Dokunulmazlığı kazanan isim belli oldu! | 12.Bölüm | MasterChef Türkiye

katma 9 Oct 2018
Masterchef Türkiye Mutfağı; yeteneklerini sergileyecek Masterchef adaylarını bekliyor! Ancak bu mutfağa girebilmek o kadar da kolay olmayacak. Binlerce başvuru arasından seçilen 30 yarışmacı adayı Masterchef Türkiye’de kalabilmek için temel becerilerini ve hünerlerini Masterchef mutfağında gösterecek. İşler, bu mutfağa girmekle de bitmiyor. Bu mutfakta kalmak da bu mutfağa girmek kadar zor. Bakalım kimler bu yetenekli 14 yarışmacıdan biri olacak?
Birbirinden farklı yeteneği olan 14 Masterchef adayı, Türkiye'nin Masterchef'i olmak için her hafta sonu bazen stüdyoda, bazen stüdyo dışında kıyasıya bir rekabet sergileyecek.
Yemek pişirme sanatının en ince detaylarını profesyonel şefler; Mehmet Yalçınkaya, Hazer Amani ve Somer Sivrioğlu'ndan, yemek yapma tutkusunun hırsa nasıl dönüştüğünü de yarışmacılardan öğreneceğiz.
Uzun maratonun sonunda yalnızca bir kişi Türkiye'nin yeni Masterchef'i olma gururunu yaşayacak ve büyük ödülün de sahibi olacak.

YORUMLAR

  • hadi yap bakam kendin domates hindistanceviz ve meyve suyla😒😒

  • Lan amk şefleri adamın elinde hindistan cevizi ve meyfe suyu var adam ne yapsın özellikle mehmet şef senin ta amk

  • Sana meyve suyu domates ve hindistan cewizi verseler ne yapardın acaba çok merak ettim MEHMET ŞEF (ayrıca koskoca adamı milyon kişinin önünde azarlayıp ağlatıyorsun) 👉💔💔💔👈

  • Bence bağırmalarına ve küçük düşürmelerine gerek yoktu ama ya ve ayrıca mehmet şefte şef oldu diye biyerleri fazla kalkıyo insanları televizyon karşısında azarlamaya ne hakkın var sen yap sıkıyorsa o malzemelerle bir yemek

  • Mehmet’de jüri diye kendini bir şey zannediyor ya gıcık

  • Yazık uğura ya

  • Uğur ya ağladı resmen çok ttalı:* yerim bunu :* çok tatlı lan

  • Adamın ağzına sıçasım geldi amk nimet lan o

  • Uğurun yerinde jüriler olsa ne yemek yapacaktı🤔😂 acaba uğuru boşuna azarlıyorlar bence🙄

  • Burcu ya bak ipek kendine tam malzeme aldı diye ugura laf söylüyor ugur hinsitan ceviziyle makarnayla meyve suyuyla ne yapsın

  • güzel bir platform ancak insanların rencide olması onları motive etmez aksine moralini bozabilir. Bu rencide edici durum sadece kendisinin duyabileceği bir otamda yapılsadydı belki dokunmazdı ama bütün seyircilerin ve en önemlisi arkadaşlarının karşısında yapılmasu uygun olmamış ki malzemeleri de pek yoktu. Şefim anlıyorum onlara bir şeyler kazandırmak istiyorsunuz ama bu şekilde olmaz. onlar ilk okul çocukları değil lütfen.

  • Ben Uğur'u çok yetenekli buluyorum.

  • Bu dayı niye böyle egolu tamam şefsin ama şeyini çıkarıyon bazen

  • Lan adama meyve suyu getirmişler daha ne yapsin vahiyle yemek mi indirsin onun kadar iyi yemek yapan yok orda o zaman insan gibi malzeme Verde yapsın ...

  • Ulan çok boş yapıyor bu mehmet Ben sonuna kadar uğur destekliyor ve seviyorum eğer uğur bu Yarışmadan giderse masterchef benim için biter... Katılanlar +1

  • Ugur sana uzulmedimm.keremi potaya cagirdin o potada ezildinnn.gomdu kerem seni😀😀

  • Yazik ugura ya😔

  • Uguru ağlatan adam olsa bari uyuz sef bozuntusu. Gerci bu adamdan bir sey beklemek hata. Kendi calisanina insan muamelesi yapmiyorki gelsin UĞUR'A bir seyler ögretsin... Ama inaniyorumki sona kalan Kerem ve Uğur olacak.

