Erdoğan Dolar 6.70 Olunca Konuştu! Neden Yükseliyor?

katma 10 Aug 2018
Türkiye Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, "Çeşitli kampanyalar sürdürülüyor. Bu kampanyalara kulak asmayın. Onların dolarları varsa bizim de halkımız, hakkımız, Allah'ımız var." dedi.
Fon müziği:
CVRTOON- goo.gl/ioC8Xj
Sosyal medya hesaplarımız:
Twitter: twitter.com/derintanik
İnstagram: instagram.com/derin.osmanli/
Facebook: facebook.com/osmanlitorunuYT/

YORUMLAR

  • DOLAY YUKSELMIYO TL UCURUMA YUVARLANDI :))))))))))))))))))

  • Vay aq iphone xm s alcaktım Recep Tayyip Erdoğan yüzünden alamadım aq nasıl birisin aw

  • 15 MILYON ARAP VATANDAŞ OLDU IZMIR ILE KILIS ARASINDA ARAP DEVLETI KURULDU LUCKY LUCKY ME TÜRKIYE MARŞI ANTI SURIYELI MARŞI INTERNETTE YENİ TÜRKİYE MARŞI LUCKY LUCKY ME TÜRKIYE MARŞI ANTI SURIYELI MARŞI INTERNETTE YENİ TÜRKİYE MARŞI LUCKY LUCKY ME TÜRKIYE MARŞI ANTI SURIYELI MARŞI INTERNETTE YENİ TÜRKİYE MARŞI LUCKY LUCKY ME TÜRKIYE MARŞI ANTI SURIYELI MARŞI INTERNETTE

  • O zaman neden Euro ,japonya parası hatta Suriye parası bile artiyor ?

  • Doları boz oyunu yoz:) dış güçler , türkiye 2023 jupitere çıkıyah,

    • kahvaltıda bor yiyicez dolarla göt silcez

  • Sizin kafanız hiç değişmeyecek hani herşeyi bildiğinizi düşünüyorsunuz ya bende ona bitiyorum ülkenin ilerlediğini hiç bir zaman kabullenmeyeceksiniz doların neden yükseldiği neden bu kadar üstümüze geldiklerini anlamayacaksınız sizin gibiler yüzünden 5 cente muhtaç olduğumuz günleride hiç unutmayacağız bir cumhurbaşkanı çıkıp türkiye 5 cente muhtaç diyorsa bu ingilizlerin sizi savaşta yenemedik ama paramızla yendik dediğini buna getirdiğini bunuda ne yazıkki Türkiye cumhuriyetenin cumhurbaşkanıyla yaptığınıda kabullenmezsiniz

  • bu recep erdoğana dolar nedir desen yeşildir der en sevdiğim renktir der ama niye yükselir desen birşey söyleyemez çünkü etrafında dolananlar birşey bilmiyor ki o onlardan ne öğrensin bir ülke de bir başka ülkenin parası o ülkenin kendi milli parası karşısında değer kazanıyorsa demek ki ekonomik sosyal siyasal ve kültürel alanlarda ülkeyi idare eden kişilerin ülkeyi yönetemediğinden kaynaklıdır şuçu ona buna atmayacaksın en sonda da Allah havale etmeyeceksin Allah bütün dünyanın kainatın evrenin herşeyin herkesin Allahıdır bizim de Allahımız var dersen derler ki ülkeyi batırdın şimdi Allaha sığınıyorsun bay recep

  • Az kaldi abd beni kandirdi başkan yapti demesine

  • Uyuyan millet ya ölür ya da köle olarak uyanır !

  • Şunu bilin 🇺🇿orta asiya 🇰🇬turkleri sevmez 🇰🇬ruslari sever 🇺🇿r

  • Ne den yükseliyo?telikeli mal üretmiyorsun ki, ihracat mallar çok az,değeri düşmez mi?

  • Ne derseniz deyin millet ac kardesim ac millet hersey pahalandi hersey cunki gidalarin yuzde 80 ital anlicaniz olan halka oluyor

  • Gıda urunlerinin %80 ital urunu dolarin cikmasi demek gida zam demek.oyuzden kimseyle agiz dalasina girmicen bizi herturlu ezerler paralariyla bizde uretim yok cogu disardan dolar bazinda aliniyor 1kg tavuk 10tl oldu 8tl idi onun gibi herseye zam geldi.anlicaginiz bizim isimiz zor

  • Dolarin yukselmesinin sebebi dis mihraklarin etkisi var ama sen eger dışa bagimliligi azaltmazsan dış mihraklarin insafina kalirsan isin var senelerdir yola kopruye para doken reisimiz uretim yapmayi gelir vaadecek seyler yapmayi dusunmedi malesef ureten yerine iyice tuketen olduk borclarla senelerdir refah icinde yasadik simdi yedigimiz hurmalar tırmalayacak tabi bunu anlamak icin cok zekaya gerek yok dümdüz düşünün yeter allah askina !

