Gelinim Mutfakta 170. Bölüm Fragmanı

katma 8 Nov 2018
Gelinim Mutfakta 170. Bölüm Fragmanı yayında! Reyhan Hanımın yeni imajı herkesi şok ediyor!
Reyhan Hanım, Kleopatra tarzı saç modeli ile herkesi kendisine hayran bırakıyor! Hafta finalinde ise, bir gelin 10.000 Lira değerinde altın bilezikleri alırken; bir başka gelin, Gelinim Mutfakta hayallerine veda ediyor!
Gelinim Mutfakta, yeni bölümleriyle hafta içi her gün saat 12.15'te Kanal D'de!

YORUMLAR

  • Reyhan basxarbdi senol

  • Inşallah kendini birsey zanneden cansu ezgi için ne söylüyorsa onun için ne istiyorsa Allah misli misli kendine versin Amin

  • Reyhan hanim her gun baska yapiyo anamadim bu isi

  • Buda git Gide maymuna döndü

  • Bu ne yaaa Reyhan???? Ozunu lap maymun ettin. Yasina gore davran

  • Vallhi rezil ediyor herkesi gulduruyor tmmm da normsl bir gulus degil bu dalga gulusu

  • Ya reyhan süzülecem di 5 puanı sinir cansuya verdin biraz kendine gel

  • 👎👎👎

  • Özüm ,😘😘😘

  • Cansum da bilezikleri aldi helal kiz sana cansu

  • Ozum gidiyor cok şükür yaa

  • Sevgul ve Cansu characters are very egoistic.☹️

  • Gitti bilezikler ezgi gitti yaa 😢

  • Ezgi gitsin cansu bilezikleri alsin

  • Ezgi Özüm ve Betül,,😍😍😍

  • Cansu aldı bilezikleei ya off

  • Reyhan hanim seni cok seviyorun ama bugun ki kiligin ne oyle

  • Rehan Hanim 😘😘😘

  • Ezgi ikileri alinca cansu ezgi arasinda kaldim

  • 51puan gidicek diyor betulmu acaba özüm yuksek aliyor yinede

  • Bu iki gündür Gül hanım tiyomu alıyor galiba tıyo alıyor o gün Betül çok kızdı diye Betül tıyo almış gibi geldi bana

  • Ya şu cansular ne zaman gidecek

  • şu reyhan hanım bıktırdı nekadar yapmacık itici sahte seyircinin herkesin begendiginimi sanıyosunuz bizler konuşalım diyemi bu hale geldi kadın köpekleri boncuklarla süslenen köpeklere benzemiş klopatrayla neilgisi var bakarbakmaz köpek gibi olmuş hanım tamamen rezil etti kendini

  • Reyhan Teyze bugün şahtı şahbaz olmuş 😂 Kendini kleopatra sanıyo bide 😒 Kleopatra kendini görseydi kendinden utanırdı 😐

  • Reyhan Ablamız Süper Ya Neşesi Bol Olsun Güzeller Güzeli Gelini Ezgide Aynı dileklerimle süper bir kadın ya helal olsun kendiyle barışık bir kadın valla bravo 🥀😍

  • Iıyy sevgül ve cansu çok itici ve kıskanç nasıl fesatlar yaa 🤣🤣

  • İnşallah Ezgi alır 😍

  • Bence hatice ile kayınvalidesi gelmeli az ortalık kızışır

  • Ezgi kalsın deyenler

    • Sanki cansu ceyrek altinmi almis

  • betül gidsin deyenler

  • Cansu gidsin deyenler

  • özüm gidsin diyenler

  • Herkez gun geklicek 15 dk sohret olucak denen sey bu olsa gerek?

  • Basak gelsin

  • Tarafsız olarak görüşüm bu: Özüm gidiyor. Reyhan teyze bu sefer onun tarafına baktığını gördüm. Ezgi de Altınları alıyor. Bakalım artık haftaya hangi yeni eski geliyor???

    • Hayır malesef cansu alıyor altinlari

  • Bilezikler cansunun cunku ilk haftanın birincisi aciklaniyor ve ezginin kolunda bilezikler yok

  • Ayyy Ezgi al bilerzikleri Cansu gorsun kim iyi yemek yaptigini

  • Büyüğümüz saygim sonsuz da bu ne ya artik yeter bi mini etek giymediği kaldı artik yeter su kadinla daha fazla oynamayın gerçekten yeter yazik yahu elensin artik bu kadın mikkemmel diye diye kadın sonunda oynattı

  • Betul gidecek bence

  • Cansu getsin.

