Çığlık Kapanı | Ben 10 Türkçe | çizgi film | Cartoon Network Türkiye

katma 9 Aug 2018
► Ben 10 Ailesine katılmak için şimdi abone ol! bit.ly/2nvxl74
Diş çürüğü yüzünden diş hekimini gitmek zorunda kalan Ben'in durumu, bir rüya kapanı kullanarak kahramanımıza en kötü kabuslarını yaşatan Hex'le birlikte daha da kötü bir hâl alır.
Daha fazla Ben 10 haberi için bizi takip et!
Websitesi - ben10.cartoonnetwork.com.tr/
Ben 10'in yeni resmi TR-tv kanalında her zaman Kahramanlık Zamanı! Bu 10 yaşındaki kahraman çocuk hakkında komik klipler izle ve eğlenceli bilgiler edin; en sevdiğin uzaylıların bilmediğin yönlerini keşfet. Ben, süper güçlü yaramazlıklarına koyulduğunda çok eğleneceğin anlar olacak ve o kötü adamlarla savaşırken harika aksiyon sahneleri göreceksin. Başka yerde bulamayacağın nasıl oynanır videolarına ve özel içeriklere de göz atabilirsin. Ben, Gwen ve Büyükbaba Max ülkenin bir ucundan diğer ucuna Paslı Kova ile yolculuk ederken onlara katıl ve en son haberleri almak için Ben 10 resmi TR-tv kanalına üye ol. İçindeki uzaylı süper kahramanı keşfetme zamanı!
► Daha fazla Ben 10 izlemek için tıkla - tr-tv.net/plid-PLOu98KIEj6tcMdnQtI9A2g9u4tjDwCeom
► Ben 10 Uygulaması Oyun Videoları için tıkla - tr-tv.net/plid-PLOu98KIEj6tcMdnQtI9A2g9u4tjDwCeom

YORUMLAR

  • 💋💋💋💋💋💙💙💙💙💚💚💚💙👼👼👼👼👼📷📷📷📷📹📹📷

  • Şimdiki ben 10 çok küçük yaştaki kesime hitap ediyor eski ben 10 buna 1000 basar

  • Simdinin cocuklarina aciyorum ... Eskiden hersey cok iyiydi .

  • abi eskiden güzeldi şimdi bozdular amklar

  • Affet beni çocukluğum sana ihanet ettim

  • En iyisi ateş topu

  • bu yeni nesil cizgifilimi yapanlarin yaziklar olsun biz eski ben 10 istoyoruz diyenler+1

  • 2:28 saattin amınakoydu

  • herşeyın basladıgı uzay gemısı aga beweeee

  • T R E N D L E N D İ N

  • Aga bişe sorucam telif yemiyonmu

  • bu pezevenk bi büyüyo bi küçülüyo çocuk bi evlenemedi mk asdsaddsaads

  • Ulan noldu bu ben 10 a aq gwen 4 yaşında çocuk olmus aq 2010 dan sonra doğan nesil aşırı şanssız çizgi film açısından 2000 ler yine idare ediyodu bizim zaman

  • agaa bee 10 seneki hli aklima geldi

  • Yaşlanmışız beee ilk serisini ne izlerdik

  • en iyisi ailendi amk diğer iylana eskiden çok izlerdim internetten olsun telden ama bok gııb olmus sırf trendlerde dıye geldım yoksa gelmıcektım mereak ettım naısl gemıs diye

  • *Ben 10 Ultimate Alienden Sonra Tutmadı*

  • *Bune lan bentenin amina koymuşsunuz*

  • *Ben 2004 Doğumluyum Çizgi Film 2005 Yapımı 2007 de Türkiye'de Yayınlanırdı O zaman çok İzlerdim Yani Tüm Dünya Çocuklarının Çizgi Filmiydi Hala Unutamıyorum O Günleri Anneme Babama Küçükken Hep Ben 10 Oyuncakları Ben 10 Kırtasiyeleri Aldırdım ne günlerdi o zamanlar İşte Benim Çocukluğumun Çizgi Filmi Böyleydi Şimdi Ne Halde*

  • Ulan çocukken ne izlerdik be

  • Aha kırdın saati kırdın

  • Bu nasıl ben 10 yakında minecrafta dönecek galiba amk

  • Eskiden ne güzeldi ve bu çizgi film şimdi ne hale gelmiş

  • Ulan çocuk ken ne izlerdim be şimdi bok 💩 gibi olmuş

  • en sevdiğim cizgi filmlerden

  • Eskiden 13-15 yaş aralığındaydı şimdi 8 yapmışlar mk ya

  • Bu nasıl trend e girdi amk

  • Ananı sikim ya ne izlerdim😥😥😥

  • Tam çocuk çizgi filmi olmuş eskiden daha güzeldi şuna bak velet gibi yapmışlar karakterleri

  • Bu video nasıl trend oldu

  • Bu video nası trende AMK jsjsj

  • Amk 8-9 yıl önce ki versiyonu en azından izlerken bir sike benziyordu

  • En son 6. Sınıfa gidiyordum abim sayesinde izliyordum şimdi mezunum 🙋 hayat ne çabuk geçiyor bentencimi özlemişim 😅

  • Eski Vilgax Dede şimdi çıksa süper olur !

