Dünya Ekonomisinde Son Durum

katma 11 Jan 2019
Dünya Ekonomisinde Son Durum
#ekonomi #dünya #sondurum
Sorularınızı Instagram hesabımıza video-mesaj olarak gönderebilirsiniz.
Instagram: instagram.com/atillayesilada
Twitter: twitter.com/AtillaYesilada1
Facebook: fb.me/atillayesilada
Para Analiz: paraanaliz.com
Kişisel Site: atillayesilada.com
Atilla Yeşilada'nın Yazdığı Kitaplar:
Hormonlu Büyüme Yılları:
Satın almak için: www.google.com.tr/search?q=hormonlu+b%C3%BCy%C3%BCme+y%C4%B1llar%C4%B1&rlz=1C1NDCM_trTR726TR726&biw=1280&bih=635&tbm=shop&tbs=p_ord:p&ei=f5t0W639JYTKwQLig7jgDA&ved=0ahUKEwjtuODNgPDcAhUEZVAKHeIBDswQuw0IcSgB#spd=0
Muhalif Bir Ekonomistin Güncesi:
Satın almak için: www.google.com.tr/search?q=Muhalif+Bir+Ekonomistin+G%C3%BCncesi&rlz=1C1NDCM_trTR726TR726&biw=1280&bih=635&tbm=shop&tbs=p_ord:p&ei=3pt0W6PCCqTosAegvZzwCQ&ved=0ahUKEwijqev6gPDcAhUkNOwKHaAeB54Quw0IeygB
Atilla Yeşilada kimdir?
1961 yılında Bahariye, İstanbul’da doğdum. ST Georg Avusturya lisesi 1980 mezunuyum. 1978 yılında AFS bursuyla ABD, Wisconsin Eyaleti’nde bir yıl liseye devam ettim. Ekonomi ve işletme dalında üniversite diplomamı yine ABD’nin Illinois Eyaleti’nde Eastern Illinois Üniversitesi’nden aldım. Ekonomi branşında Kaliforniya Üniversitesi Santa Barbara Kampüsü’nde üst lisans yaptıktan sonra, New York Eyaleti;Troy, Rensselaer Polytechnic Institute Üniversitesi’nde Finansal Ekonomi dalında doktora çalışmaları yaptım. 1989 yılında bir yıl The Jerome Levy Institute’da araştırma uzmanı olarak görev yaptım. Eş zamanlı olarak doktora sürecinde çeşitli Amerikan Üniversiteleri’nde ekonomi ve finans dersleri verdim.
1990 yılında Türkiye’ye dönüp 2011 yılına kadar başta Global Menkul Değerler, EMDAŞ ve Ege Yatırım olmak üzere çeşitli aracı kurumlarda araştırmadan sorumlu genel müdür yardımcısı olarak görev yaptım. 2001 yılında sevgili dostum Dr Murat Üçer ile birlikte halen 20 Gelişmekte Olan Ülke’de faaliyet gösteren ve araştırma ürünlerini dünyaca ünlü çokuluslu şirket ve fon yöneticilerine pazarlayan GlobalSource Partners’ın Türkiye danışmanları olduk. 2001-2011 yılları arasında CNBC-E, Habertürk, Business Channel ve CemTV’de ekonomi ve haber analiz programları da sundum. Halen GlobalSource Partners vasıtası ile 100’den fazla yabancı müşteriye İstanbulanalytics markası altında ise 30 Türk kuruma araştırma ve danışmanlık hizmetleri sunuyoruz.
FERAGÂTNAME: Bu kanaldaki videoların hiçbiri yatırım tavsiyesi değildir. Detaylar için lütfen izleyin: tr-tv.net/tv/video-nxhMUh-wf8Q.html

YORUMLAR

  • Tayyip ve dese gidecek bir karakteriniz var ... oportünistsiniz takibden o yüzden çıktım

  • 11.25 fed doları fiilen yakıyor

  • çok reklam koyuyorsun atilla kardeş

  • Atilla bey bir cevap ver ki, BES mağduriyetine kapak olsun. Daha ev kredimin bitmesine 5 yıl varken, nasıl zorunlu bes e tabii tutuluyorum anlamıyorum. Ben zaten orta halli gelirimin %50 sini ev kredisine bağlayarak tasarruf yapmaya başlamışım. Ev borcum bitmeden zorunlu orak dayatılarak gelirimden alınan her kuruş sıkıntı. Ev kredisi araba kredisi olan kişilerde BES konusunda ne yapılabilir?

