Hem Karada Hem Suda Giden Hovercraft Aldım! (Telefon Çekilişi)

katma 7 Nov 2018
Çekiliş Katılım Linki: goo.gl/zXcGvK
Honor 8X: online.a101.com.tr/urun/honor-cep-telefonu-8x.html
Herkese merhaba bugün Çin'den aldığım ve hem karada hem de suda giden Hovercraft'ı inceledim ve bu çekimi tamamen Honor 8X cep telefonu kullanarak yaparak "tek cihazla TR-tvr nasıl olunur?" sorusunun cevabını aradım. Sadece çok rüzgarlı bir gün olduğu için sesi yaka mikrofonu ile kaydetmem gerekti fakat kamera olarak sadece telefonu kullandım. Telefon başlangıçta sadece online alışveriş ile A101 mağazaları üzerinden satışa çıkacak ve yanında Huawei Bluetooth kulaklık hediyesi olacak. Honor Türkiye ekibine bu videoya destek oldukları için teşekkür ederim.
Hovercraft nedir?
Sakin ve hareketli hâlde iken, tüm ağırlığı sürekli oluşturulan hava yastığı tarafından taşınan deniz aracıdır. Hafif oldukları için çok yüksek hızlara ulaşabilirler. Bir bakıma gemi ile uçak arasındaki büyük hız farkı aralığında bir köprüdürler. Bir hava tabakası üzerinde hareket ederler.
Instagram: instagram.com/mendeburlemur/
Beach Buggy Ride by SIRPRICE soundcloud.com/sirpricedj
Happy Life by FREDJI soundcloud.com/fredjimusic

YORUMLAR

  • Çekiliş Katılım Linki: goo.gl/zXcGvK Honor 8X: online.a101.com.tr/urun/honor-cep-telefonu-8x.html İyi seyirler ve herkese bol şans!

    • iyi

    • Bana da birer tane getirirmisin

    • Abi bizde honor x varmi video basinda demisin lg g4 mini arastir montaj uygulamamiz da yok bizim

    • abi lütfen beni seç hem aboneyim okul okuyorum bana lazım

    • abi karambit in çekilişini yap

  • inşallah bana çıkar=(

  • ekran görüntüsü nasıl alıyoruz oyun vidyosu çekmek istiyorum

  • Abi tavanda gidebiliyor mu

  • Seni çok seviyoruz abiiii😎😎😎😎😎😃😃🤣🤣

  • 3d yazıcıdan kendi dış kasanı tasarlayıp çıkart,sonra internetten fırçasız motorlar ve bulabileceğin en yüksek rpm li pc fanlarıyla kendi hovercraftını yap

  • harun 6:06 da nah cekiyodu

  • 4:43 deki zinciri kime bagliyon

  • çok güzel

  • rc çok kötü

  • Daha büyük hemster evi yap

  • Ulan harun 6:07 de hareket çekecekti dikkat edin gençler

  • Rc ev al

  • nasıl ezberledin bunları

  • Abi sende hovercraft gibisin havada,karada ve suda ne olursa olsun bize video çekmeye çalışıyorsun!!!

  • Lemur kralsın seviyoruz seni kardeşim ;)

  • Lemur kralsın seviyoruz seni kardeşim ;)

  • Lemur kralsın seviyoruz seni kardeşim ;)

  • Amfibik işte anasını

  • Uzayda bilemi?

  • Gta da vardı

  • Vay anasını

  • Lemur Termal kamera al test et çok pahalı +1 leyin görsün

  • Vay amq insan gibi hem suda suda yuzuyo hem karads7 gidiyeh

  • inşallah kazanırım

  • abi haytımda ilk defa bir teleofn çekilişine katıldım

  • REIS harunun sacları HANI VARDI YHA ANANINIYOLAY o soyleyen adama benzıor :)

  • abi saçlarını yine maviye veya başka bir renge boyat

  • Bende çok istiyorum honor

  • Abi 3d yazıcı ile nasil esya basilir bi bahseder misin

  • Arka fon müziğini ben kullanıyorum

  • Bana da bir tane getirirmisin

  • Bizde bunun titanum mu var özel askeri cihazi

  • Dron çekilişi isteyenler +1

  • Kooooooooy

  • Abi 3 boyutlu kalem ile bişeyler çiz

  • abi yeni abone oldum çok sevdim videolarını ama bu kadar az abone sayısı hak etmiyorsun

