İLKEL DOĞAYA KARŞI HAYATTA KALMA TAKTİKLERİ

katma 9 Sep 2018
Merhaba,Bugün İLKEL ŞARTLARDA DOĞADA HAYATTA KALMA TAKTİKLERİ ! videomuz ile karşınızdayız.Bu video da ilkel şartlarda yaşam teknikleri ile doğada yaşam aya çalışan insanlar hayatta kalma videolarını izle yip öğren dik.Eğlenceli komik güzel bir video oldu. Umarım videomuz hoşunuza gitmiştir. Bize Destek Olmak için Kanala ABONE Olmayı ve En Yeni Videolardan Haberdar Olmak için Bildirimi Açmayı Unutmayın İyi Seyirler.

Tepki vermemizi istediğiniz videoları yorumlara yazabilirsiniz.

Sosyal Medya Hesaplarımız
Muhammed Belir Instagram:
instagram.com/muhammedbelirr
Musa Belir Instagram; instagram.com/musabelir

Merhaba, bu kanalı 2 kişi yönetiyoruz. Muhammed Belir ve Musa Belir olarak M2B adını verdiğimiz kanalı açtık.Olabildiğince farklı tarzlarda içerik üretip sizleri güldürmek, eğlendirmek için çalışıyoruz....
Ne kadar çok beğeni gelirse o kadar kaliteli işler çıkarabiliriz. Beraber bu yolda ilerliyoruz.
Arkadaşlar, yorumlarınız bizim için çok değerli. Hepsini tek tek okuyoruz. Yorumlarda bizden istediğiniz şeyleri çekmeye çalışıyoruz
Yüzünüzde Azıcık Tebessüm Bırakabiliyorsak Ne Mutlu Bize :D

YORUMLAR

  • Siz kardeşmisiniz yaa ben anlamadım

  • 2. Evde mumu nereden buluyorlar ?

  • Abi o dövme degil doğum lekesi gibi birşey 😊😊

  • abi bende yastıktan ev yapıyordum halada yapıyorum

  • Cidden orda kopru var!!!!

  • Ağacın içinde boya olmaz

  • Yutuba sadece sizin için giriyorum vallaha 😍😍

  • Bunlarn wortlari var tishortleri yok kendilerne bide tishort yapsalar super olur😂

  • Videolarda eşyalar önceden hazırlanıyor

  • Boyaması çok güzel yaa

  • doğada nasıl markalı şort var ??????

  • o çamur dediğiniz şey kerpiç

  • Saman

  • 6.39 Oh ne guzel sivazliyo 6.40 ohhh ve ardından gülüş 😂😂

  • Gülmekten öldüm

  • Acaba bu evler sonradan ne oluyor

  • Onlar doğal hayattayken Nasıl yani Nasıl kameraya çekip biliyorlar

  • Abi bu iş tam size göre jgfgjgjg abi sezi sewiyorum bide drdiğim gibi sizd bir günlüğüne böyle adamlar fibi yaşayın fjgbfj

  • Abi sizde doğada hayatta kalın

  • Bence doğa değil doğa olsaydi dövme olmazdi

  • Sizi yeni keşfettim çok eğlenceli videolar çekiyorsunuz enerjinizi görür görmez kanala abone oldum

  • O ağaç reçeli

  • O çiçeğin suyu

  • Ah yapabilsem

  • Doğada kamerayı nereden buluyorlar?

  • SALAK MISIN ADAMLAR ÖYLESİNE YAPIYO

  • 4:47 ejder kanı ağacı Ağacı kesmeye çalışınca veya zarar vermeye çalışınca ağaçtan kan rengi pigment çıkar

  • guzel olmus

  • Ben zaten çekirdekle sizi izliyorum Tatlişlar☺️

  • Abi o yaptıkları Camur değil kill onlar kurudumu bir daha erimez

  • Nasıl editlicek

  • Çok konuşuyorsunuz

  • Kamerayı nerden buldular

  • Kamerayı kim tutuyo?😅😅😅

  • Abi videonun basindaki sarkinin adi ne

  • Musa kendini komikmi sanıyor

  • ikinize bayılıyorum

  • L

  • yuh yuh yuh nasıl yapıyorlar lan

  • 12:04 Reklam Bende Çıktı Zannetim Amq

  • adanalı gibi görünüyosunuz

  • 1 :10 musanın bakışı

  • Abi KUÇUK HAOBİT AVİ VARYA ONNUN HEMEN GİRİŞİNDE DÖCME VAR KAPININ ORADA

  • O şarkının adı ne

  • 😄👍Cay iciyonuz. Nuş olsun😄👍

  • Nuş olsun😄

  • 👍HARİKASINIZ👍

  • Doğada kamerayı nasıl bulmuşlar "ACEBAA"

