Eda Doğum Yapıyor - Sihirli Annem

katma 4 Dec 2018
61.BÖLÜM/Toprak Bebek Doğuyor
Dudu, Perihan ve Betüş hemşire oluyor, Taci ise doğum doktoru!
Kanala Abone Ol! : goo.gl/2t3H6S
İnstagram'da Takip Edin : goo.gl/ymgSKQ
Sihirli Annem İzle : goo.gl/jF5TPc

Tatlı bir peri olan Betüş, iki çocuklu ve dul olan Sadık ile evlenecektir. İkisi de birbirlerini çok sevmektedir. Ancak Betüş'ün annesi Dudu bu evliliğe şiddetle karşı çıkar. Bütün sihirlerini kullanarak onları ayırmaya çalışır. Çünkü Dudu, geçmişte Taci adında birisiyle evlenmiş, ancak Taci kendisini aldatınca insanlara olan güvenini de kaybetmiştir. Bu nedenle Dudu, Betüş'ün de aldatılacağını düşünmekte ve onları ayırmaya çalışmaktadır. Ama ne yaparsa yapsın bu evlilik gerçekleşir. Betüş, Sadık ve onun iki çocuğuyla birlikte mutlu bir yuva kurar.
İnci Türkay: Betüş
Metin Serezli: Taci
Nevra Serezli: Dudu
Defne Joy Foster: Eda
Şahap Sayılgan: Sadık
Zeynep Özkaya: Çilek
Buğra Özmüldür: Cem
Gizem Güven: Ceren
Gül Onat: Perihan
Jennifer Boyner: Toprak
Jess Molho: Yavuz
Süeda Çil: Firuze
Ayşen İnci: Periliçe
Fatih Al: Ali
Lale Oraloğlu: Merzuka
Michele Cedolin: Kerem
Zuhal Topal: Suzan

YORUMLAR

  • Mekannın cennet olsun Defne Joy Foster :(

  • Emine😢😢😢😢😢😢😢

  • Neden taceddin insan olunca perihan dudunun sihirini alıp taceddinin bir daha köpeğe çevirmesini engellemiyor Filim ışte 😂😂😂

  • Eda niye sancılanmıyor bilen varsa söylesin betüş küçük edayı doğururken sancılanmıştı babası fani diye oda yarı peri sayılıyordu şimdi ama eda sancılanmıyor

  • 2019 hala izleyen varmi

  • Video çok güzel olmuş

  • Hastanede hiç insan yok

  • Canım

  • Bu dünyada gördüğüm en tatlı bebek Toprak

  • ALLAH RAHMET EYLESİN "DEFNE JOY FOSTER"İMİZE😢😢😢😟

  • Mekanın cennet olsun sen hala bizim kalbimizdesin ry güzel insan defne joy foster

  • Ve toprak 2 yaşındaaa

  • AKEHDIWBCJWHDJJ

  • Çok duygulandım yaaa

  • Allah rahmet eylesin defne joy foster

  • Toprak❤️

  • çok güzel film herkes izliyor +1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

  • Çocuk 3 yaşında doğdu ve oturuyo bile qwqqmwms

  • Bebek kan olmadan geldi demekki periler kansızmis

  • birazda benim güneşte yanmış halime benziyor

  • Cok sacma olmus bebek annemden cikarken kanli olur

  • Defn joy foster 2şubat 2011 de istanbul da kaybettik😢

  • Kömur prenses ⚘

  • 🤩

  • Oha çocuk yıkanmış doğdu ap

  • Mekanın cennet olsun DEFNE JOY FOSTER :( :(:(

  • E betüş niye babası fani diye sancılanmıştı 😕😕

  • SENİ ÖZLEDİM KÖMÜR PRENSES 🖤🌛🥀

  • 8ll

  • Peri EBE 👩🏻‍⚕️

  • Toprak 3 yaşında doğdu tebrikler djdkdidid

  • Şirketi kapatıp gidiyoruz ne jxjxjxixi

  • 4.14 jdvdusbsisbsksbsisbsjsbsuv

  • Bebek sanki büyük❤

  • tıpkı sana benziyor biraz da benim güneşte yanmış halime😂😂

  • Salam

  • 3bin abone olursa tebrik

  • Toprak kaç aylıkken doğdu

  • Hayvan gibi izliyorum lan

  • Perihan abla taciye tacettin diyor amk😂😂😂😂😂

  • İzlenmelerin çocuklar tarafından olmaması sjdjxöskx

  • Ay bu perilerin kopyalari bi shapshal oluyorlar

  • Nasıl yani

  • Bise y dice bebek daha yeni doğdu direk oturmaya baslamis vaybe

  • Ama

  • Han ki karak tari seviyosun yanıtlara yaz 1.çilek 2.çeren 3.çem 4.kerem 5.tuhçe 6.firuze abla 7.betüş 8.sağdık