  • Abi seviyorum seni.Sen ekrana tek çık .Mükemmel bir insansın.

  • Atilla abi müzik setin çok güzel.

    • 80 lerdeydi böyle şık malzemeler. Şimdi kalmadı

  • TRUMP sana seka ourspe cohcik

  • Ssyın Yeşilada, Kapitalizm her zaman kendi kendini düzelten bir sistem. Bir takım sözüm ona "solcu", "sosyalist" seyircinizin kalbini kırmamak için gerçeğin etrafında dönüp durmayın...Tek yol serbest piyasa kapitalizmi... Açık açık söyleyin

  • Hocam bir sorum olacak Türkiye'de cari açık neden bir kronik sorun çözüm önerileri nelerdir cevaplarsaniz sevinirim hocam.

  • Atilla Bey Selamlar; Sizinle tanışmak ve kitaplarınızi imzalatmak için 200 km yol yapip saat 2.30 da adana kitap fuarina geldim. 1 saat kadar sizi aradım bulamadım. Nerede olduğunuzu öğrenmeye çalıştığımda imza saatini one cektiginizi ve hasan ustaya kebap yemeye gittiğiniz soylendi. 2 adet imzali kitap borcunuz oldu bana :)

  • hocam 20 dk gecikmeyle adana da sizi kaçırdım . çok kalabalıktı .bidahakine imzalatırım artık . kitabınızı aldım ama sanki fotokopi yapıp dağıtın demişsiniz :) yanlışmı anladım

  • Atilla Bey öngörüleriniz ve anlaşılır üslubunuz ile takip ettiğim tek ekonomi kanalısınız, verdiğiniz bilgiler için teşekkürler.

  • .Yakin çevreme senin sayende feci şekilde hava atiyorum

  • Atilla hocam değerli bilgiler için teşekkürler

  • ATİLLA hocam ekonomi gibi karma karısık ve sıkıcı bir konuyu izleyiciyi sıkmadan herkesin anlayacağı gibi aktarmanız çok güzel tek olumsuz yönü videoların kısa olması youtube yıllarca var siz neredeydiniz bu zamana kadar 😊😊

  • Trump a deli diyorsunuz ama yapmaya çalıştığı veya yaptığı işler aslında kendi içinde tutarlı..

  • Dünya'da durum kötü olsa bile bu bizim dışa bağımlı olmamızı haklı göstermez, yaptığımız ihracatların yüzde altmışa aşkını ithalat ile olunca daha da trajik bir hal alıyor bu durum. Kaldı ki Dünya'yı ýöneten biz değiliz...

  • Özür klavye hatası paraanalizine

  • Personalize abone olundu 👍👍👍

  • Atilla abi dunya ekonomisinden bahsederken hep fed avrupa yada ticaret savaslarindan bahsediyorsunuz. Sizin gibi degerli bir ekonomistten komsumuz yunanistanin ekonomik krizi ve suan ne durumda oldugu yada bizdeki krizle ortak olan yonlerini yada bolgedeki iran kapali ekonomjsini anlatirsaniz biz genclerin bolge ekonomileri hakkinda bilgileri articaktir. Seni seviyoruz tonton dede

  • Jandarma komutani 400 kilo uyusturucu ie yakalandiktan sonra niye kenevir ekme hevesine dustukleri daha iyi anlasildi

  • Muye

  • erdogan rejiminin libyada ki teroristlere gonderdigi bir gemi dolusu silah hakkinda dusuncelerinizi alalim, silah sanayinde cok gelistik diye zamaninda uydurdugunuz bu olsa gerek heralde teroristlere silah satmak, kenevir ve silah ticareti ile ulkeyi kolombiyaya ya afganistana diktasi ile de venezuellle ya donusturmeye calisan illegal basa secim ve hukuk hileleri ile gecmis bit ihanet sebekesi bu ulkeyi yonetiyor,

  • atilla agbi seni dinlemekten kendimi alamıyorum dolarmı alsam:)

  • Reis 50lik raki gomdum, aydinlandim, her sey bos, aile ve sevgi varsa gerisi bos. Bende de onlar yok. Not ortalamam 3.5 olsa ne yazar, harvard kabul etse ne yazar, gercek bu.... ha bu arada odtu de 3.00 ortalama kovaliyorum,illa sekil yapmk lazimsa vaziyet bu. Bosuna okudum, bosuna yasiyorum. Valla hayat bos.

