Elimi Bırakma 8. Bölüm 2. Fragman

katma 13 Sep 2018
Elimi Bırakma 8.Bölümde Neler Olacak?
=============================================
Kanala Abone Olmak İçin
bit.ly/usyapimaboneol
Dizinin Künyesi
Kanal: TRT1
Yapım : Üs Yapım
Oyuncular : Alp Navruz, Alina Boz, Dolunay Soysert, Cemre Gümeli, Seray Gözler Yeniay, Burak Tamdoğan, Gökçe Yanardağ, Ertuğrul Postoğlu, Ebru Aykaç, Batuhan Ekşi, İpek Filiz Yazıcı, Cemre Baysel, Emre Bey, Sueda Çil, Yıldırım Şimşek, Emre Ozan, Yiğit Kağan Yazıcı, Özgür Kaymak, Ercan Özdal,
Yönetmen: Sadullah Celen
Yapımcı: Süreyya Yaşar Önal
"ELİMİ BIRAKMA" Sosyal Medya Adresleri
=============================================
Facebook : facebook.com/elimibirakmatv
Twitter : twitter.com/elimibirakmatv
Instagram : instagram.com/elimibirakmatv
=======================================================
Üs Yapım Hakkında
Üs Yapım 2012 yılında Süreyya Önal tarafından kuruldu.
Yapımdan post prodüksiyona kadar her aşamasını kendi bünyesinde tasarlamakta ve uygulamakta olan Üs Yapım,
reality, talkshow, belgeseller ve drama alanında televizyon formatları hazırlamakta,
Türkiye’nin önde gelen televizyon kanalları için içerik üretmektedir.
=======================================================
Üs Yapım Sosyal Medya Adresleri
Facebook - facebook.com/UsYapimStudyo
Twitter - twitter.com/UsYapimStudyo
Instagram - instagram.com/usyapimstudyo/
Üs Yapım Hakkında daha fazla bilgi için
www.usyapim.com
Üs Yapım İletişim
www.usyapim.com/contact
Kanala Abone Olmak İçin
bit.ly/usyapimaboneol

YORUMLAR

  • Trt dizilerde gut gide kaliteyi yukselti bu dizide bence onlardan biri

  • Cansu😍 iyi kız onun üzülmesini istemem.

  • bir saat kaldi😭😭😭👍❤❤❤💙💙💚💚💚💚

  • Men En çox mert üçün üzülürem

  • Cenkin Azrayla Cansunun seklinin gormesi yaxsi oldu.Bu mertin tapilmasida yaman uzun surdu.😕

  • 😍😍😍😍😍😍

  • Yaşasın

  • Son 6 saat kaldı

  • Süper fragman

  • Aşk bize küstü

  • Azcen güzelliği

  • Azcen güzelliği

  • Azcen

  • 😍😍😍😍😍

  • Azcen

  • Azcen

  • Azcen

  • Azcen

  • Gecen bölümde son sahne benı aglatmiştı

  • Azra o kapıdan yine girmeyecek Mert bulunmayacak arkadaşlar günlük dizi kalitesizliği vermeye başladı bu dizi de

  • Hoy es Domingo . Estoy esperando el capítulo 8 porque no lo veo

  • Elimi bırakma 👍

  • Aman yarabbi gerçekler ortaya çıkıyor

  • Esperando el capitulo completo⌛

  • Mert artık bulunmalı 8. Bölüm oldu hala bulunamadı çok saçma

  • Şu an tekrarını izliyorum da bu düzenbaz karı koca ile Melis ne alaka? evini terkedip onların evine gidiyor..düzenli izleyemiyorum o kısmı kaçırmışım.

  • bir gün kaldi😭😭😭👍👍❤😍😍😍😍💙💙💙💚💚💚💛💛💚💙💙

  • Cenkkkkkkkkkkkk çek o elini Cansu dan !!!!!! O elin hesabını bir kaç bölüm sonra soracam sana o elin sahibi Azra ve hep öyle kalıcak

  • Anladimmm Cenkle Azra aile olucak ohh beee sonunda ama ayrilsin Cenk Cansudan😜😜

  • super dizi❤❤❤azra 💙cenk❤💙💚💛🧡💜🧡❤💙💛💙✌👍👍❤💚🤩✌❤❤❤✌✌💙🤩🤩✌❤👍👍😍😍🧡💜🧡

  • Super Super Sizi😘😘😘😘👍👍👍🇦🇿🇹🇷

  • CENK❤AZRA

  • ruyadir ruyaaa

  • FHVK yı hatta en çokta güzel çiftimiz YAĞHAZ ı özleyenler +1 lesin sayımızı bilelim

  • Oyuncular tek kelimeyle muhteşem 😍

  • şu alp'in konuşmasına bi tek ben mi gıcık oluyorum aq dizideki repliklerde aşırı itici.

  • Yaa supermiş yine izleyiciyi ekranlara kitlemeyi becereceksiniz.Hadi inşaAllah

  • Bu film kac bolum? Sonyn bekliyorum

  • Bu film kac bolum? Sonyn bekliyorum

  • Dizimiz çok güzel ilerliyo sabırla izleyelim 🤗

  • Artık bulsun kardeşini sıkmaya başladı ya

  • iyiki gördü elinin tuttuğunu

  • çok çok çok güzel ölmüş ✌💙

  • Hi from Kuwait 💙🇰🇼🇹🇷

  • Fraqman hezamanki gibi muhtesem.

