No video

Çukur 8. Bölüm - Ölüm Ruleti

katma 12 Dec 2017
Bu dizi ve çok daha fazlası puhutv'de → puhutv.com/cukur-8-bolum-izle?utm_medium=referral&utm_source=youtube&utm_campaign=cukur&utm_content=bolum_8
Çukur'a Abone Olmak İçin → bit.ly/cukur-dd-sub
8. Bölüm Özet:
Herkesin maçı kendi kurallarına göre oynadığı Çukur mahallesinde gerilim doruk noktasındadır. Yamaç, Vartolu’nun zayıf noktasını bulmuş ve bu maçı bitirmek için son vuruşunu yapmıştır.
Vartolu beklemediği anda yediği darbeye karşılık İdris ve Yamaç’a hayatlarının sürprizini yaşatacaktır. Yamaç’ın tüm bu olanlar karşısında neden harekete geçmediğini sorgulayan İdris, oğluna hayatının dersini verecektir.
Bu sırada Selim’in kaçak kumarhanesine gelen yeraltı dünyasının adamlarından Serdar, tansiyonu yükseltecektir. Koçovalı kadınları arasında da büyük bir fırtına kopmak üzeredir. Sultan, kesin kararını vermiştir; Sena bu evden gidecektir.
Senaryo: Gökhan Horzum
Yapımcı: Kerem Çatay, Pelin Diştaş Yaşaroğlu
Yönetmen: Sinan Öztürk
İdari Yapımcı: Yamaç Okur
Müzik: Toygar Işıklı
2. Yönetmen: Özgür Sevimli
Görüntü Yönetmeni: Tolga Kutluay
Sanat Yönetmeni: Oya Köseoğlu

Oyuncu Kadrosu
Yamaç: Aras Bulut İynemli
Sena: Dilan Çiçek Deniz
İdris: Ercan Kesal
Sultan: Perihan Savaş
Kahraman: Mustafa Üstündağ
Vartolu: Erkan Kolçak Köstendil
Selim: Öner Erkan
Aliço: Rıza Kocaoğlu
Muhittin: Nebil Sayın
Celasun: Kubilay Aka

YORUMLAR

  • Ölüm rületi değil o Rus ruleti😄😄😄😄

  • bütün dizi boyunca en sevdiğim sahne bu

  • Rus ruleti

  • Idrisle sena arasinda kocaman bir fark var

  • ulan bunlardan olsa olsa kuzu babasi olur siz daha baba görmemissiniz benim babayi görseniz asil baba neymis görürdünüz.

  • Kardeşlerse niye kafasına sıktırıyo

  • Azlaha Öliyodum İdris Pezevenki Yüzünden

  • Çukurun bu zamanlarını çok fena özledim ya

  • Izleyenler abone olun lan

  • o günler ne güzeldi be

  • Ne sahneydi...boyke birlige can feda

  • Bu hayatın heyecanı meyecanı yok yok kazan kazan yok kaybetteç biyerimiz yok kazan kazan yok Yamaçın şarkısı

  • Ne kadar boktan bir sahne ya

  • harika

  • Tr televizyon tarihin en iyi sahnesi

  • Cringe sahne

  • Çok Kral Sahne be...

  • Merak ettimde encok dizide yamaç mı seviliyor yada idris mi yorumlarda belirtirmisniz

  • NEREDESİN PAŞAM

  • المشهد يخبل 😍❤

  • Efsane bölümlerdi karakuzuda neymis

  • Bu bölğmleri özledim

  • Bu bölümleri özledik karakuzularmış

  • Bu OyunUn Adı Ölüm Ruleti Değil Rus Ruleti

  • Keske 2 tane böyle saglam dostumuz olsaydi su hayatta..

  • silah ticareti haraç kesme tombala oynatma ondan sonra essalamın aleyküm..

  • Pasa öldü lan

  • 500 yorum bee

  • Kanalın 2.000.772 abonesi var izlenme 2.685.855

  • Böyle klas bi dizinin böyle saçma sahneleri de var malesef yapmacık rol emmiyle paşa gereksiz karakterler idris koçovalı desen çakma ramiz dayı felsefesinde yapmacık hem de çok

  • G

  • ULAN KOÇOVA MAHALLESİ NEYDİN NE OLDUN BE.S

  • Kardesiz caniz tekiz

  • böyle sahne yok baba

  • VE CUMALİ ÖLMEMİŞ OLUR :D

  • Cumali abin yaşıyo

  • Şu Rusların var ya bir karılarını hastayım birde rulet tine

  • çayı da açık koymuş karı

  • Keske yine bu gunler olsa

  • Yamaç ın alaka sı yok

  • 3:17 nasil manyaklarin icine dustum

  • Selamun Aleykum turk bin falesten shok syvruim

  • ilk 3 40 dk ne izledim ben

  • kemalimvyapmaaz

  • Olum askerlikmi lan orası herkez idrise sözünü dinliyo o majallede yaşanmaz

  • Kafaya mermi yere nolcak?