  • Abi çay içerken çok komiktiniz😊😊😂

  • Bi sus Madiz ki adamgibi izleye bilmedik

  • Bence onlar yalan şehirlerden gelmişler şehirde döğme yaptırmış sonra denize 1 kaç ay durmuşlar öyle giyinip bi ormana gelmişler

  • Video da ses kayması var

  • Abi ne oldu söyle

  • Baştaki şarkı ne

  • Like atıyoruz gelmiyor😊😊😊

  • Abi ilkel yaşamsa nasıl kamera ile çekmişler

  • Abi gerçekten kırmızı çıkıyor ağaçtan bi kere bizim okulda olmuşdu

  • ya ağaç düşerse

  • abi kralsınız ilk küfür etmeyen iki erkek youtuber

  • 9:49 daki adam suyu boşalmak istese nsisl boşaltcak bjjjjkkgkrk

  • yani ormanda internet ne geziyor

  • Yani ormanda internet ne geziyor

  • Yani ormanda internet ne geziyor

  • OoOoOoOoO M.M. sizi görmek guzel

  • Şarkının adı ney

  • Ben ormanda ev yaptım ev

  • Çay getir uyan😎😎😎😂😁

  • İnternet ne geziyor orman da heeeee😎

  • ,abi biz. 100 kişiyiz Zana yarın abone caız 100 kişi 💯

  • Ağaçatan düşenler listesi:döğme,baksır,kamera😂😂

  • Abi çok güzel video cekiyorsun M2B💕

  • 3:51 doğada olmasalardı olmamış olurlar dı

  • Muhammed çok karizmatik 😘

  • Bende toz kumlari çok seviyorum musa abi

  • 0:18 ne varsa kola dedi musa abi ama resim olarak portakal suyu geldii :D whflsfldvlfnv seviliyorsunuzzz ♥♥

  • abi 2 fırlama dediğin senden akıllı

  • Ilk baştaki müziğin adı ne

  • ÇAYLARRRRRR 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  • 5:49 köprü var

  • Çok komiksiniz

  • musa abi ormanı saray yaparım kendime diyosunda doğayıda bozmamak gerekir

  • Ben Hilal enbüyük hayranını benim

  • Herkez in liayklarını beeeeeeeeekliyorum

  • Abi bişey dicem karşısındaki vidyoyu telefon la çekiyor doğal hayatta telefon ne arasın

  • Konuşmayın

  • Hiçbir şey yok😞

  • Musa bi bok bilmiyo konuşuyor çenesini kapatıp Görse Her yerden Boya yaparlar çiçek böcek ağaç

  • yastıklarla bizde ev yapıyoduk hatta sandalye ve carsaf ta alıyoduk evde hayatta kalma :D

  • abi şu dikkatimi çekti doğada kamerayı nerden buluyolar

  • Musa abi çok heyecanlı konuşuyor yaw

  • Nedensen Muhammed çok konuşuyor benim abimin ismi Muhammed

  • Belki normalde şehirde yaşıyor olabilirler. Çocukta dövmeyi ve baksırı şehirden almıştır

  • M2B abiyi sevenler 1000.000.0000

  • KÜFÜR ETMEDEN GÜLDÜREN TEK KANAL M2B ❤

  • Abiler peki doğada kamerayı nasıl buldular

  • Adam belki video amaçlı doğaya giti belki şehirde yaşıyo döğme yapmış

  • Ben bunlara inanmıyorum adamlar kamerayı ve interneti nereden buldu

  • Doğada nasıl boya var Doğada nasıl metalden bıçak var Doğada nasıl döğme yapılıyor Doğada nasıl kamera var Gafamda deli sorular (aynı sorulara takildiysak +1 le)

    • ben 3. soruda pek takıldım çoçugun kolunda ejderha dövmesi var

    • +Elifnaz Özkul benmi

    • Herşeyi sormak zorunda mısın?

    • Sende kendinin kimi sil lutfen

    • +PARK Zeynep jm hakli

  • abi baslangic cok kotu valla

  • Abi videolarınızı çok seviyorum