  • bu burda ne arıyo amk neyse özlemişim izliyim bare

  • Bu en son ergendi ne ara anasınıfına geri döndü

  • Çocukluğum bunla geçti ama şimdi boku çıkmış aga bu ne lan

  • 4:52 rammus

  • eskiden ne güzeldi lan bozmuşlar

  • Lider medyadan yapmış

  • Eski ben10 nerde piçler

  • şu çizgi filmi düzeltin be arkadaşım

    • herşeyi çok kötü oldu eski jenerik bile bence iyiydi o kadar değişti ben 10 DİSLİKE SALDIRISI

  • Eski ben ten geri istiyoruz unnivorse kan kavga her bok olsun AMK

    • git değer kazan gel

    • seni buldum bende niye Türk lirası değer kaybediyor diyorum meğerse burada çizgi filim eleştiriyormuş

  • Ben10 Ultimate Alien geri gelsin bülent çok seviyor

  • Trend ne alaka mq

  • bu nası ben 10 amk yeni nesil yazık size

  • Yaşım 22 izliyorum trendlerde gördüm 🤔😂

  • ben 10 omniverse tam bölüm gelsin

  • Koskoca ben 10 çocukluğumuzun güzeli çizgi filmi rezalet hale gelmiş

  • Flapjack ben 10 bakugan johny test. Eskiler kat kat daha iyidi. Tekrar yayinlansa keske

    • Arkadaşım Kanalıma bakın GENERATOR REX İLE BERABER OLANI DAHİL HER BEN 10 var tabii Omniverse ve Reboot kısmı hariç zaten onlar bi ...ka sarmazlar

    • Muharrem Pehlivan Nostalji Çizgi Filimler Çok iyidi Şimdi yayınlansa lar şimdikilere bin basarlar

  • Çizimler boka sarmış

  • Eski ilk jenerasyon daha güzeldi

  • Amk 2010 daki benten nerde şimdi olsaydı yine izlerdim onu :(

  • *Anasını sikmişiniz la Ben 10'un benim izlediğim ilk seri 2005 efsaneydi bi de şuna bak amına koyim çocuklara özel yapmışlar eski Ben 10 serisini yeniden yayınlasalar şimdi ki seriden daha çok reyting alır. Nerde 2008 de ki Cartoon Network.*

  • Bunun trendlerde ne işi var aq

  • Mükemmel

  • GÖZÜMDE CANLANIR KOSKOCA MAZİ

  • Telefonu bebeklerin eline veren velilerin beynini sikim

  • Küçükken ne izlerdim aq

  • *YA NEDEN ÇİZGİ FİLMLER TRENDLERDE*

  • Bunun ilk çıktığı zamanlnar güzeldi bi 10 yıl önce filan sanırsam bir kız olarak o zamanlar izlerdim şimdi hiç güzel değil bune yav neyse yeni nesil izlesin ayrıca bu neden youtubeda trendde tebrikler çocuklar youtube'u ele geçiriyosunuz .s

  • aynen öyle ya eski bölümleri daha iyiydi

  • Ulan eskiden ben 10 in bi karakteri vardi her yasa hitap ediyordu ama simdi +3 yas yapilmis bide orjinalinden sonra boyle yan serilerin neden yapildiginida bir turlu anlamadim mis gibi orjinali var bunun

  • küçükken izlerdim aq

  • Buna kim yaptı bunu. Nasıl değişti bu kadar bu lan. Zorunluluk mu mk kalsın eski hali işte.

  • bu ne lan en eskisi en guzeldi

  • Eskiden bu da iyiydi

  • TR-tv videilaru trendlere ne ölcütlere göre aliyo bilen var mi. Bu ne amk

  • yeni çizgi filmler Bir acayip eskiden Voltran himen felan vardı

  • 37k görüntülenme 170 like 30 yorum bunun tek açıklaması bebeklere... Trendler bebeklerin elinde

    • Kaçıncı sınıfsın

    • Lecinder ben 10 orijinvarken bunu izliyorsan harbi körsün

    • Ulan cinler hakkın da video izliyordum buraya geldim aq

    • 18 yaşındayım ve izliyorum var mı diyeceğen bişey?

    • Oğuz Kaan GÜLHAN bebeklerin değil. Ona güzel çizgi filmler yerine bunları izletip beynini yikayanlarin elinde

  • bu neden trend de

  • ÇOK güzel

  • cartoon network türkiye kanalı tam bölüm çekiyor sen orta bölüm bi s.g

  • tam bölüm ?

  • Bu ne amk yarra yemis bu da

  • Çocukluk çizgi filmime neler yapmışlar yazık

  • ya aq bu çizgi film ne güzeldi 2007 de falan git gide zigota dönüşüyo ben10 bune ya

  • Bu nasıl trendte mk

    • he amk

    • Tüm bebeler bunu izliyo knk bizim Ben 10 daha efsaneydi Ben 10'e nolmuş? a*mk

    • winto NUSRET aynen

  • Trend :D?

  • 10 yıl önce çok daha güzeldi ne olmus bu çizgi filme ya

    • mehmet kaplan ilk serisini kendimi bildim bileli izlemisimdir. Dolabim falan poster cikartmayla doluydu . Fakat yanlis hatirlamiyosam kucuk cocuklar korkuyor diye yayindan kaldirilmisti

    • vay be eskiyi hatırlamak için açtım keşke açmasaydım üzüldüm yeni nesine

    • 10 sene önce daha iyiydi tam çocuk çizgi filmi olmuş

    • evet ta hep izlerdim ama simdi cok sacma

    • ayyyyyyyynen öyyyyyyle

  • Çok güzel

  • Ulan memleketteki bebelerin elinden alin su youtubu Yoksa spik bi nesil geliyo

  • Harika

  • Abi kalp

    • olm resmi kanal bu ne kalbi fcouuofjcfc

  • Abi kalp

  • GARG

  • kalp at yorum at abi

  • Kalp

  • 4:39 0:24 ne in esi bu bir. normal bir güçlü??

  • ve ilk izlenme

  • ilk yorum ve ilk like