  • Inşallah Ezgi alir👐😊

    • Aynen👍

    • Ya cansu gibi bir gelin istemem niçin geldiki onun konuşmasindan izlemek istemiyorum ezgiyi beyeniyorum çok üzerine gidiyorlar bu pirogram yemek yapmaktan çıktı daha saygili olmalarini

  • İnşaAllah Ezgi alar bilərziyi amin amin amin

  • İNŞALLAH EZGİ ALMIŞTIR

  • Deməkki Özüm gitdi Özüm 44 puanda 3 kaynanadan 2 almış 1 den 1 almış olmuş 51 puan

  • Keske bende katilabilseydim gelin olucam hayirlisiyla altinim hic yok acaba sizi dugune mi davet etsem😁😁😁😁tabi isin espirisi seviliosunz

  • Bende hep ezgi ve rayhan ablanin orda kalmalarini istiorum cok hossun reyhan ablacim😍herkese basarilar fatih abiye de saygilar diyarbakirdan

  • TEVE2 KAPANACAKLAR TNT TV GELECEK

  • Bu ezginin kaynanasına isminide nefret ediyorum yaşından başından utan allahın aşkına bune of allah ezgiye allah yardım etsin ezgiden kokoş bu kaynanası valla bu arada inşallah ezgi alıcak o cansuyuda cırcır böcegini gönderir inşallah ezgi alsın bilezikleri kac kişi var 1tıkla

  • Bunlar acaba şu iğrenç küpeleri takmak zorundalar mi 🤔 küpelerden takmayanları almıyolar galiba programa😁

  • Reyhandan midem bulanıyor artık görmek istemiyorum şunu yollayın

  • Bülent ersoy 2= reyhan

  • Inşallah ezgi alır cansuyu hic sevmiyorum niye geliyoki anlamadım bebegiyle uğraşsın lütfen cansu elenirse bir daha getirmeyin fatih bey programı hic kaçırmıyorum ezgi kazansın haticeyi getirirseniz sevinirim onuda çok seviyorum

  • ben ezgiyi çok seviyorum ve çok hanim ama cansu çok kıskanıyon ezgiyi yapma öyle kıskançlık

  • En iyi yarismaci cansu,ezgi,özlem bide ....

  • Bence ezgi elensin yetti bukadarı bana katılanlar

  • Şu maymun reyhanın da götünü kaldırdınız ya tebrikler

  • Ezgi haftanın birincisi olur insallah .Reyhan abla sizi çox sevirik

  • Insalah cansu alir ezgi gitsin yeter

  • Özümü gönderin artk

  • Benden söylemesi bu reyhan fatihe AŞIK benden demesi

    • +Gurbet Gül ya tamam Özür dilerim böyle dememeliydim ben de ama bana öyle dedin diye üzüldüm ama òzür dilerim o zaman 😐

    • +Gurbet Gül allah allah öyle mi salak ... bana bak evire çevire dòvwrim bes belli ortada işte aşık görmuyon mu KÖR 😠😠😬😝😝

  • Insallah ezgi birinci olur cansu yu hic sevmiyorum utanmadan cocugunu birakmis gelmis senin anne bile olmayi beceremiyorsun yaptigin yemekten ne olcak birde orda bos bos bagirip durma o cocugun saba ihtiyaci var hayret yaaa

  • Şu kırmızı elbise giyen hamile mi

  • Sonda gidiyo özüm bay bay ozum

  • Reyhan xanım üçün baxıram. Onu çox bəyənirəm.

  • Ozun gidiyor cok sevindim.

  • Reyhan sen bitanesin bayılıyorum sana kadın çok pozitif ❤💚💙💗ezgi yarın isallah alırsın

  • insallh ezgi alir ono cok seviyorom

  • Cansu anca konusuyor

  • bilezikleri ezgi alar inşallah

  • Azerilerden selam insallah Ezgi kazanir

  • Eminim cansuya vermişlerdir malesef ezgi alsaydı yada özüm cansuya çok güzel kapak olurdu

  • inşallah ezgi kazanır seni çok seviyorum ezgicim

  • Bu reyhanda olan dəyişim istəyinin yarısı məndə yoxdur mən onun yaşının yarısından da aşağı yaşdayam

  • Bu deli Reyhan beni cildirtiyo.Bana verseler bunu.Oldururum oldururuuuuuuuum

  • Reyhan teyze sana hayranım pozitif bakıyosun hayata süpersin😘 Bilezikleri Ezgi'nin almasını ve artık rekor yapmasını istiyorum Elenmesini istediğim kişinin ismi de Özüm malesef Betülü daha çok seviyorum cana yakın 💖

