızlığa alenen yapıyorlar artık

  • habertürk kayıt bile yapmıyor medyaya bak rezil medya

  • Sen hdp yanina almasan belki beki kazanirdin

  • ayyaş muharrem ağlama yine koydukkkkkk..... ince muharreme %52,5 kalın geldi...

  • cayı demle muarreeeeem balkonu sil akseneeeeer geliyorum RECEP TAYYİP ERDOGAN

  • Bu millet chp etiketinde kim olursa olsun asla ona rey oy vermez. Ince ince kiydilar inceme

  • Muarrem hahahahahaha. Lan olum, güldürdün milleti yine....hahahahah

  • ZORUNA GİTMESİN BORUNUZA GİRSİN MUHARREM İNCE YALAN MAKİNASI MUBAREK RAMAZAN AYINDA ORUÇ YİYEN ALKOL IÇENI ALLAH İŞTE ADAMI BÖYLE KAHREDER:DDDDD YÜRÜÜÜÜÜ

  • KeMAL "Mareeemden kurtuldum.Mutluyum " 😃

  • Ulan biz bi bok değiliz diye dürüstçe açıkla.Her seçim hile diye ağlamaktan bıkmadınız.Emzik var mareem veremde sus amk

  • Ağlama Mareeem keMAL 8 defa kaybetti.Senin 7 hakkın var 😁

  • Kimseden korkmayin diyosun sonra msj atip adam kazandi diyosun kim bilir adami nasil tehtit ettiler

  • MUHARREM İNCE KLASİK MEYHANE ADAMI-- RAKIYI İÇER-DÜNYANIN MINA GOYAR--- sekter get GÖTTTTTTT

  • Aynı ince ince yasemince gibi kıvırıyorsun pust seni

  • Bu maaarrem keMAL'dan daha mal çıktı.keMAL uyanıklık yaptı bunu başından defetmek için aday yaptı.biliyordu kazanamayacağını milletvekilliği de gitti kaldı ayazda.neyse tavukları pişirmişem türküsünü söyler durur

  • Lan maaaarrem yüksek seçim kurulunu boşuna bekleme başkan tayyip balkon konuşması yapıyor git onu dinle en yakın mesafeden

  • sandıkların üstüne otursanda hakimi savcıyı avukatı yanınada alsan boş. milleti yanına alamadan hiç bir hedefe ulaşamazsın. bu millet sizi çok iyi tanıyor önce adam olmayı başarın gerisi kolay palavra atmak dışında başka hiç bir şey bilmiyorsunuz

  • 00:17 de dediklerine katıldım .Sonuç çok iyi oldu Muarremmmmm.Hadi çiftliğe diyecen köyünde bile RTE oylamada birinci.

  • KOYDUK DIYENLER HAKLI AZ BISEYMI MEMLEKETIN MILLETIN DEVLETIN ASKERIN POLISIN SEHIDIN GAZININ KOYLUNUN ISCININ MEMURUN CIFTCININ AMINA KOYDUNUZ TEBRIKLER

  • tr-tv.net/tv/video-TLY_lOv71VM.html

  • Sayin ince o komutanın senin gotune sunguyu sokması lazim

  • Anani sikti mi nerdesiniz lan muharrem çiler avukatlar nerde he pic bu tayip seni sikmeyi lazim

  • ŞİMDİ SARAY NOLDU SARAYI ERDOGANIN BAŞINA YIKACAKDIN ŞİMDİ ÇIKDA KONUŞ

  • senide biliyoruz bay muharrem en son 24 haziranda baskan olacaktin sen😂

  • Gevsek gevsek konus anca zavallı

  • Haha marrem papucu yarım

  • Kol bozuk hdjdjdkdkdkdjk:)

  • Pazar gunu bugun.... keske sorsaydi orda biri bugun cuma namazi kildinmi diye😁😁😁😁 yahu ramazanda icki icen.... hergun sozde cuma namazi kilan adamdan ne baskanligi olur😁😁😁😁😁😁 bu kilicdaroglundanda kotu😂😂😂😂😂 o hic olmazsa komik.... bu rezil😁😁😁😁

  • Allah sorsun kimse değil Erdoğan dan ve yandaşlarından

  • hakkınızı korumak için burdayız diyor. desene ben rantıma bakarım banane oyunuzdan moyunuzdan diye :)

  • 💆akp den baska parti bilmem..allah recep tayyip erdogani basimizdan eksik etmesin

  • Chikda Televizyonda Erdogani tebrik et .milletin simpatisi artar sana karshi..

