İLKEL DOĞAYA KARŞI HAYATTA KALMA TAKTİKLERİ

katma 9 Sep 2018
Merhaba,Bugün İLKEL ŞARTLARDA DOĞADA HAYATTA KALMA TAKTİKLERİ ! videomuz ile karşınızdayız.Bu video da ilkel şartlarda yaşam teknikleri ile doğada yaşam aya çalışan insanlar hayatta kalma videolarını izle yip öğren dik.Eğlenceli komik güzel bir video oldu. Umarım videomuz hoşunuza gitmiştir. Bize Destek Olmak için Kanala ABONE Olmayı ve En Yeni Videolardan Haberdar Olmak için Bildirimi Açmayı Unutmayın İyi Seyirler.

Tepki vermemizi istediğiniz videoları yorumlara yazabilirsiniz.

Sosyal Medya Hesaplarımız
Muhammed Belir Instagram:
instagram.com/muhammedbelirr
Musa Belir Instagram; instagram.com/musabelir

Merhaba, bu kanalı 2 kişi yönetiyoruz. Muhammed Belir ve Musa Belir olarak M2B adını verdiğimiz kanalı açtık.Olabildiğince farklı tarzlarda içerik üretip sizleri güldürmek, eğlendirmek için çalışıyoruz....
Ne kadar çok beğeni gelirse o kadar kaliteli işler çıkarabiliriz. Beraber bu yolda ilerliyoruz.
Arkadaşlar, yorumlarınız bizim için çok değerli. Hepsini tek tek okuyoruz. Yorumlarda bizden istediğiniz şeyleri çekmeye çalışıyoruz
Yüzünüzde Azıcık Tebessüm Bırakabiliyorsak Ne Mutlu Bize :D

YORUMLAR

  • Ne kadar çok beğeni gelirse o kadar kaliteli işler çıkarabiliriz.Bir Like (👍) atmakla bişe kaybetmezsin :) SİZ BURA DA OLDUKÇA BİZ HEP BURA DA OLACAĞIZ ❤️

    • RANA' NIN DÜNYASI nediyon lan top

    • Rddeeeeř

    • +Taner Aygoren sensin o amık malmısın sen onları biz öz abilerimiz gibi sevdik ayrıca cıvık veya değil sanane bundan yorumuna saygı duyuyorum ama lütfen küfür ve kötü söz kullanma.

    • Musa abi aynen orada köprü var bende gördüm

    • Amınakoyum çok cıvıksınız lan özelliklede soldaki mal azcık mantikli konuşun lan top gibisiniz amk

  • O dediğiniz saman ve çamur birleştirilip kerpiç tuglası oluyor

  • Gh

  • baştaki sarkının ismi ne

  • Şarkının adı ne

    • Ltfn şarķının adını söyle ltfn abi

  • Abi adam kamerayı yerden almış

  • Hedefe

  • 😲😲😲😲😲😲😲😲😲😲 😯😯😯😯😯😯😯😯😯

  • Musa abi cok konusuyon😂

  • Bu Musa neden bukadar gerizakali ve boş konuşuyor gıcık oluyom aq:P

  • Dövmeyi nasıl yapıyorlar diyonda bunlar interneti bulup video nasıl paylaşıyorlar?!?

  • PROTOTYPE

  • Abi cebinden 0.000.000.000.1 çıkarmadan

  • Musa dogru söylüyor orda köprü var

  • hiç köy evlerine gitmedinizmi taşları taşırdık dışarıya çeşmeyle tualet yapardık elektirik bağlatırdık

  • sitler yaptiysa yapti

  • piçler

  • Emmek

  • Muhammet abi seni çok seviyorum

  • Sizi daha yeni izliyorum ve kanalınıza hemen abone oldum çok eylendiriyosunuz insanı 💗💗💗

  • evde internet olmayınca ben asdadadds :)

  • 2:00 şarkı adı bilen yazsın

  • çok güzel video ya

  • Trlefon yok :D sizi seviyorum... ♥

  • musanın mutesi yok mu ya bu kadar boş yapılmaz

  • Çok konuşuyor sun

  • Soldaki cok bos konusuyo

  • Benendeyaprlmçünküburadanaormanzar

  • 2x Yaptıklarında Onun Üstüne De 2x Yapıp 4x Elde Edenler ? SJHDFGSJSJ siz anladiniz