  • Sena çok güzel

  • Mal mısınız aq

  • an ce luna an cepe sezon nou la filmul cukur

  • Ulan sezon finalinden sonra herseyi tekrar tekrar izliyorum

  • Merhaba arkadaşlar kanalıma bakarmısınız

  • Emmi paşa elden gidiyyteeaahh

    • Nerede Eeldebilir elden gidiyeeaannn

  • cakma mafia lar a-.q- cakalari :D

  • O çaylar neden imamın abdest suyu gibi ?

  • Saçma sapan bir sahne aq

  • HAYATIMDA İZLEDİĞİM EN BOŞ VE GEREKSİZ SAHNE..BIRAKIN BU MAHALLE KABADAYILIKLARINI.

    • Yamaç Koçovalı ok

    • Taha Yasin Agca hayatimda gordugum en boş ve gereksiz bir yorum. Bırak ratingin anasını yatırıp siken Ayyapım projesine Çamur atmayı

  • Şerefsizler amınıza koyam sikem sizi şerefsizler

  • Kemal filmden çikarsa bi tadi kalmaz

  • O kadar adam damda güvercin gibi yaşayacağına her gelene gidene bakacağına kamera taksanız başına da birini koysaniz mantıklı olma mıydı ya 😂😂

  • Sena eve.o nasil sahneydi lan👌✊

  • BU SAHNEDEBU DIZI DE ASLA UNUTAMADIKLARIMIN ARASINA GIRDI..MUKEMMEL EFSANE SEHNE! KARDESIZ,CANIZ,TEKZ CUKURCULAR!!!A.Y.E.!!!

  • Orada olmasaydım paşa gg

  • Gördünüzmü beni

  • Ne bölümlerdi be. Dİzide düşüş var maalesef.

  • İzleyinde adamlık öğrenin

  • ulan bu kemal harika lan

  • çukuru seyredenler ve sevenler +1

  • Alekum segam

  • hassiktir emmi oluyodu

  • O "18 yaşından küçükler giremez" Levhasını çekin ya ordan ne o videoyu s....kmiş!!

  • Sena gelin imamın abdest suyu gibi kuymuşsun çayları

  • Ben dizi sevmem ama bu videoyu ilk kez izliyorum baya güzel

  • kardeşiz canız tekiz

  • 😊

  • Baykal idrisin abisi cumali

  • >...

  • This was so intense 😯

  • Favori ismin kim . 1 yamaç 2 idris baba 3 kemal 4 paşa 5 sultan 6 mihriban 7 sena 8 vartolu 9 medet

  • Şurda aklına gelmiyo ki bunları bana selim söyledi paşa emmi hain diye

  • Gel gel sena eve

  • Çukur evimiz idris babamız

  • Sıkı sıkı tembihIerIer . ‘ Unut onu , akIına biIe getirme , çıkar kafandan , hafızandan siI.’ Sanki seven beynimizmiş gibi .

  • bu filmi beğenmeyenler bilmediklerinden dolayı bu filmi beğenmezler Oysa ki bu film bir anlamı var k.... İdris

  • KARDESMIYIZ CANMIYIZ TEKMIYIZ 1! BIZ OLSEKDE OLMEYIZZ!@!cukur

  • kendi semtimi boyle dizilerde gormek güzel bir şey ama gercekten cukur orasi buna emin olabilirsiniz istanbul ayvansarayda oluyor cekimleri eskiden bir roman mahallesiydi şimdi diyarbakirlarin elinde

    • farkedermi güzelmiş kardeş dahasini anlat

  • 5.33 idris babanın çayı imamın abdest suyu olms amk🎃o nasıl bir dem öle 😄

  • İdris baba bıyıkları az kısalt ya

  • Bu sahne süper yaa

  • Çok güzel

  • ve selamın aleyküm

  • İdris Koçovalı ..

  • Otur yerine deyince men oturdum)))

  • ÇUKUR

  • Anca beraber kanca beraber

  • Olum bakıyorumda dizide ne çok bilinmeyen adam var