İŞTE SURVİVOR 2019 BAŞLAMA TARİHİ! RESMEN AÇIKLANDI

katma 17 Jul 2018
Tv 8 ekranlarında yayınlanan Acun Ilıcalı 'nın sunduğu survivor 2019 ne zaman başlayacak ? survivor 2019 ne zaman başlayacağı belli oldu. Geçtiğimiz survivor 2018 de Adem şampiyon olmuştu. Bakalım önümüzdeki sene neler yaşanacak.
Survivor 2019 ile ilgili Acun Ilıcalı açıklama yaptı ve bu survivor'ın daha farklı olacağını belirtti. Survivor 2019 yarışmacıları kimler olacak? Bu konuyla ilgili bilgiler için takipte kalın
Survivor ile ilgili daha fazla video ve analiz için kanalıma abone olmayı unutmayın - goo.gl/ohLME6

YORUMLAR

  • Anil Hilmi Damla Nagi Adem Sema

  • Ne zaman basliyo bilen varmi

  • Abi abone oldum tüm gelen videoların bundan sonra begenme alacak benim kanalımı tanıtırmısın.

  • bende gelsem ne olurki

  • Abi Survivor'a o kadar gitmek istedim ve o kadar çok acun abiye mesaj yolladım hiç bana dönmediler ve halada gitmek istiyorum bir yetkili yok mu benimde Survivor yarışmacısı olduğumu acun abiye dile getirse... Güçlü bir yarismaciyim gerekirse parkura koysun beni ama herşeye rağmen bende Survivor yarışmasında yer almak istiyorum lütfen yetkili benimde sesimi duyun

  • turabi gelsin yeter

  • İnwallah umit karan sema nihat dogan turabi gelsin yeter

  • All star kizlar all star erkekler olsun

  • Ben söylüyorum eyer bu yarışmacılardan biri gelmesse burayı girib küfür yağdırıcam

  • inşallah adem ve hilmicem gelir 👍👍

  • Turabi GELSIN YETER

  • Ogeday ve adem gelse keşke 💕💕💕

  • hazir olun serefsiz programa orospular picler pezevenkler hszirlaniyor rezil pislik programa

  • Abi tüm videolarıni like attım güzel yorum yazdım şu an değişik hesap abone oldum n olur lütfen beni tanıt

  • Son

  • Kanalımı tatırımısın 😢😢😢

  • Valla Damla yoksa bende yokum. Ne olursa olsun

  • Umarım sabriyede katılır

  • ogedayyy hilmicemmmm kalppppp

  • 👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎pis

  • abi bok gibi vidyo var

  • Instagramım:bst_resul11 Takip edin lütfen

  • yalanan qoymus

  • Zengin çocuklarıyla dolu bir survivar olacağı kesin yine 2018 survivar zor seyrettik buna hiç bakmayız artık oyunlarıda ezberledik

  • Anıl berk 2019

  • Adem Hilmicem Damla Sema Nagihan ve Anil olmali

  • zaten her zamanki tarihte açıklanıyor ne anladık bu işten

  • Boş insan survivor bitti hala prim yapyon

  • Her sene en zor survivor oluyor zaten

  • Allstar olursa EN IYILER GELSIN HILMI ADEM TURBO ANIL OGEDAY VE ATAKAN GIBI😁

  • BEN ĞINE EN COK ANIL HILMI VE ADEMI GÖRMEK ISTIYORUM

  • Y E T E R ! ! ! Yorumların yarısı kanalımı tanıtırmısın yorumlara bakıyodum yrumların yarıdan fazlası bu yha

  • TURABI CAMKIRAN 2019 LOADING

  • Survivor hemen baslasin

  • adamın dibisin celal reyizz

  • Abi aboneyim kanalimi tanitirmisin

  • Kanalimi tanit abi nolur

  • kanala abone olub like attim) azerbaycandan salamlar

  • Tanitimi gozumuz yolarda kaldı vala

  • 30binide gectik çok guzel bir kanal severek takıp ediyorum ABONE olmayı unutmayin super kanal basarilar

  • Kanalımda çok iyi survivor videoları var.abone olursanız sevinirim :) :) :)

  • Abi kanalını tanıtımının like attım yorum yaptım

  • Abi beni tanıt istersen

  • benim kanalıda tanıtıver reis ayrıca şey sorcam videoları nasıl bu kadar fazla izletebiliyorsun bana bi anlatsana

  • Panamada olucaği nerden biliniyor ?

  • ABİ KANALIMI TANIT LÜTFEN VİDEOYU İZLEYİP LİKE ATIP YORUMDA YAPTIM .

    • THEAT ROX lütfen serkay gelsin 2019 serkay Tütüncü gelsin ozledim çok

  • abi kanalımı tanitirmisin beğen ip abone oldum

  • Anil berk baki 2019

    • Egemen Gurbuz ayn ya bencede ben finali adem ve anıl olsun istemiştim ama olmadı inşallah anıl bidaha katılır o zaman şampiyon olur inşallah aslında anıl eğer normal bir sezonda katılsaydi %100 Şampiyon olabilirdi

    • Survivor 2019 anil berk baki adem hilmicem ogeday atakan serkay serhat umit Nihat altinkaya olsa efsane olur

    • NEFES TAHİR ademi tebrik ediyorum haketi ama bence anil finali hakediyordu nagihan degil

    • yusuf yavuz neden ademi sevmiyorsun iyi biri ben seviyorum

    • Egemen Gurbuz keşke

  • Begendim like attım adamsın kanal guzel

  • all starr olsun

    • HD TV mümkünse normal olsun ki zaten normal olacak önümüzdeki yıl

  • abi benimde yorumumu paylas seni cok seviyorum

  • aBi kanalimitanit

    • MURAD VƏLİYEV kardeş korkunç şeyler derken ne demek istiyor

  • 1.goruntuleme 1.like 1.yorum yemin ederim ki

  • İlk yorummmmmm 😘😘😘