أول تصريح من مسؤول تركي حول المشاجرة في اسنيورت .. واليكم أخر المستجدات

katma 9 Feb 2019
التفاصيل في الروابط التالية:
عاجل: أول تصريح رسمي تركي حول الوضع في أسنيورت
arab-turkey.com/?p=87968
عاجل: خاص تركيا بالعربي
4 اصابات في مدينة اسنيورت بإسطنبول والشرطة تتمكن من فرض الأمن بالمدينة
arab-turkey.com/?p=87954
عاجل: فرق مكافحة الشغب التركية والشرطة تتدخل لفرض حظر تجوال في عدة مناطق من اسنيورت (فيديوهات)
arab-turkey.com/?p=87951
#عاجل: أتراك يهاجمون محال السوريين في #إسطنبول #اسنيورت والشرطة تتدخل بقوة (فيديو)
arab-turkey.com/?p=87944

YORUMLAR

  • التفاصيل في الروابط التالية: عاجل: أول تصريح رسمي تركي حول الوضع في أسنيورت arab-turkey.com/?p=87968 عاجل: خاص تركيا بالعربي 4 اصابات في مدينة اسنيورت بإسطنبول والشرطة تتمكن من فرض الأمن بالمدينة arab-turkey.com/?p=87954 عاجل: فرق مكافحة الشغب التركية والشرطة تتدخل لفرض حظر تجوال في عدة مناطق من اسنيورت (فيديوهات) arab-turkey.com/?p=87951 #عاجل: أتراك يهاجمون محال السوريين في #إسطنبول #اسنيورت والشرطة تتدخل بقوة (فيديو) arab-turkey.com/?p=87944

  • سيد علاء كيف بدي سوي لم شمل ازا ما كان عندي جواز سفر ولا اقضر ان تلع بيصير علي كملك تركي

  • العرض مو امر بسيط يمكن التساهل فيه والتطرف مرفوض والقانون اساس الحياة

  • kanka olay şu bunların kızlarına Türkler sarkintilik etmiş bunlarda boş durmamis namusumuz diye Türkleri yaralamislar namusumuzu koruduk diyo orosbu çocukları amerika ananisi sıktı zaten bizim sizin anannizda bacinzla işimiz olmaz

  • انا تركي. وانا آسفة جدا. إنما المؤمنون إخوة. ما لنا ،ولكم. يا ربنا ألف بيننا و بين قلوب إخواننا

  • لاحول ولا قوة الا بالله

  • سلام عليكم أخي علاء عندي سؤال بدي انتقل ع انقرا حالين انابازمير في نقل كملك ازا رحت وعملت نقل كملك من ازميرع انقرا بصيرولالاء

  • اللهم آمنة في بلادنا سورية اللهم فرج على الشعب السوري والمسلمين في كل مكان

  • هل اللي مامعه كملك وتحت سن القانوني برحلوه؟ ارجو ان تجيبوني على سؤالي.. قريبتي ابنها عمره ١٦ سنه وماعنده كملك طمنوني بليز لو وقفه البوليس في مشكله شي؟ علما بان امه عندها كملك

  • ماهي آخر أخبار للم الشمل

  • كتر الله خيرك

  • Ülken kerhane olmus giren cikan belli degil Gelmişsin burda hak talep ediyorsun Orusbu cocugu

  • EZIN KAFALARINI C.C.C.😎🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷TAKSIMDE SURIYE BAYRAGI AÇANIN ANASINI BACINI YOLUNU KARISINI ESATA HAVALE EDIYORUM.

  • Lan nasıl trende giriyor bunlar !!!!

  • Bugünde şaşırmadık gene trendlerdeler

  • Orospu cocuguuuuu!!!!!

  • Terörizme teşvikten şikayet edin aöl

  • Bu kansız piçler ülkeyi batırdı amk son 3 yılda türkiye uçurumun eşiğine geldi insanların hayatında refah kalmadı amk yeter!