  • Doları filen yakıyor demek anlamadım.

  • Föş abim dünyayı anlayacak kadar egitimli degilim. Martdan sonra iş bulabilecekmiyiz.

  • Hocam Aralık 2018 de bir videonuzda aralık toplantısında FED mutlaka faiz arttırımına gider demiştiniz ( öylede oldu) ama 2019'da 3 ya da 4 Faiz arttırır demiştiniz. Bu sefer 2 kesin dediniz bu fikrinizi değiştiren ne oldu? Emeğinize sağlık.

  • ABD resesyona girerse , Turkiye Ekonomisi ve Dolar nolur....

  • Bese geri döndüm sayende abim ha bir de 1 saat yürüyorum

  • Türkiye'nin ekonomik olarak dünyadaki önemi nedir? Ne kadar harcanabiliriz bir ülkeyiz? Bununla ilgili bir video yapar mısınız?

    • Türkiye Dünya GDP'sinin %1'ini üretiyor. Harcanabilir değil sallanmayan bir ülkeyiz.

  • Abi harikasın tek kelimeyle ısıgınla aydınlatıyosun

  • Az once Erol Mutercimler'in programini izliyordum. Adiniz gecti. "Beraber bir program mi yapsak" dediler sizin icin :)

  • Hocam video altında CV niz olmasa bi kaç şeyi öğrenmişiniz tekrar tekrar veriyosunuz derdim.bunun yerine genelde hep aynı bilgiler üzerinden ggidiyoruz söylemler aynı pmı lar buyumeler faızler artık farklı şeylere yonelsek görülmeyen şeyleri görsekkk

  • adamlar tatile bile gelmiyor erdogana para kazandırmayın diye reklamlar vardı avusturyada

  • abone sayısınız 180 bini geçti. Tebrikler.

  • Atilla hocam, senin bu sesle kim milyoner olmak isteri sunman gerekir😉

  • Teşekkürler

  • avrupa türkiyeden mal almıyor. bunun en büyük sebebi erdoğan hükümeti. türkiyenin önde gelen kuruluşlarından birinde çalışırken bunu bizzat yaşadım hissettim. konu uzun gerek yok. avrupada erdoğan hükümetine karşı bir tavır var.

  • Hocam sayenizde ekonomi alanında baya bir kişi hakikaten iyi şeyler öğrendi. Sağ olun. Var olun.

  • Atilla baba gözlük nerde

  • Fed başkanı hukuk mezunuymuş...

  • Ben de canlı seyrettim dün fed başkanını

  • Baba, büyüksğn😎

  • Türkiye 2030’da Dünya’nın en büyük 5 ekonomisinden biri olacakmış! İngiliz bir şirket bunu demiş ve de seçim arifesinde radyolarda kulak şenlendiriyorlar. Hınzır-tatlı gülüşünüzle yorumlarınızı bekliyorum.👏🏻👏🏻👍🏻😄

  • Hocam mısır ticaret sistemine geçsek güzel olmaz mı ya? Ne para basan var ne enflasyon var ne faizli borç var. Altın paran varsa vardır yoksa yoktur.

  • Hocam lütfen ölü gibi konuşmayın gayri ya

  • 2x hızda izliyom hala çok yavaş

  • caN Hoca .sagoL✋🕊☄

  • Atilla hocam, bu kanaldaki ekonomist arkadaşlarla birlikte, uzmanlıklarını da içeren, daha önce yaptığınız gibi yarım saatlik birer program yapılırsa sizin üzerinizdeki yükü azaltacağı gibi, diğer videoların da izlenirliği de artar.