  • Çocuk azarlar gibi kızıyor uğura, sinir oldum .

  • Meyve suyu ,hindistan cevizi diyor yemek nerde?

  • Mehmet alah senin belanı vermesin allah aşkına uğur ne yapabilirdi gidin çocuklara KIZIN çocuklar alışverişi yaptilar

  • Uğurun geldiği anda hızı ×2 yapın çok komik oluyo fodnfkekfkenfdlekdlsn

  • 😭😢Çok ağır konuşuyorlar bence ...

  • Mehmet salaģıyla burcuya sinir oldum mal insanlar adama hindistan cevizi meyve suyu vermişler napabilirki ya

  • lan amk şefi küçücük çocuk seçti malzemeleri ne bekliyodunuz (benim hatam diyor bide kıyamam)

  • Gerizekalı muratla atakan sanki bu malzemelerle bişi yapabilecekmiş gibi gülüyolar Uğuru severim üzüldüm ya

  • Uğuru seviyorum ama göz bakışları beni benden alıyor. Her neyse o malzemelerle uğur ne yapabilirdi acaba sayın çok bilmiş şef

  • Yazık ya o kadar bağırılır mı ayıp yani yarışma olsa da uğura sanki kendisine versen yapacak egoist şefler

  • 2:30 o hasta me ne?!!!!!!

  • Mehmet şef kendini bi bok sanıyo amk ama DEĞİL.

  • ya anlamadigim sey ugur 3 5 malzemeyle en fazla ne yapabilir ki adama o kadar kizacak ne vardi ??

  • Masterchef im kerem ama uğurda üzüldüm

  • Ve.Burcu kapak

  • Çocuk mu azarlıyo ya sen kimsin uğuru ağlattı da ağlattı ya 👏👏

  • Cidden master şef olmasını içtenlikle istediğim 3 kişi var UĞUR KEREM BURCU ama Uğur ve kerem başka bişey cidden yemek yapmayı mutfakta olmayı master şef olmayı herşeyiyle istiyolar umarım başarırlar ama malesef master şef bitane burda olmasada hepsinin ileride çok iyi yerlere geliceğini düşünüyorum💕

  • Uğurr kıyamaam aglamaa

  • En yazık uğur a oldu adamın önüne neler koymuş çocuk ve ALLAH aşkına çocuklara alışveriş yaptırılır mı ya bu bölüm olmamamış

  • Ya var ya hepsi, yarışmacılar olsun ,güya şefler olsun ,Uğur ile uğraştılar. Ama hani Tabiki çocuğu suçlamıyorum kendince birşeyler almış ama,o şefler ya da yarışmacılar , çocuk onlara öyle birbirinden bağımsız ana değil birde yan malzemeler getirse acaba ne yapabilirlerdi. Ben söyleyim hiçbir şey. Boş yaptılar Uğur u boşuna ağlattılar. Yine en azından birşey yapmış Uğur.

  • Sanki adamın önüne 10000 tane malzeme koydular ne azarlıyorlar be

  • UGURU ÜZMEYIN BEN COK SEVIYORUM ONU YA!!

  • Güzel bir yarışma ne zaman ıynuyo bilgisi olan var mı ? Bu arada uğura çok üzüldüm

  • Ozaman masterchef 'e gelmeseydi oda oraya gelenler cok guzel yem3k yapmak icin capaliyolar oda bi zahmet yapsin biseyler

  • Mehmet Şef hep kırıcı ve saçma konuşuyor.

  • burcu da aptal aptal konuşuyor çocuk daha ne çıkarsın ipek getirdi tabi malzemeleri sana delirtme beni tıt tıt tıt

  • yaa uğur u çok sevmem ama :( :((( ağlama...

