No video

benny blanco, Halsey & Khalid - Eastside (official video)

katma 12 Jul 2018
"Eastside" out now: smarturl.it/EastsideBB
Directed by Jake Schreier
Executive Producers: Jackie Kelman Bisbee, Alex Fisch
Line Producer: Molly Gale
DP: Bettina Ávila, Jac Fitzgerald,
Color: Michael Rossiter / The Mill
Follow benny blanco:
instagram.com/itsbennyblanco
facebook.com/itsbennyblanco
twitter.com/itsbennyblanco
#halsey #khalid #bennyblanco

YORUMLAR

  • Yo 125M wtf lol, is this ur vid??

  • I almost started crying. Can anyone tell me why?

  • Also reminds me of Tracey Champman's Fast Car for some reason.

  • Beautiful direction by Jake Schreier. Wish more music videos focused on the 'actual' rather than the fabricated.

  • THIS IS A BEAUTIFUL VIDEO I EVER SEEN IN MY LIFE

  • This song is too damn short

  • what the heck does the lip tattoo mean?

  • evreyday she found a way

  • Música linda

  • If there's a music that translates my mood is this one, for sure

  • (1) sorry the answer is on 8 (2) ok it’s on 11 (3) sorry it’s 12 (4) ok ok one more. All I wanted was... look on 5 (5) I just wanted to say hi (6) nope 4 (7) hahaha it’s 14 (8) don’t be mad it’s 2 (9) JK it’s 7 (10) don’t be mad it’s 9 (11) sorry sorry it’s 10 (12) hehe it's 6 really (13) no it’s 3 (14) fine it’s really 13

  • Tradução e legenda em: mdllegendas.blogspot.com/

  • #HALSEY

  • I smoke weed in playground too

  • Looks like benny is playing basket ball with young thug and lil Dicky anyone else agree or see that as well?

  • dude can we please find lily?????????????

  • UMA MUSICA PERFEITA

  • Wow look at the views.

  • lyrics: uh yeah, yeah when i was young, i fell in love we used to hold hands, man, that was enough (yeah) then we grew up, started to touch used to kiss underneath the light on the back of the bus (yeah) oh no, your daddy didn't like me much and he didn't believe me when i said you were the one oh, every day she found a way out of the window to sneak out late she used to meet me on the eastside in the city where the sun don't set and every day you know that we ride through the backstreets in a blue corvette baby, you know i just wanna leave tonight we can go anywhere we want drive down to the coast, jump in the seat just take my hand and come with me, yeah we can do anything if we put our minds to it take your whole life then you put a line through it my love is yours if you're willing to take it give me your heart 'cause i ain't gonna break it so come away, starting today start a new life, together in a different place we know that love is how these ideas came to be so baby, run away, away with me seventeen and we got a dream to have a family a house and everything in between and then, oh, suddenly we turned twenty-three now we got pressure for taking our life more seriously we got our dead-end jobs and got bills to pay have old friends and know our enemies now i, i'm thinking back to when i was young back to the day when i was falling in love he used to meet me on the eastside in the city where the sun don't set and every day you know where we ride through the backstreets in a blue corvette and baby, you know i just wanna leave tonight we can go anywhere we want drive down to the coast, jump in the seat just take my hand and come with me singing we can do anything if we put our minds to it take your whole life then you put a line through it my love is yours if you're willing to take it give me your heart 'cause you know i ain't gonna break it so come away, starting today start a new life, together in a different place we know that love is how these ideas came to be so baby, run away with me run away, now (x6) he used to meet me on the eastside she used to meet me on the eastside he used to meet me on the eastisde she used to meet me on the eastside in the city where the sun don't set

  • Wait so what was the point? Yeah Benny's story was nice but why tell us? Why tell us about those 2 other girls? I dont get how these stories correlate

  • Wait, Did i hear that Ashley hangs out with lily in the bathroom?? LOL

  • this is my jam!

  • This is Bob 🚶‍♂️ He's very small 1 like will make him grow an inch Be careful

  • Snapchat adverts brought me here 😂😂

  • This song made me realise I’m... Me

  • It's crazy to think that in 2 years, I'll be going to the same high school

  • The idea is incredibly unique

  • The background music is stolen by the song ''youngblood''

  • you see 125million views? yeah iam hlaf of them

  • oh thats so cool

  • Love youu@#@

  • Halsey is amazing

  • 1 hour loop pleaseeee :(

  • 1:56 place where "She fell in love with a girl". She gay?

  • Benny story is nice

  • I love your songs, Khalid 🌻

  • Love the music

  • Good music

  • I love this song

  • This song is not long Enough

  • OMFG, Khalid is ALLLLLL .... soooooo gorgeously talented and unexpected, loveeeeeee youuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Love this song so much

  • *”This is where he smoked weed.”* *picture is a kids playground* OHH SAAAMMMEEEE

  • Did anyone else get ready to cry because they thought it would be really sad because I did ?

  • Best song!

  • 💗💗💗💗💗💗💗

  • American schools have way to much money...

  • I feel like Benny still has feelings for this girl.

  • I wanted to know what happened to Lily :'(

  • Can't stop listening to this

  • Halsey ayeyy

  • He looks like lil dicky

  • Joe Jonas- in love with you.. Instrumental copy

  • This song is fucking amazing. I’m obsessed.🦄🦄

  • I love this song

  • Why is everything auto-tuned now....

  • afraid of flying yet smokes weeds to get high

  • This is where he smoked his weed...!!!where r u fbi

  • I always listening this beautiful song😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍👍 good work by Benny,Khalid and Ashley(Helsey)

  • Damn

  • October anyone?

  • Hi Benny 🖐️but,this is me 😊 Hej 🖐️

  • Wow.

  • Sick!!! #JOJOSIWA

  • To my futere wife: I will make such a video about us meeting each other cause she wil be worth it.

  • Heart touching MV

  • I love you Halsey 💝💝

  • 1:56 I swear that is the pier from 'The Parent Trap' (1998 remake) or is it just me?

  • Hell yea Virginia 434 bitches

  • My favourite song

  • I see this song every time

  • Benny Blanco from the Bronx 😉

  • Absolutely amazing!

  • This is the best vid ever

  • Am I crazy, or is Benny playing basketball with Lil Dicky & Jerry Lorenzo...

  • More songs like this!! Great flow!!

  • this is so beautiful. 😭💖

  • Everyone makes moosik in dis video

  • benny blanco + halsey + khadi

  • ASHLEY HALSEY

  • This song is amazing!!! Great video too!!

  • first you say virgina then something like condome. then they make out. why

  • Why do i care about Benny and the other girl??

  • Lil Dicky in the basketball scene?

  • Wait so is this based on a true story? I mean😐I’m lost

  • Seriously only 124m views :((. This deserve billion ❤️.

  • A bi girl and a straight guy growing up and having a shared connection.

  • OMG I didn’t know Hasley was gey...

  • Surprised Halsey is bissexual

  • I mean like who wants to do this when they sing good like these songer's Cause I WOULD!!!!!!

  • 0:25 lil dicky on the left, gotta love him

  • If only the first girl he asked out knew he was going to be famous

  • Was that Khalid at the beginning?

  • Totally just didn't give a fuck about Khalid then I guess

  • lol the first girl he asked out i wonder how many more girls he asked out then dumped them out

  • I like food too!!!

  • 123 millions views but still 139k subscribers only.

  • This is M. He likes to comment on TR-tv videos. This is where he complemented Benny on a great video.

  • How come I'm just now discovering this song..... its so good tho

  • I loveeeeee this songggg