  • For fuck sake go to your fucking country fuck all of you

  • Begenmiyosan siktirgit amina kodugum hem ayranim dokulmesin hem gotum sikilmesin yok oyle bisey

  • Ümmetin halkına zulüm etmeyin , şüphesiz ki Suriyeliler Türklerden üstündür !!!

  • İçinden geçtiniz ülkenin benden söylemesi birgün birisi veya birilerinin sabrını taşıracaksınız

  • TR-tv a videoda çekmeye başladılar amk

  • KES LAN KONUŞMA!

  • 😟

  • Soyunu sopunu sikitiğimin orosbu çocukları sizin ben taa amınıza koyim.

  • az size orospu cocukları

  • Fuck Arab !!

  • كفووووووووووو نيكو اخت كل واحد تركي أخو شرموطه بيطلع ع بنت سوريا ... لك والله كفووووووووووو اني ابن السعودية لك والله انتو السوريين أهل النخوه والشهامة تحيه للشعب السوري من السعوديه

  • DISLİKE !

  • FUCK ALL SYRİANS ! GET OUT FROM THE OUR COUNTRY . WE WİLL KİLL YOU !

  • يا عالم شعبنا ما يفهم لك البنت الحشيمه والابسه مثل الخلق ما احد يتحرش فيها ولا شي بس نحن نلوم الشباب الاتراك وما انلوم السوريين لك شوف عيني انو بولايت اورفا في سورييات لابسات فيزونات شبه عاريات وداهنات بوازهن مكياج وصايعات وطايحات بالدروب هاي الاشكال ما لازم بس الناس تلطش عليهن بس الحق عل اهل الي مو مربين بناتهم

  • Suriye lilerin hepsinin anasını sikim bu Suriyeliler beter olsunnn

  • *Beynim = izle* *Ben = bu ne aq?* *Beynim = izle dedim* *Ben = Tm* Bu aq cocunun trendde ne işi var aqqqqq

  • Altyazı ekliyin de konuyu anlıyalım amk

  • Esat sizin gibi işe yaramayan teröristlerden kurtuldu

  • Fuck arap love esat🇹🇷

  • لا حول و لا قوه الا بالله العلي العظيم استغفر الله العظيم يارب واتوب اليك الله يجيب العواقب سليمه يا رب الله المستعان

  • Bu suriyeli orospu çocuklarının hepsini yakıcaksın

  • Suti Esed bum bumm

  • suriyilelerin dügünü vardı sinoplular mi tam bilmiyorum ama suriyelilerin dügune giden kızlara laf yapmış sonra suriyeliler bunları bi güzel dövmüş bizim türkler . 50_60 kişiyle geldiler ortalıgı bütün dagıttılar ne suriyeli dükkan koydular ne araba :)

  • Esenyurt Halkına selamlar ! Sonuna kadar doğru bir davranışta bulunmuşlar sadece polise saldırmaları yanlıştı. Unutmayın polislerimiz emniyet güçlerimiz bizim güvenliğimiz ve ehemmiyetimiz için çalışıyorlar

  • F NE İSİ VAR LAN

  • ANANI SİKİM AMK OROSPU COCU

  • *BU VİDEO NEDEN TRENDLARDE AQ*

  • All syria come on esenyurt 🇹🇷

  • Annein amını sikim sınırlarımızı açtığımıza dua et

  • BU ÜLKE HEPİMİZE YETER AYRIMCILIĞA HAYIR

  • gene sikecez meydana gelin sikelim

  • BUNE LAN TR TREND OLMAZ AMA HAYIR

  • siktirin gidin ülkenize orospu çoçukları

  • Siktirin gidin ananızı sikim

  • Amcık suriyeliler çölünüze dönüm

  • Amına kodumun suriyelileri siktirin gidin ülkenize orospu çocukları

  • ÜLKEMİZİ SİZE YAR ETMEYİZ😠😠😠😠

  • DISLIKELAYALIM LÜTFEN VİDEOYU

  • YAV YİNE Mİ TRENDLERİ ELE GEÇİRDİ SURİYELİLER 😠😠

  • Suriyeliler video izleye izleye trende sokmuslar amk

  • Lan bu neden trendlerde

  • ULAN AMINAKODUMUN SURİLERİ BACINIZI SIKEYIM

  • Türkmen olan suriyeliler biz arap olanları sevmiyoruz suriyeliler çok genel oluyor kusura bakmayın.

