1 KİLO HAVUÇTAN 1 TEPSİ DOLUSU Havuçlu Lokum Yaptım

katma 8 Jan 2019
Malzemeler;
1 kilo havuç (1 litre su )
5 yemek kaşığı nişasta
1 su bardağı toz şeker
1 paket vanilya
1 çay bardağı fındık (İsteğe bağlı ceviz fıstıkta koyabilirsiniz yada hiçbir şey koymadan sade şekliyle de hazırlanabilir)
Üzeri için:
Hindistan cevizi
Bu tatlıyı en az bir gece öncesinden hazırlarsanız kıvamı çok daha güzel oluyor ama 3 yada 4 saat buzdolabında bekletmenizde yeterli oluyor

YORUMLAR

  • ,,

  • Rengi ne kadar güzel oldu 'ya 😍

  • Yapanımız yok ki :(

  • tarifin içine şeker katmaz isek bir sorun olur mu _ spor yapıyorum şeker olmaması gerek

    • Ayni seyi yapilisi esnasinda dusundum kimsede cvp vermemis :/ fakat ben kek yaparken kayisi kullaniyorum seker katilmis gibi oluyor. Zaten renginide degistirmez. Bi tutamda altini kapadiktan sonra bal katarsaniz sorun olmaz nacizane fikrim. Yaparsam bu sekilde yaparim :) afiyet olsun.

  • Aklıma cezerye geldi eline saglik

  • Şu an yapıyorum 😄

  • Önce rondodan geçirip (rendede olur)bir bardak şekerle pisiriyorum... nisasta,eklenmiyor ....şuan yaptiginiz haşlama tadı oluyor boyle veya macun gibi ..bol ceviz petibör bisküvi yetiyor..sonra şekil verip hindistan cevizine buluyorum..

  • Aynı tarifi balkabağı ile tepside yapıyorum üstüne krem şanti ve Fındık’la süslüyorum deneyin müthiş oluyor

  • Anlatım çok güzel teşekkürler 😋😊😎😎

  • üzerini başka şeylerle de süsleyebilirmiyiz

    • Nebahat ortasına bir bütün fındık koyabilirsin ozaman tam lokum gibi görünüyor yada ceviz koyabilirsin.

  • Şeker yerine hurma nişaşta yerine yulaf ezmesi un seklinde ekleyip yaparsınız bence cok daha güzel olur

    • Ve cokkkk sağlıklı hale gelmiş olur kalori sıfıra yakın ve hepsi cok kalite malzeme musait oldugunuzda onu da yaparsınız sevinirim

  • Eline saglik baci bunun alerji si olanlar icinde bi tarifi varmi ( findik fistik ceviz badem ) bunlarsiz nasil olur ve arti alternafir kasba birseyler katila bilirmi?

  • cok begendim ellerinize saglik yeni abonenizim 👍sizide kanalima bekliyorum

  • Slm ellerine sağlıklı

  • 0lj

  • Suavi

  • Abla trendlerdesin 👏👏💖

  • Elinize güzel tarif denedim hoş oldu

  • Böyle yemek yapanlara sonsuz saygım var

  • F8

  • Elinize sağlık

  • Bere modili

  • Eline sağlık çok güzel olmuş afiyet olsun canım

  • Diksiyonun çok güzel abla

  • nefis gozukuyor bnde yaptiracam esime ellerinize saglik

  • Çok güzel gozikyo ellerine saglik afeyet ölsün

    • Olsun sagt man😁

  • Elinize sağlık süper deniycez

  • Evinde doğru dürüst yemek yapılmayan biri olarak imreniyorum. {düşünün akşam iş çıkışı dışarıda karnımı doyurup eve gitmek durumundayım} Çalışan kadınlar evlerine dönmeli ve beceri kazanmalı. [Ben eşime balık alıyım pişirelim dediğimde 3 gün benimle konuşmuyor mecbur pişmiş alıyorum.] Acaba tüm çalışan kadınlar benimki gibi mi? Sizin evinizde (karısı da çalışanlar) yemek pişiyor mu?

    • Tüm sorumluluğu kadına yuklemeyin. Siz de girin mutfağa. Siz işte yoruluyorsaniz kadın da yoruluyor. Neden tüm yemekleri o yapsın. Gerekirse sıraya koyun bir akşam o yapsın bir akşam siz. Kimse anasının karnında ogrenmiyor yapa yapa ogrenirsiniz. Yemek yapmak kadının görevi değildir.

    • Senin adınıza gerçekten üzüldüm kardeş, konuşarak sorununuzu halledin bence ilerde daha büyük sorunlara yol açmasın

  • Çok güzel görünüyor evlerinize sağlık

  • Ben de nacizane tavsiye vereyim :) Havuçları rendeleyip 1 su bardağı su ile haşlıyorum..(rendeleyince daha çabuk haşlanır ve blenderdan geçirince kolay püre olur) Tabii havuç miktarına göre suyun miktarı da değişir :) haşlandıktan sonra fazla su varsa süzüyoruz, yoksa o şekilde blenderdan geçiriyoruz. Püf noktasına geçeyim, su yerine süt katarsanız lezzetli oluyor.. Siz havucun suyundan kattınız ama süt daha nefis gerçekten :)) Elinize sağlık ❤️

  • Nişasta yerine ne koyabilirim nişasta zararlı çünki

    • Burada zararlı olan tek şey nişasta değil yalnız :D

    • ellerine sağlik

  • Helal olsun sana hamarat kadınsın ellerin sihirli gibi 🤗🌹🤗

  • Erkek olarak bir tek ben izliyorum sanırım :)) elinize sağlık gayet güzel görünüyorlar :)

  • Sehernur.

  • Çok güzel elline salık

  • 🤣🤣🤣🤣🤣

  • Şeker ekleyip güzelim havuçları zehire dönüştürdünüz.

  • Cezeryeyi hiç sevmem

    • ebryusf sevmek zorunda değilsin zaten 😂

  • Mrb cok guzelll elkerinize saglik bende yapiyorum icine cviz olurmu

  • Çok beğendiğim bi tarif ama daha yapmak nasip olmadı en kısa zamanda denicem inşallah

  • 💜💛

  • Çok güzel ellerinize sağlık

  • Yapılabilir ve guzel seyler yapiosunuz..elinize sağlik

  • 👍

  • kaç gün bayatlamadan dayanıyor cevap yazarmisiniz

  • Ellerine sağlık harika 👍❤️ ama deneyeceğim

  • Cok iyi

  • Çok güzel oldu

  • Denicem canim benim ya cok guzel olmuş

  • Zahmetli ama harika eline sağlık