No video

Erkenci Kuş 8. Bölüm - Ön İzleme

katma 7 Aug 2018
Bu dizi ve çok daha fazlası puhutv'de → puhutv.com/erkenci-kus-detay?utm_medium=referral&utm_source=youtube&utm_campaign=erkenci_kus&utm_content=detay
Erkenci Kuş'a Abone Olmak İçin → bit.ly/erk-dd-sub
Sanem ve Can aşkı çok konuşulacak!
Sanem sabahları birkaç saat babasının bakkalında çalıştıktan sonra bütün gününü hayal kurarak ve kitabı üzerinde çalışarak geçirmektedir ve hayatından son derece mutludur. Ta ki anne babası kendisine doğru düzgün bir iş bulmazsa evlenmek zorunda olduğunu söyleyene kadar!
Sanem bunun üzerine mecburen ablasının iş yerinde çalışmaya başlar. Hayallerini süsleyen büyük aşkının kendisini orada beklediğinden habersizdir henüz, üstelik bilmeden Can'a ve şirkete kurulan bir tuzağın parçası olur...
Yalanlar üzerine kurulan bir aşk olabilir mi? Ya Sanem? Nefret ettiği Can'a kalbini kaptırabilir mi?
Yapım: Gold Film
Yapımcı: Faruk Turgut
Yönetmen: Çağrı Bayrak
Senarist: Ayşe Kutlu Üner
Oyuncu Kadrosu:
Sanem Aydın: Demet Özdemir
Can Divit: Can Yaman
Leyla Aydın: Öznur Serçeler
Mevkibe Aydın: Özlem Tokaslan
Nihat Aydın: Berat Yenilmez
Emre Divit: Birand Tunca
Aylin Yüksel: Sevcan Yaşar
Ayhan Işık: Ceren Taşçı
Muzaffer Kaya (Zebercet): Cihan Ercan
Deren Keskin: Tuğçe Kumral
Cengiz Özdemir (Ceycey): Anıl Çelik
Güliz Yıldırım: Sibel Şişman
Osman Işık: Ali Yağcı

YORUMLAR

  • Her bölümü 20 kere izleyen tek ben miyim

  • 13. Fragmandan gelenler?

  • ชอบหนังเรื่องนี้อยากดูภาษาไทย

  • Por favor me mande o primeiro capítulo em espanhol.

  • من العراق الايك

  • Even though it was just a dream I hope they make somewhat a similar scene when they kiss again...cause I love this scene so much I have seen it so many times...them two have so much chemistry they are just the perfect combination🤗🙂

  • please can u translate in english the writing please if u do this i really like this drama

  • É a melhor cena de romance, que eu já vi em toda minha vida.

  • 😍😍😍😍😍😍😍

  • Tamam kardeşim can sanem i seviyor düşünür, sanem de canı seviyor düşünür, iyide bana ne oluyor ben niye durduk yere sizi düşünüyorum ❤❤

  • Can İstanbul bey efendisi olsaydı bence daha iyi orman adam yerine ama herkesin kararı farklı o yüzden kizmayin

  • ❤😘❤😘❤😘

  • 🤗❤️❤️❤️❤️❤️

  • خررب

  • Rüya diyenler kazandı 😂jfhushssdodjöscms

  • Neden ben bu sahneyi bölümde göremedim

  • Diziyi sevenler+1

  • %100 rüya demedi demeyin =)

  • Arkadaşlar rüyaymış işte ya herkes o kadar unutmamış ama Can'ın rüyası olması iyi

  • Lütfen rüya olmasın ya güzel sahnelerden biri de gerçek olsun artık😣😣😣

  • Yala yut hadi bee hayret bisey ya

  • Dizi hiç bitmesin sabaha kadar sürsün istedim hem sevindirip hem ağlattınız bu sefer 😢💑💗

  • Peki ya poleni sevmeyenler burdamı-,-

  • Ya 8.bölümü izleyenler burdamı

  • Dizide bu önizleme hiç göstermedi.sahtekarlıkmı bu?

  • Rüyaymış arkadaslar

  • Yalan çıktı

  • Rüyanın en güzel yerinde Emre geldi ya uffff😣😣😣

  • Rüya çıktı sahne

  • Canın rüyası çıktı

  • yani hayal an itibariyle ama Sanem den beklerdim Can ın hayali çıktı bu da bir şey

  • Yine bir Türk senarist kafası çıkın bu kafadan daha ilgi çekici şeyler yazın

  • An itibariyle Rüyaymış....