    • تركماني وماعرفان تحكي كلمتين بالتركي وعم تحكي على العرب يلي كنت ساكن معهم! لعمى شو قليل أصل

    • Doğru haklısın

  • Suriye'de savaş bitti gidin artık iş bulamiyoz

  • defolun gidin amk ülkemden şerefsiz pislikler

  • Böyle videoların altında gidin diye suriyelilere sövüp sonra akpye oy veriyosunuz ya sizin ben gelmişinizi geçmişinizi sikeyim

  • حسبنا الله ونعم الوكيل

  • Cok konusma anani gotunden sikerim

  • ÜLKEMDEN DEFOLUN !

  • Umarım küfür etmiyorsundur yoksa ananın an ın suriyeye düşen. Bombalatın kay ağını sokatım

  • Sabrımız taşarsa biriniz yaşayamazsınız...

  • amk yetti lan trendlerimizinde icine ettiler

  • Siktir git kendi ülkene orospu cocugu

  • اللهم الف بين قلوب المسلمين جميعا

  • Süriyenin anasın sikeriz defolun lan ülkemizden amk çocuklar 🗼🗼🗼ananıza girsin

  • Amk süriyesi

  • Türkçe konuş yada sus!

  • Aml heryeri istila ettiler

  • Türkçe alt yazı nerde ?

  • تم

  • Suri sakso

  • يا غبي..: صح مافي جرحى ولكن قول كم محل تكسر

  • Ülkenize dönün amına kodumun suriyelileri

  • شفت سوري تحرش ببنت تركية اجا الشب التركي يلي معها ضربه كم كف وتهجم عليه بربي صار يبزق الدم وهرب متل الجبان وكان معه شباب سوريين ماحدا استرجا يعمل شي

  • لك آآآآآخ يرحم ايامك ياسورية

  • Amcık yarrak kadar boyunuz var ona buna saldırıyonuz sonra türkler bölr aöcklar önce kavgayı kesin sonra SİKTİRİN GİDİN AMK

  • السورييين بتركيا سهر وحفلات واراكيل والي اخره .وشعبهن عم يموت بالقصف انت مو لاجئ انت معنتا سايح.

  • AMK bı türk trendleri işgal etmemiştiniz siktirin gidin kodumun araplari

  • I am Esad Suri boom boom

  • انا تركي وآسف جدا جدا. إمتحانكم كبير. اعلموا ان نصر الله قريب. اكثر الاتراك ينسى ان كل المسلمين إخوة. مع الأسف الشديد. أنا أدعو الله لكم دائما. اللهم ألف بين قلوبنا، وأصلح ذات بيننا، واهدنا سبل السلام، ونجنا من الظلمات إلى النور

  • tükiyede ne kadar süreyili varsa hepsinin amk

  • خلي يصير هيك مشان ثاني مرا الاترك يفكرو ألف مرا قبل مايتعرض لبنت سوريه مايقولو السوريين يلي فيهن مكفيهن متغربين وكرهانين حياتهن

  • Genetiğinizde hainlik para karı keyif düşkünlüğü var ama biz size hep abilik yaptık Türkler olmasa yarraa yan bastıydınız hep götünüzü topladık ama adam olmadınız, sokaklarda rahat durun insanları rahatsız etmeyin.

  • Siktirin gidin

  • Suriye lerinde amina koyayım

  • Esenyurt halkı Suriyelilerin anasını sikiyor kıza ve öz

  • Siktirin gidin Esenyurt dan istanbuldan Türkiye’den

  • كلشي سوري كفوووو يشترك 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘فدوه ولمو كفو لا يشترك😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

  • Ne diyor lan bu döl israfı

  • Fuck off arab go home

  • ne diyon amk arabi seni siktirin gidin ülkemizden

  • Kardeş kardeş yaşayın. neyi bölüşemediniz?