    • 3776AHMET KABA .bashinnan yeke yene pox yedin da)))) ne yazdiginnan xeberin yox ay bedbext

    • Isa Gasanli GENEL BASKANINLA BIRLIKTE KARAKTERSIZLERR HEPINIZ BIRLESTINIZ GENE BI BOK YIYEMEDINIZZZ

  • Doğru tavuk beslemeye .yüksek teknoloji ile nasıl tavuk besleniyor göster bize

  • Ulan şerefsizler reis yine koydu size

  • K. OĞLUNU GÖNDERİN MİLLET PARTİSİ OLUN ZÜMRELERE HİZMETİ BIRAKIN, YÜZÜNÜZ SÖYLEDİKLERİNİZİ İNKAR EDİYOR....

  • Kılıçtaroğlunun kopyası meyve veren ağaç taşlanır rte

  • O KADAR SÖYLEDİM, SİZİ CHP BAŞKANI OLARAK GÖRELİM, MANDACILARA UYMAYINIZ, LÜTFEN

  • HERKAYBETTIKLERI SECIM SONUNDA GENE AYNI SENERYO.ONCE CHP ZIHNIYETI KENDINI SORGULAMASI LAZIM.HER SECIM YENILGISI DAHA COK GORECEKLER

  • Yenmişde yenmiş yenmişde yenmiş marremm 👉🤷‍♀️

  • Allahı bizi korudu bu küfürbazdan

  • Vah vah gitti gitti millet vekilligide gitti azina sicam kemal

  • Evet aşağı da da yazdığım gibi doları daha su an itibariyle takip ediyorum fx piyasasından ve tahmin ettiğim gibi su an 4.60 a gelmiş bile düşüş kısa zaman da hızlanarak 3.90 3.80 lere kadar gelecektir.

  • Amk Muharrem götü Yalancinin dalaskasi Kendin git ve defol

  • Sizde her kaybettiğinizde aynı şeyi yapıp itiraz ediyorsunuz rte

  • Mal kemal ilen küfürbaz incenin birbirine girmesini seyretmek güzel bir eğlençe olacak.dizilerdeki heyecana kök söktürecekler.bu chp ne amcık bir parti.sikilmekten bıkmayam oruspu gibi :))))

    • MUTLULUK ULKESI TV FAN keşke herkes senin konuştuğun gibi konuşşa ama maalesef gercekler öyle değil.senin şimdiki konuşma tarzını aynı şekilde ben chpliler ilen konuşuyordum.o kadar küfür yedimki baktım olacak gibi değil.her 10 konuştuğum chpliden 8 tanesi kufur eder.bak ben san küfür etmiyorum çünki sen dürüst konuşuyorsun.şimdi dersen kendini o seviyeye düşürme,haklısın derim.bu arada tebrik ederim.sayın Bahceli gercekten güzel bir duruş sergiledi.

    • jesse james ve hem chp lilerin küfür ettigini söylüyorsun. yorumunda kendin küfür etmişsin birdaha dikkatli yanit yazmalisin bence kendi yazdigini okumadan yazma.

    • jesse james iyide ben chp li değilim mhp li yim ama böyle şeyler söylemen çok yanlış. kim olursa olsun insanlarin küçük yaşlarda nefretin düşmanlığa gitmesi cok yanlis acikçası bu dogru degil.bunu herkesin benimsemesi ve bir tutarlılık olarak görmesini isteyen biriyim mhp li yim ama akp ye de verdiğim hdp yede oy verdigim var. bu yüzden bunu hayatında bir ilgi olarak görursen sevinirim.

    • MUTLULUK ULKESI TV FAN daha dün koyun,comar,ağıza almıyacak küfürler eden chp zihniyeti bügün gelmiş durustlukten kardeşlikten bahsediyor.bende senin gibi düşünüyordum taki chplilerlen konuşana kadar.onlar maalesef başka dilden anlamıyorlar.sen o verdiğin aklı kendine sakla

    • jesse james insanlarin birbirine dusman olmasi hosuna mi gidiyor allah askina insanlar dost olsun diye birbirini paraliyanlar var .sen insanlar birbirine kussun dusman olsun istiyorsun. o zaman sen insan degil lanet olasi bir varliksin anlamina gelir. zaten elinizde kuran dilinizde de yalan var madem istiyorsunuz bari yansitip insanliginizi rezil etmeyin . insan olmadiginizi belli etmeyin

  • Sizin devriniz bitti. Kabullenin artık. Sana ve kılıçdaroğluna mahalle bakkalı versinler onu bile batırırsınız. Bide ülke yönetmeye kalkıyorsunuz

  • tuvalete gidilmiyecek muharemin azına sıçalım

  • Muharrem ince SİKİLince

  • Yürü git isine

  • SIÇINDA BOKUNUZLA OYNAYIN

  • Sen ne diyon ince zorunuzami gitti

  • sende katıldın yenmişde yenmiş kervanına.

  • yav bir ömür boyu sandık beklenilir mi. tuvalete de mi gidilmeyecek..

