No video

Atsan atılmaz, satsan satılmaz - Kızım 4. Bölüm

katma 12 Oct 2018
Kızım 4. Bölüm Özeti:
Demir, Uğur'un başına açtığı büyük beladan kurtulmak için büyük riskler alacağı bir tercih yapar. Seçtiği yolun, Öykü ile olan ilişkisini nasıl etkileyeceğini ve vicdanını ne kadar rahatsız edeceğini düşünecek kadar vakti olmamıştır.
Cemal intikam planına Öykü'yü dahil etmekte gecikmemiş ve Öykü'nün karşısına çıkmıştır. Öykü ve Cemal karşılaşması beklenmedik sonuçlar doğuracakken, Demir bu hamleden haberdar olacak mıdır?
Demir, Öykü'nün teyzesine ulaşmak için başını derde sokacak seçimler yapar ve gizemli teyzenin karşına çıkar.
Tüm bunlar olurken, Demir'in yaptığı hatalar Öykü'yü sonsuza kadar kaybetmesine yol açacak sonuçları karşısına çıkarmıştır ve Demir hazırlıksızdır.
Kızım Resmi TR-tv Kanalına Abone Olmak İçin: goo.gl/jPGvS4
Oyuncular:
Buğra Gülsoy
Leyla Lydia Tuğutlu
Beren Gökyıldız
Serhat Teoman
Tugay Mercan
Sinem Ünsal
Suna Selen

YORUMLAR

  • Letgoya goderme djdjdjdm

  • Letgo ile satılır Demir sen merak etme

  • Letgoooooooooo

  • Mukemmel baba kiz

  • çok tatlıdiirlar ya

  • Çek yükle mesaj at letgo ile kolay sat letgggoooo😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  • Parasizlar evsizler cadirda kalacagina satsaydi ya arabayi.bi de arabaya yakiti nasil dolduruyor o da parayla degilmi.cocuga yemeyi alamiyordu ama

  • Bu hangi gün oynuyor

  • hassiktir yaaa

  • satılır letgo ile çok kolay satılır

  • _Atsan Atılmaz Satsan Satılır Letgo ile Çok Kolay Satılır_ *Çek Yükle Mesaj At Letgo İle Kolay Sat* 😃😃😃😃😃

  • Demir bana da küfür eder misin MXNCMDKSKDKSKR

  • Hay başlayacam let go nuza sikerim espri anlayışınızı

  • *Demir kızını sev güven gerektiği ihtiyaçları al gerektiğinde kız hata yaparsa gerekmediğinde kızma ama bunları bilmen gerek yemek yapmayıda öğren kızın öğretiyor*

  • Satılır satılır lego ile kolay satilir

  • "Atsan atilmaz satsan satilmaz "Cek yukle mesaj at letgo ile kolay sat

    • Moda Ikonu mmmmm em ver verme cok gusel canisi yani bebisim❤❤❤💋💕

  • 1:02 küfür 🤬............

  • Bide öykünün annesi candan çıkıyormuş

    • ASU

    • Candan olsa demiri tanir yada cocugnu sokaga atmaz kadin zengin niye oyle yapsin cocug olsa onceden onlamyasardi

  • Super dizi🖒

  • +Ya ne vuruyorsun bora ya -Başlıcam şimdi bora na ha atsan atılmaz satsan satılmaz "satılır, satılır letgo ile çok kolay satılır."

  • Bu ikiliye bayıliyorum harika oynuyolar😊

  • satılır satılır letgo ile çok kolay satılır

  • O 1👎 neden acaba

  • HASSİKTİR YAA İSDJUSJS

  • Harika dizi

  • Teknoloji ne güzel ustaya resimleri attı usta da sip diye anladi

    • +NURSTYLE tm baskan yorum yazmassam bir başkasının yorumunda olurum ona gore yanıtlara bakarsın reis pardon hanfendi😂😂 ben gerçekte de komigim bu arada aklinda bulumsun yeni gelin seyrediyon mu onun yorumlarindada oluyom ve baturay anar yön tusu youtube kanllarinda ilk yorumu ben yaziyom videolarina cok iyi bi takipciyim

    • Kaçak marul dizide hiç öyle olmadı ama 😎😂😂😂 ya sen her hafta Cuma gelsene Kızım youtube yorumlara 😂😂😂 belliki çok iyi anlaşacaz .😂😂😂😂

    • Senjn dedigin hayaller gefcekleri se kac saat cekici beklemek

  • Artık harçlık veriyor .😂😂😂

  • Satılır satılır letgo ile satılır

  • 1.

  • İlk yorum ilk görüntülenme

  • 1.