  • Harikasiniz Cenk ve Azra.

  • Offf yeter arik azrayla mert kavuşsun mert birden ciksin ya ne olur sıkıldık wallah

  • Bu aşk bitmez❤❤❤❤

  • Var ya Mert olayini bu kadar uzatan senarist kim bilir azra cenkin arasini boyle daha kac bolum surdurur

  • Mertin olayını da iyice abarttilar ya bu ne iyi başlamıştılar ama sıktılar

  • çok heyecanlı çabuk gel pazar günü 🧡🧡🧡✌✌✌

  • kendi derdim zaten bana yeter birde Azraya üzülüyom dizi baya büyüledi beni 😢

  • ELIMI. BIRAKMA 💚💚💚💚💚💚

  • Cansuyu bazen seviyor çok zaman nefret ediyorum)☺Yaa Cenki sevmeseydi çok iyi olurdu da neyse😈😌💛

  • Cenk Yok😢😢😢

  • Mükemmel ötesi bir dizi 😍

  • Sacma seyler olmasa daha guzel olur

  • Gel pazar gel

  • Cenk ve Azra nın birbirine gülümseyerek bakması 😍

  • ya Ben izlemya basladim cunku mert azraya kavusmadi sonrasi cenk azraya sevecak cansu uzulacak Yada kotu olacak

  • 🍰看美女露点视频网 🍰址:三w点3⃣️8⃣️5⃣️1⃣️0⃣️3⃣️6⃣️点cn🍰个回复广告g h h j

  • Yeni sezon dizileri başladı bu kaybolup gider

    • +Osman Sureyya seray kaya irem helvacıoğlu miray daner tercihimdir

    • Şakami ediyorsun? Alina Boz cok gens yasina ragmen su an en iyi oyunculardan biridir

    • +Osman Sureyya bu dizinin başroldeki oyuncuları iyi degil yanlız

    • KADIN dizisi de Koreden uyarlamadir. Nicin ikisi de basarili olmasin?

    • +Zeynep Ceren o kadar iyiyse hafta içine koysunlar çukur sen anlat karadeniz diriliş kadın ufak tefek cinayetler vs bakalım yarisabiliyomu

  • Uf pazari 100gozle bekliyom

  • Bence diziye reklam araları koymalılar diyenler +1

  • İNŞALLAH ŞEKER TEYZE HASTALIGI YÜZÜNDEN ÖLMEZ :( HEM ÜZÜLÜRÜM HEMDE AZRA COK YANLIZ KALIR YAA OFF.. VASİYETNAME HAZIRLIYODU

  • fragmandaki en guzel detay cenkin fotoģrafi gormesi

  • Aşk bize küstü...

  • Artık bulsun Merti. Fazla uzadı

  • Bu hafta da mert çıkmazsa artık sıkıcı olmaya başlıcak mertin bölümleri

  • Şeker teyzem oglumu şeker oglum kaytettim cocukca belki ama o şimdi asker 😍

  • çok güzel vay be 🧡🧡🧡🧡🧡

  • Yaaaaa

  • مسلسل روعة انشاء الله ينجح 👏

  • Öfff sıkıldım artık bulunsun Mert 🙄😩

  • Bayıldım 😍😍 #ElimiBırakma #AzCen

  • Cenk sende seviyon Azra yı kabul et Dicem de kabul ediyo zaten 😂

  • Inşallah azra merti bulur ya artık bu arada cenk bırak şu cansuyu azrayla sevgili olun artık

  • Daha pazar olmadı mı ya🤔🙇😘

  • Yine guzel bölüm bizleri bekliyor ama bıraz Azranın yüzü gülsün artık

  • Cenk resmen Azra ile Cansu'yu öğreniyor

  • Ne güzel yakışıyorlar birbirlerine azcen 😍

  • Oyuncular tek kelimeyle muhteşem 👏

  • 🤩🤩😍😍😍💙

  • Super

  • شوكت تنزل حلقة ٨

  • Kesin yine bisey olur Azra Merti bulamaz

  • ya çok heyecanlı olmuş 😘

  • Ya of çok heyecanlı .. 2 saatlik flim 2 dakika gibi geliyo ..

  • Bu nasil guzel bir diziye basroller bayiliyorum 😍

  • 💕❤💕

  • Cenk iyiki fotografi gordu.ama azraya cokk uzuldum😦hersey ortaya ciksada kavuşsalar artik

  • inşallah mərti bulur Azra 😯

  • Bes siz ?

  • Sebirsizlikle gozluyurem bolumu😏

  • Bence Mert ve azranin ayriliklarini çok uzatdilar artiq

  • Cenk Azra'ya misilleme yapıyor. (Cansu'nun elini tutması) Ama kardeş olduklarını öğrenmesi çok iyi oldu. 😊😊

  • Finali çabuk olucak diye bir söylenti var inşaallah olmaz ya

  • Çok uzatdılar Merti(

  • Harika bölüm geliyor 😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

  • Bi ara ben cıkıp mertı aramaya başliyacam valah 😁😁😁