    • mal çeren çem tuhçe ne aq o öyle olmaz ceren cem tuğçe

  • Çilek hayla neden küçük

  • Ya sizi çoook seviyorum keseke oynasa sabitlermisiniz

  • O zamanlar böyle dizi çıkmış efsane ya 99 luyum çok özlüyorum be

  • Bu diziye bayılıyorum hiç bitmesin diyenler +like👍

  • Sonunda

  • Çok güzel😍😍😍

  • Çok heyecan verici

  • Çok güzel çok seviyorum

  • Mk özlemekten değil doğum yazında 1 milyon izlenme oldu ne zannetdiniz

  • Edaa.. Geri gel 🙄

  • Torunum elime doguyor :D

  • Eda 😘 yavuz

  • Ben tacinin yerinde olsam dudunun her tarafını ısırırım morarttı m öldürüm düşü çok gıcık aq gerizekalı mal dudu

  • Tek olmamak mükemmel 😂

  • İyi hoş ama bir hata yakaladım :D Betüş baya zaman sonra Sadık'tan hamile olduğunda sancılanıyordu.Ve Sadık fani.Ama Yavuz'da fani.Yani Eda'nın da sancılanması gerekmez miydi ? Aman neyse sihirleri bile var mantık aramamak lazım dfghj

  • 👍🙈

  • Kimin ismi eda

  • İyi. BIR. Video

  • nasıl oyuruyo ki bbebek ankadbfhkf

  • Toprak cok sirin Yerim onu ben

  • Fotoğraftaki hemşire Ceyda Düvenci mi 🤣

  • Eda

  • eda kalkarken bırt diye ses çıktı

  • Cçify bu g

  • Biraz da benim güneşte yanmış halime

  • Kucağına 10 yaşındaki bi çocuğu bıraksaydınız ksjdjd

  • lan çocuk yeni doğmuş oturuyo bile ksdmfkjfkjfııj

  • Yükünü rt

  • Malum sizin torun geliyor baba: yattığın yer Nur içinde olsun Defne joy fosfer😭😭😭😭😢

  • Hey gidi günler...

  • taci’nin kömür prenses dediği yerde ağladım lan ahahagagsf

  • Defne joy foster için, Sen bizim en sevdiğimiz karakterdin seni çok sevdik ama ölmenin sırası değildi allah sana orda iyi bakacak sen merak etme inşallah cennette mutlu olursun mekanın cennet olsun

  • Kömür prenses ne lan ırkçılar

    • Bu ne lan 5000 kişi doğum yapıyo

  • Çok endişeli

  • Çocuk next next next 3 yaşında stop olmuş.

  • bebeğin büyüklü

  • bebek kız mı erkek mi?

  • Auy gözlwrim dolduu

  • Dudu tacinin birdafa uzunu görmek istiyorum

  • Bez bebek ve selenadan güzel😃😃😃

  • Çok güzel bir diziydi yaşım 21 hala izliyorum cok eglenceliydi

  • Oha bu bebeyin boyuna bakın nasıl doğurdun ve nasıl tişörtle doğdu???😱😱 :D

  • 66666666666666

  • Ğ

  • Toprak kaç yasında doğdu öyle

  • Ne izlerdim ama bu diziyi cok severdimde

  • Ne izlerdim ama bu diziyi cok severdimde😊

  • Taci bin yanına Z koysan

  • Selena ve nana dan güzel bence degilmi

  • Ben olsam babama doğumunu yaptırmazdım çünkü ayıp

  • 2 ay önce doğuruyor normal bebekten 5 kat daha büyük doğuyo

  • Bebeğe bak; verniks merniks hak getire! Tertemiz maşallah! 😁

  • En güzel bölümlerden biri bu bölüm

  • Babası kızının doğumunu yaptırıyor 😂😂