  • Yenilen doymazmış ben olsam artık konuşmazdım

  • Geldimu muharrem halay başına...:))))

  • Utanacak yüzz sende de yok...kiliclaroglznda da..yazik

  • Şerefsiz adam gibi kabul et baykalı sikti kılıçtaroğlu nu sikti seni de sikti sikti de sikti sikti de sikti defol git derdine yan

  • ince en büyük orusbu çocuğusun.yalan dilinize yapişmış.ağız isali olmuşun göt oğlu göt

  • Ananızın amına koyduk işte artık laf yapmassınız. Domuzlar.

    • Gülhan Turhan Konuş haydi orospu evladı??

    • Gülhan Turhan Boş yapma aptal ikinci tura kalsak tüm pkk hdp muharreme vericekti

    • Emre Şahin terbiyesiz üç partinin oyula geldi tek başına gelseydiya sen başkasının anasına kayacağına annan yakındır kaysana cahiller hep cahiller bu partiye oy veriyorlar

    • Yusuf Yılmaz HIRSIZLIĞI KANITLASANA ÖLİ ANNESİNİ SİKTIGİM

    • Emre Şahin lan oruspu bu bahane değil hırsızlık yapmadan kazandığınız bir seçim gostersene

  • Çoban kopeyimisin orda bekliyorsun yine kayıp etini yarak kafali hahaha yurrrruuuuuuuu ancak gidersiniz taş arabalari sizi

  • Hahaha hade ordan siktir pezevek hak korumak icinmis o is geçti oğlum bu saatten sonra....alirsin...

  • Ya YSK daha butun oylari girmeden yine tayyip cikti balkona acikladi kazandigini. Yangindan mal kacirir gibi yine oldu bittige getirdiler. Bu ne ya??! Bukadar piskinlik olmaz ya. TÜRKIYE BITENE KADAR tayyip bu no devam mi edecek???

  • Maarrem sen bu gece ne icersin bu arada kirmizi surat sana ne yakismis

  • Amk cocugu sikimi alirsin

  • Oy için adam öldürüyorlar

  • Polisin önünde caliyorlar yapacak bişey yok muhharem ince bunlar çalmaya bunlarda çalan i savunmaya alışmış yasa Erdoğan saraya biblo alaçam muharem inceyi hak etmiyorlar

  • Allahım yardım et ne olursun yoksa hile ile başkan koltuğuna geçecek aq İnce ince kazanacağız inşaallah

  • Son apolet sökücü

  • Reiiiissss fatih sultan mehmetin yerine geldi yürüüüüüü ince ince

  • Başta inçe olmak üzere hepinizin ağzına sıçtı

  • Once insan ol müherrem ince niye kaybettim diye kendini sorgula RTE saldırarak yenilgini gizlemeye çalışma zaten hep yeniliyorsunuz Başkanımız RTE

    • Fahriye Balcı KADINI ERKEĞİN EŞİTİ GÖRMEYEN TAYYİP Mİ İNSAN YOKSA SAYIN AKYALAMA:))

    • Fahriye Balcı hadi ordan din islam diyerek oyu caliyorsunuz ve ince kazanacak allah bizimke beraber izmirde 40tane acilmamis sandiklar neden allah pegamber deyipte calmaya doymiyorsunuz erdoganin allah belasini verecek hirziz afi herif siktirsin gitsin

  • siz. oy yerine, bizim cukumuzu aldinuz. siz oy degil, slm bile vermeyiz. orosblar sizi 😀😀😀

  • Hadi ordan aynak sende evet ıslak ıslak sende kabullen. Ve saygıduy milleti kışkırtma. Anca gidersin yuruu

  • Ulan sen birde öğretmensin demi !!! Yazık be yazikkkk sen daha kendi secim bölgen de hezimete uğradın ki; daha ne yüzle çıkıp iftira atıp duruyorsun.sen ve senin gibiler ne ahlaksız utanmaz arlanmaz ne munafik bir insansiniz ya,ALLAH sen ve senin gibileri helak etsin inşallah...

  • AĞLA İNCE AĞLAAAA

    • MUTLULUK ULKESI TV FAN hahaha kabullenin artik tum chp lilerde kendileri biliyor hile yapilmadigimi ne guzelde agliyosunuz

    • MUTLULUK ULKESI TV FAN her seçimde aynı şeyi söylüyorsunuz

    • Mustaa çilek hahahaah aynen pezo ince

    • yav siktir git oruspu cocugu ben tayip almaz demiyorum hile yapamadan alamaz diyorum. senin anani babani sikim

    • Ulan Tayyo Oyu Caldi Pic :D

  • muharem götüm senden daha güzel

  • Kak bok amk ingiliz anahtarı

  • Sandığa yapışsanızda bitti

  • Kime ne faydası var yüksek göstermenin Muharrem!? Haticeye degil neticeye bak ! Sen pkk ya yanaşmasın belki biraz daha iyi olabilirdin ! Senin yalovalı hemşerilerin bile akp dedi . Sen en iyisi chpnin başına geç .

  • Ne oldu koyduk mu koyduk