  • en son hangi fabrikanin kepenklerini kapatmıştık...patatesi suriyeden alan bir millet olarak bu ulkeye hersey mustahak amk.

  • Vatan Haini Fetüşü Veren Papazı Alır...

  • Mk dolari bosverin savasi bos verin verinde mk millet kırathanesi noldu sirf bedava cayla bedava kek var dediler akye verdim aq gine kandirildikkkkkk bundan sonra miletin kimsenin oy vermedi partiye oy vericim

  • bu papazın onlar için önemi ne acaba yoksa bu sadece yaptırımları uygulaya bilmek adına bir bahane mi veya erdoğan seçimlerde doları düşürücez dedi dolar dahada tavan yaptı. onuda geçtim millete artık dolarınızı çıkartın tlye çevirin diyor hiç bir siyaset adamından böyle bir atılım görmedik... Anca millete laf kalabalığı yapsınlar kendi dolarlarını bir tlye çevirsin ilk önce Allah sonumuzu hayır etsin savaş yakındır bu milletin beyni yıkanmadan tam anlamıyla gözü bir yerden sonra açılıcak o zaman vay dünyanın haline

  • Lan amk bu alagavatlar hepinizi kandirabilmis fakat hiçbiriniz anlamiyorsunuz bir papaz Türkiye tarafından alındığı için dolar yukselmez! İTHAL VE TEKRAR ITHAL ULKEDE URETIM YOK ANLAYIN SUNU! İnşallah ulkemiz ayaklanır.

  • Valla size madde veriyolar gizliden yoksa bu kadar at gözlüğü ile bakılamaz gerçekten kafayı kırmışınız amk

  • Abone ol canlı yayınlarımı kaçırma

  • Djeje

  • Fjdbrbeb

  • Djckeoei

  • Djdhe

  • Cjdhe

  • Djdheje

  • Dudbe

  • Rjdhe

  • Fjej

  • Bu yalanlardan bıktık artık

  • Ilk bastaki müziğin adi nedir

  • Anlat anlat sen seversin yalanı

  • Arkandayız reissss

  • Amk bir adam bizim Türkiye de hapşs altında diye ABD sikecek ülkeyi amk

  • الله

  • Kardeş ülkeye sülaleyi karıştırma şu ekonomi bakanını değiştir lütfen

  • Tamam kardeşim yorumlarda diyorsunuz ihracat yok öncelikle lozanın bazı kurallarına göre ülkede üretim fsbrikası açmak zorlaştı yani hemen izin vermiyorlar zorlaştırıyorlar geneldede açamıyola onlarda türk ama tehtid ediliyoruz bide çok ihraç istiyorsanız gidin çalışın açın çalışsanız burda olmazdınız heralde

    • HAMZA BAYRAK var sayın cahil yer altı kaynaklarımızı çıkaramıyoruz sayın embesil

  • Kemalist Erdogan İncirligi kapatacak inşallah ... Kov şu Amerikalılari onlar 15temmuzu İncirlikte fetoyla planlamadilar mi

  • Kanalımıza destek olursanız seviniriz 😉 "Emreloji"

  • 12 k dislike nedir ???

  • sayın cumhurbaşkanımızın 15 yıl önce filan bir konuşması var reisimiz diyor ki dış güçler diye birşey yoktur dış güçler olabilir ama bu çok küçük bir ihtimaldir bir ülkeye dış güçlerin müdehale edebilmesi için o ülke güçsüz bir ülke olması lazımdır peki soruyorum osmanlı torunu dış güçler yüzünden yükseliyor diyorsan bizim ülkemiz güçsüz bir ülkedir ki dış güçler müdehale ediyor ? sen ne diyorsun bu konu hakkında

    • DENİZ GÜNEY güzel kardeşim bunlar yalana alışmışlar.

  • Çinstagram.com/arda_demir1998/ instagram.com/arda_demir1998/ instagram.com/arda_demir1998/ instagram.com/arda_demir1998/ instagram.com/arda_demir1998/ instagram.com/arda_demir1998/ gt var

  • DOLAR ELDEN GİDİYA TL GÜÇLENİYA

  • Yorumlara bakıyorum da ne kadar boşsunuz aq

  • Simdi erdogoni sevmenize gerek yok bu gayet normal herkes düşünce ozgiurlugune sahip mesele bi partiyi tutup tutmak değil bizim dış güçler arasından düşürülmeye çalıştığımız açıkça belli hala gormuyomusunuz bizim distaki serefsuzlere karşı birlik olmamız gerekir . Biz bir tahta partcasi olursak bizi cabuk kırarlar ama birçok tahta parçası olursak bizi kiramazlar

  • ay gotum

  • Bu kek mevzusu nedır acaba?

    • SUCCESS kardeşim geçtiğimiz başkanlık seçiminde Erdoğan kahvelerde ve kütüphanelerde bedava kek ve çay olacak demişti. Oradan geliyor bu muhabbet.

  • Pazara kadar değil mezara kadar yanındayız R E İ S 💜

  • Hüloğ hedef ikibinyiğmiüç büyük oyunu gördük yiğen