  • Adınız ne sizin

  • E ozaman kamerayı nasıl buluyolar

  • Bene yastıktan ev yapıyorum

  • Abi biz nerden nereye geldik

  • Musa çok konuşuyor

  • Abi o normal camur degil o et camuru

  • Bunar gercek evlerine giderse o doa daki eveler noliyo

  • Aq iki aptal ergeni sizi

  • Iksegdeyaqlqburarakelir

  • abi fantaya kola dedin

  • Ağa biraz mantık yap kızıl derililer nasıl dövme yapardı diğe dersine ateşle takıyorlar yada kalemle çıkıyorlar

  • Yaw adamsınız

  • Kola derken meyve suyu çıkıyor

  • ABİ Bİ ÇAYINIZI ALIRIM :D Hedef 1 Milyon 🔥

  • Hayatta kalma diyonuzda ben ononu yaparkem ölürüm 1+

  • Bu adamlar doğa için doğmuşlar 😂😂😂😂😂

  • 0:19yanliz o meyve suyu jxknj

  • Duada bir gün geçirirmisiniz

  • Birşey söyleyeceğim ya adamın tuttuğu telefonsa 🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨😱

  • 2 TANE YAĞIZ DELİKANLI AHA BEN :D :)

  • Yapan adamın yanında birisi olabilir ama onlar kamerayı nereden bilebilirler Yani ben onu anlamadım

  • Giriş hayırdır

  • bazenn levent abi olmak istersin

  • Sizde denermisiniz

  • Bizde âbimle yastiktan ucak ve ev yapiyoduk

  • Doğal hayatta nasıl kamera olsun jfjfjdjdj

  • Yamuk yağarsa taşar

  • O çay severim süper hemen çay cıya gidiyim 00:00

  • bu ne amk her 1.30 dk da reklam geliyo aq

  • En başındaki müziğin adı lütfen 😊😊😊😊😊☺☺☺☺

  • Keşke. Benimde. Olsaydı

  • Hiç Kimse Düünmüyor Bunlar Videoyu Neyle Çekiyor Vay A m q

  • 🏋🏿‍♀️💖👍💐

  • Doğada. Yaşıyor. Olsalardı. Nereden. Kamerayı. Buluyorlar?

  • Salaklar o kamerayı nasıl yapsınlar

  • Abone olana abone olunur.

  • topsunuz lan

  • Abi sizde yapın

  • 0:00 Şarki ismi bilen sölesin

  • Abi o villa yı yapan benim babam mesela yani

  • doğada boya bulunmuyorsa boyayayı nerden buluyorlar siz harbi cahilsiniz

  • valla ağacın kökünden çıkan renk bizim köyde 40 metrelik ağacın kökünde çkıyo

  • Abi video larda çok konusuyonuz

  • O toprak değil kıl o

  • 0:10 vuju vuju😂

  • Bi elbombasını atacan emekler çöpte.

  • O çocuğun sırtına noldu lan o dövmemş yoqsa morartımı IQ

  • Giriş Efsane😂

  • Akıllardaki tek soru ormanda kamera ne arıyor? 😂😂😂

  • Peki Abi İnterneti nerden buldular vıdyoyu atılar

  • Arkadaki şarkı ne

  • Neden kpop tepki gelmiyor? Gelsin lütfen

  • 👊👍👍👏👏

  • Musa abi çok tatlı😍😍😍

  • Enes baturdan sonra sizi çok seviyorum😍😍😍

  • En samimi hayırdır olum

  • Kamerayı nerden bulmuşlar

  • Çay dedin Rize aklıma geldi

  • Goster diniz vidyolar cok ilgi cekici basarilarinizin deva mi ni diliyorum kardes lerim eme nize saglik

  • 4 41 deki ayının marası

  • çay içerken canı çekenler ve annesine gidip anne çay yap diyenler +1

  • ilk önce kalp koyarsan sevinirim bak ben sizi nasıl tanıdım enes baturun gel hadi gel şarkısına yorum yazmışınız ben ondan tanıdım sonra yotube arama butonuna m2b yazdım sizin kanal çıktı bende sizi izlemeye başladım inşallah güzel yerlere gelirsiniz başarılar dilerim

  • Abi hani toprak erimenin diyonya o sertlesiyo r0erimiyo taş oluyo

  • Efsaane giriş 😊😊mütişsiniz.Kardeşimle izliyoruz sizi. Hep video çekin abilerimmm 😉😉

  • güzel olmuş ama bari açıklamada o adamın kanalının linkini verseydiniz

  • ıkl bastakı sarkı ısmı ne

  • Bende. Yastıktan ev yapıyordum

  • Doğada nasıl kamera buluyorlar n_n

  • Hoop video !m

  • Siz çok iyisiniz yorumlara direk kalp atıyorsunuz diğer youtuberler böyle değil

  • 1 milyona yaklaşıyorsunuz inşallah 1 milyon olursunuz