  • Uğur a çok üzlüdüm

  • Uğur şampiyon

  • Ya çok üzüldüm uğura, Mehmet şef baya abarttı

  • Dunyaca unlu koskoca Master Chef programinin amk koyup irzina gecirip yemekteyiz programina ceviren Acun sacmaligi yakinda kalkar

  • Murat a bağırmıyorsunuz bu kadar alay ediyor herkesle.YAZIK ...

  • Basit, mehmet şef uğuru seviyo dolayısıyla diğer jürilerde ama çaktırmıyolar çocuk biraz zorlasa zaten kazanır. Uğur kereme artislik yapıyo diye mehmet şef azarlıyo onu.

  • Bolulu kel gülmekten ağladı

  • Uğur çok içten ağladin be

  • Abone ol.4., 5.,6.,7.,8.,9.,10.SINIF YAZİLİ SİNAVLAR. ÇALIŞ YÜKSEK NOT AL. YÜZ AL. tr-tv.net/plid-PL0F4WKvRigFcEt9lipeRPPWuTZfN5TDRc tr-tv.net/plid-PL0F4WKvRigFciWcrsCnQIkjcVM47vfDnY tr-tv.net/plid-PL0F4WKvRigFcLBeTTzyFU5lY tr-tv.net/plid-PL0F4WKvRigFfHixywrzQt50eY-HK6c5vT tr-tv.net/plid-PL0F4WKvRigFeNt5ALM7Whs1j9-g2r8Hte tr-tv.net/plid-PL0F4WKvRigFdpGMCnSzK00lDG19kENkWB tr-tv.net/plid-PL0F4WKvRigFekT2X0klNaX_UK8D2rNnn-

  • Murat bir efsane

  • Yaa çok üzüldüm uğura

  • Evde sevmediğim yemekler pişince mehmet şef gibi oluyorum 🤣

  • lan olum izlensin diye azarliyorlat sizde aglamayin

  • Uğur'un üstüne ne kadar gittiniz ya, zaten kabul etti hatasını bence abarttınız.

    • Hayır o değil bide hata çocukta 2 boktan malzeme getirmis, uğur hatayı üstüne aldı bide

  • Uğur un ağlaması içimi parçaladı😭

  • ugur papucu yarim tabagini yika oynayalim

  • Ne yapmasi gerektiğini söyleyin ozaman şefler bu yemek yerine şunu yapman gerekti şu şekilde yapabilirsin mesela ama yok cunki seferde bilmiyor meyva suyu ve Hindistan cevizi seçen uğur değil siz olsanız şefler merak ettim o menü ile ne yapılır ?

  • İddian var diyip duruyor.Çocuğu bu kadar azarlamaya ne gerek vardı?Sadece bir hatasıyla bu iddiasından geri çekilcek değil.Acaba senin önüne meyve suyu ve hindistan cevizi koyulsa ne yapardın ŞEF

  • Kanalımda her turlu paylas var Kanalima sizleri beklerim

  • Ya şu gerizekalı muratı eleyin

    • o adamın kalması lazım, adam ortalığı karıştırıyor atraksiyon yaratıyor :D

  • atakan çok salak ve çok kasıntı bir mahluk

  • Yemek nerdeee koptum ya🤣

  • Ne masterchef i yaaa uğur komi olamaz. Masterchef Meltem ;)

  • Yaaa ugurrrrr 🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺

  • Mehmet chef ne ya gözü surekli kamerada...

  • Esra ablam bee

  • mehmet şef gerizekalının teki bağırmaktan başka birşey yaptığı yok

  • Bu kadar çok bağırmayın ya ben üzüldüm

  • Uğur Abi üzülme

  • Keremm

  • Kötü şefler pislikler sizde aynı yollardan geçtiniz o günleri hatirlayim Mehmet iğrenç birisin hiç bir zaman seni sevmedim sizin birini ağlatma hakkınız yok onlar çocuk değil sizde öğretmen değilsiniz onlarla sizin hiç bir farkınız yok hepiniz kötüsünüz bu ülkede özgürlük var bide bunu tv ye yayınlıyorsunuz ucunuzunde bir farkı yok hepiniz kötüsünüz küfür etmek istemiyorum ama sizden gerçekten iyi bir insan olamazsınız uğur beddua et arkalarından inşallah cehennemde yanarsın kötüsünüz kötü pislikler aptallar uğur u anlatırken ben ağladım inşallah sürünerek olursunuz siz birini aglattiysaniz ve bunun öncesi ve sonrasında var inşallah bin kat siz yaşarsınız o duyguyu güzel bir gününüz geçmez inş