  • 3 yil sonraki videonda Çini satin aldim diyeceksin eminim

  • kaplumbağa çok hızlı zaten nesini yakalıcan

  • Abi cok guzel

  • 3dyazici videosu çek LAAN

  • abı drone vıdyosu cekermısın

  • Abi yaprakları efekt ile ilerletmişsin 4:10

  • 6:06 da harun nah çekcekti

  • Örneğin hem suda hem havada hemde karada giden RC aracı var

  • Lemur abi RC video çek ama farklı olsun

  • Lan yeni video gelsin

  • Xiami mi mix 3 on kamerasi 24 mp

  • Ya telefonun hayranı oldum şuan annemin telinden yazıyorum inş bana çıkar abi seni çok seviyorum güzel komik videolar çekiyosun 😍😍😊❤

  • yüriyen uçak

  • TR-tvr olmak için gerekli araçlar; 1- İki adet honor x 2- Bir tane telefon için stabilizer gimbal ve tripod 3- Olmazsa olmaz premiere veya her hangi bir program (çok merak ediyorum telefondaki hangi uygulama speed duration yapmana izin veriyor hadi cut geçişleri falan bi şekilde halledersin de 😄) Ve son olarakta içerik... Gerçekten tek telefon ile TR-tvr olabilirsiniz bu telefonu kesinlikle almalısınız 👍🏻😁

  • Abi kardeşin nah cekiyodu'

  • Abi Mendebur lemur ismi nerden geldi?

  • Abi nerede yaşıyosyun

  • Bence saçını rainbow yap 😃😂😂😂

  • En kötü introlar gelsin +1 leyin gorsun

  • ben mobizenden çekiyom SAMSUNG TAP 3

  • Bi baksana

  • 2.45 yürüyen uçahhhhh :D

  • Ooo abi 700.000 abone helal olsun hayırlı olsun 😘😘😘😘

  • Video at 4 gun oldu seni cok ozledik

  • Neden video gelmiyoooo

  • abi hovercraft havada gidermi

  • Köymü orası abi

  • çekiliş ne zaman sonuçlanacak ve bide çekilişin sonucunu nerden öğrene biliriz

  • Reis bu GearBest hangi Kargo firmasıyla çalışıyor bi bakiver

  • Build A Boat For Treasure ROBLOX oyunuyan varmı

  • Hovercaft ı bana hediye etsen nasil olur

  • Acaba beni yanlis anlamayin cekilis neye gore yapılıyor

  • Gercekten iyiymiş

  • cekılışı nasıl kazanırım

  • Hacı sana para yağıyo mk bide bize söle 10k 15k para toplamayı falan

  • abi nolur beni dikkate al meselye giriyorum çekiliş ne zaman açıklanıyo :)

  • Sesinide honorla alaydın !

  • Oyuncak kaç lira

  • Harun el hareketi çekmeye çalıştığını gördüm mendebur lemur Haberin ola

  • katılıyorum like ve abone oldum

  • Anne ve babalara telefon aldırmak için ne yapmamız gerekir?

  • 2038 de lemurların soyu tükenecek

  • gençler ben bi kanal açıp adam gibi video yüklersem izlermisiniz

  • Bana hediye ala bilirmisiniz?

  • benim facebook yok abii ama gönlüm sagolsun

  • ne olur bana ver adım eymen kaçer

  • En sevdiğin rc araba hangisi like atın görsün hakan abimiz

  • En iyi go pro aksiyon kamerasini al tavsiyelerine ihtiyacim var

  • Okadar ürun basiyosun bir ataturk heykeli basmaman ayiptir

  • Lendebur Memur :) RC Tank almayı düşünüyor musun? Bence almalısın

  • 6:05 harunun o kokunç el hareketine dikkat !!!

  • 4:08 *telefonun kamerası kafayi yiyor.mp4*

  • Eski sevgilimde hovercraft'tı galiba.O da gitmeyi severdi.

  • Haruna tekrar psikolojik küşkırtma yap

  • biz kurba yaklatıp şişiriyoruz

  • abi nerde yaşıyosun

  • yaptığın şey çok mantıklı yüklü miktar para verip bir sürü şey alıyosun ayrı sayrı video çekip tekrar kazanıyosun hemde eğleniyosun güzel fikir...

  • Videonun %60i telefon reklami %20si gol arayisi ve ruzgardan bahsetme %20si hovercraft

  • bursa kumsaz vurasi karsida da gemport limani var

  • Çekilişe katıldım

  • Kamerası güzel dedi ama 720 P de minecraft

  • 700.000

  • Burasi gemlik kumsaZ mi yoksa