  • Eğer yarın ezgi bilezikleri alırsa cansunun surat şeklini görmek istiyorum 😂😂😂 kaynanasi da kendisi de berbat karaktere sahipler

  • Ozum gitmiyorum diye soylemiş kesin özumgitmis açık vermiemek icin oyle

  • Kesinlikle Özüm gidiyor çünkü ezgi ve Cansu 51 puana geçmiş durumda ve betül de dört kaynanalaadan birer puan alırsa 52 puan oluyor yani Özüm kesinlikle gidiyor

  • Ya cansu alır ya ezgi

  • Reyhanda kac yasinda kadinsin. Bu hareketleri. hic sik. bulmadim. Ezgi. yasina gore. cok agirbasli. duruyor. Hareketlerinden. rahatsiz. oluyor. gibi.

  • 51 puan dediklerine göre özüm gidicek

    • Cansu defol gitsi 👎👎👎👎👎👎👎👎👎✋✋✋✋👿😾👊👊👊👊👊👊👊👎👎💣💣💣💣💣💣💣💣

    • +Life Strange Ben o kadar bekledim ezgi alaca amam sonuda bu geldi ama ezgi çok rekor kırdı evet elleri sağlı inşallah daha iyi olacak 💚💛💖👏👏👏👏👏👏👏👏

    • +muhabbet kuşu çiko Bu isin icinde is var bunlar bu kadar gozumuze sokmazlar boyle acik acik gostermezler..O zaman kimse izlemez..Bence betul gidicek ozum kalicak..Yani gonullu betul gidicek

    • Neden çünkü öZümün puanı 46 tıydı 5 say 51 ozaman özüm 5 puan alacak

    • Cansu geldi ozum bitdi😂 yoksa 20 bilezigini alicakti😂

  • En çok Ezgi hak ediyo İnşallah o alır 🙏🏼Dualarımız seninle Ezgicim🙏🏼🙏🏼🙏🏼seni çok seviyorum ♥️

  • Evimizin neşesi 😊reyoşda olmasa çekilmez bu program😂

  • Cansummmm.seni çok seviyorum ezgi çok gıcık senin tarafindayım cansu😍Umarım birinci sen olursun ayrıca hayatın boyunca da mutlu olman dileği ile...😊😊

    • Reyha verir ezgi kedinin ciyere baktıg gibi bakar canu sevinir hic birin sevmiyom🐂🐂🐂

    • +Nuray Taş 68 puanla cansu kazandı

    • Tabikide benim fikrim ama yazılanar cizilener gormüyonmu cilkef gıcik cansu😆😆😆

    • +Nuray Taş senin fikrin 😞😏

    • Sonu olur dilerim birdahada gormek sesinden biktık izlemiyom

  • süpersin reyhan hanım 🤣🤣😂 stresimizi aliyosunuz iyiki varsın iz ezgi 👍❤❤❤❤❤

  • puanlari bilen varmi

  • Cansu lutfen sen al ya cokcalis

    • casdan nıfret edyoram tamı pıslkı ezgyı kıskanyor

  • Vallah bu ne beee ben o kadından utanırdım hiç sevmiyorum Reyhan hanımı inşallah Cansu alır bilezikleri

  • Kul bawna reyhanin inwallah gederler bu hefte

  • İnşallah cansucum alar seni çık seviyorum cansuuuuuuu💚💛💜💞

  • Ben reyhan icin izliyorum oranin gülü o

  • Ozum gidecek Altinlarin sahibi ezgi

  • Ozum gıtı ceyregı betul aldı ezgı altını aldı

  • kim gidio

  • *Özüm elendi oleyyyy be*

  • Sanki buranın Dansõzü yazıklar olsun senin kadınlıgına nesanediyorsunki kendini.kıroooò

  • Bu kadın manyak ama çok sevimli.Reyhan seni çok seviyorum İnşallah siz alirsiniz bilezikleri

  • Ayten hanım çok sevindim özüne 5 vermemize ozum gün birincisi oldu ozumcum keşke güzel yemekler yapsaydin elenmesdin üzülerek by by eğer gidersen çok üzülecek ya ezgiyi yasa cansuyi tutacagim

  • Reyhan ı firavuna benzetenler bi ben miyim

  • Yarin bilezikleri Ezgi alacaq elenede özum olacaq 100 %

    • +Gurbet Gül haksız puanlama ne zamandan beri fesatlık oluyor reyhan İn yancısı

    • +MÜZGİN ATASEVER şebek sen olmuyasin ne fesatsiniz ya

    • Nereden biliyon ezginin aldığını puanlar çok yakın ha tabi maymun reyhan şebek gelinini buluyor diğerlerine 1 basıyor