  • Neyse en azından uğur elenmedi :)

  • Ulan üzüldüm valla ya :(

  • amk uğura en boktan şeyleri alıyo çocuk sonrada uğur ne yapsınn amk masterchef olmalarını istiyorsanız adam gibi malzeme verin meyve suyuyla 1,2 şey vermişler uğura onlara dolu etler uçuşuyo

  • biraz da insan gibi davranın kardeşim adam sanki bilerek yakmış bu yarışma saçmaladı artık uğuru pek sevmem ama yerinde olmak istemezdim mehmet şef olayı abarttı iyice karşınızdaki insan kardeşim 5 yaşında çocuk yok koca adama ağlattınız beee bida bu yarışmayı izlersem tv8 kanalınıda yayından silicem çok saçma bu yarışma ben olsam yarışma benim kontülorolümde olsa basarım orayı bida derim yarışmacıya bu şekilde bağırmıyorsun derim hatamı yaptı güzel laflar söylemek varken bune abi böyle şeflik yapılmaz kusura bakmayın sizi oraya şef diye getirende hıyarlık

  • uğuru hic sevmem ama çok üzüldüm

  • Yaptıkları yemekleri ciddiye almaları saçma 5 yaşındaki çocukların getirdiği 2 tane saçma sapan malzemeyle ne yapabilirdi uğur acaba anlamıyorum ben şeflerin kendisi o malzemelerle hicbirsey yapamazdı bence

  • Mehmet sef midir nedir yani onun seflikten anladigi bu mu ugura getirilen malzemeleri goz onunde bulundurmasi gerekiyordu

  • Uğura gıcık oluyorum ama çok üzüldüm ya

  • Keremi ve uğuru destekleyen biri olarak söylüyorum. uğura yapılan şey çok sacma. Objektif bir sekilde bakiyorum cidden ama gereksiz bir sinirlenmeydi. Murattan nefret ediyorum zaten. Bide hayal kırıklığına ugratiyosun diyolar ya sacmalik tamamıyle.

  • Keremle olan atışmasından dolayı uğuru çok sevmiyodum ama öyle alt dudağını titrete titrete ağladı ya içim parçalandı cidden çok içten ağladın be uğur :(

  • Burdan Kerem Uğur ve Burcuya sesleniyorum!!! üçünüz de muhtemelen en sona kalacaksınız. Ama hala şunu anlamadınız Meltem'i ve Murat'ı takıma seçmeyi bırakın! Meltemin olduğu her takım istinasız yeniliyor ve hep başkası suçlu oluyor! Sorun Meltemde!

  • uğur aşırı egolu ve boş bir insan ama meyve suyuyla ne yapabilir amk abartıyorlar bu 3 mal

  • 0,5 le oynatinca sarhoş adam karısından yemek istiyor gibi oluyo ahahahha

  • Kirk yilda bir kotu yemek yapti diye hemen

  • Uğur'un bu hafta nedense motivasyonu zayıf, üzüldüm ağladığını ve başarısız olduğunu görünce çünkü en iddialı ve yetenekli adaylardan biri. Umarım düzelir diğer hafta, seviyoruz seni ❤❤

  • Ugur kopek manasimi yaptim

  • Uğur orospusunu sağlam göt etmişler hak etmişti piç

  • Kerem gizli göt

  • Burcu hak etmişti

  • Mehmet sef cok asayilici, kendi chef olmus ama insan olamamis, seviyeli Yorum nedir bilmiyor

  • Uğur hayrikasın, senin çocuk sevgin yeter :)

  • Uğurum ya. Abi adama giden malzemeler normal miydi ? Mehmet şef çok gıcık bi adam ya

  • kerem ve burcuya göz değdi

  • Uğurun canını sıkmayın ya ❤️❤️😑😑