  • Hayalmisssssdssssssssssssssssssssss Yönetmen Bitirdin biziii

  • Can 'ın hayali yine yanılmadık

  • Bu da canın rüyasıymışşşşşşşşşşşşşşşşşşş şimdi çıldırıcammm

  • Can ın rüyası

  • Arkadaşlar canın hayali

  • Por.favor las traducciones o subtitulos en español de los capitulos 5,6,7 y 8 por favor.

  • Nesaman olçak bu dise gelçek be 2 saht bekliyorum ha bu gün sali

  • acaba ruyami bukun körces ama bu dizilerde böyle ruya olmasi tadini kaciriyo bence

  • Caaaannnnnn

  • hadi çabuk.. 8 bolum nardeee😒😒😒😥😥😥😥😥

  • Rüya bence bu

  • Capítulo 7 y 8 en español porfavor

  • Sonunda salı geldi :)

  • İkisi de beyaz giymiş romantik bi ortam ve tekler kesin ya rüya yada hayal

  • Arkadaşlar erkenci kuşun bir programı var 1.fragman ilk sahne önizleme 51:00 dakikalarda 2.fragman son sahneler 🙀

  • Rüya bu

  • Insallah rüya degildir yiaaaa 😍😍

  • Canın rüyası 100 de 100

  • lütfen gerçek olsun lütfen

  • Hayır bence rüya değil

  • Rüya bu %100 deyim

  • Kizin bedeni neyse iyide surati kotu cikin vallahi ama sirin kiz

  • Bence gerçek bu rüya değil

  • Rüya çünkü sen diye hitab ediyor

  • Kiralik Aşk "ın yapımcısı Müge Turali Erkenci Kuş'un senaristi Müge Turalı ee tabi olacak

  • Sizce rüyasa kimin rüyası??

  • Arkadaşlar haklısınız bencede rüya ama hangisinin ?😐😐😐😐

  • Şu tarz diziler bittiği zaman ülkenin IQ seviyesinin yükseleceğine eminim.

  • Her gün versinler dizini

  • Please add engsub, please 😣😣😣

  • 3.692.073 görüntülenme 34. Beğeni Süpersiniz

  • oha clipe gel 😱😍

  • of neden rüya bu

  • 😍😍😍😍😍😍

  • Bu sahne kesinlikle rüya emin olabilirsiniz erkenci kuş un offical sayfasından öğrendim

    • Güzel Kız önemli olan yaş değil önemlisi iyi biri olması arkadaşın

    • Güzel Kız senin canın sağolsun sağlık olsun ben yalan söylemem

    • +Bayram Tosun abi kusura bakma ben 24 yaşındayım

    • +Bayram Tosun yaşın kaç

    • Güzel Kız uygun görürseniz tanışalım mı

  • Rüya degildir inşallah

    • Buse GEREK Rüya bile olsa çok güzel değil Buse

  • Hay coloquen el capítulo 8 en español

  • Amma kesinn ruyaaaaaaaaa

  • )

  • keşke rüya olmasa gerçek olsa

  • 8. Bölümde en merak ettiğim sahnelerden biride bu

  • Bu diziyi izleyen var mı gerçekten kiralık aşkın yandan yemişi

  • Yarın salı bebeyim

  • 100 1 milyon rüya

  • Bence rüya değil gerçek Şaka yaptım rüyadır bence

  • Çok güzel

  • 😍

  • Джан возбуждает

  • Sevmesenonun yanında olmazdın.

  • Dizi bitmesin diyenler burdami

  • Yaaaa😍

  • Ya bu kesin rüya

  • Ruya ya😣

  • Çumki seni sevmiyorum

  • Bence kesinlikle rüya

  • Can Sanemi sevir

  • Canarim benim

  • Ya ben şaşırıyorum , demet bu kadar sakin durabilmesi çok şaşırtıcı bi şey nasıl dayanıyor bu kadar yakışıklığı bu bakışı bu ses tonu ben demetin yerinde koyorum bi şey hissediyorum bi gariplik

  • حلووو يخبل اشتركو بقناتي وردها

  • Ruya cunki sanem cana sen diye hitap ediyo

  • Senem kaza keçirsin lütfen Can da onun daklınca kAçsın

  • bence çok yakışıyorlar inşallah evlenirler

  • Bence bu hayal

  • Neden fısıldıyorlar

  • Neden bele edirsiz olan var olmaya var

  • ادخول رابط اعملو انضمام m.facebook.com/groups/2134140493466281?ref=bookmarks

  • Videoyu açınca yerimden fırladım adeta Yüzde 100 rüya...

    • İremsu Küçükduyur uygun görürseniz tanışalım mı

    • Bayram Tosun evt

    • İremsu Küçükduyur rüya bile olsa çok güzel değil mi

    • İremsu Küçükduyur Selam