Ecrin Su Çoban

Ecrin Su Çoban Ecrin Su Çoban

  • 318
  • 178 195 302
🤗🙈♥ SELAM. Kanalımda Eğlenceli Ve Kaliteli Videolar Bulacaksınız.
AYRICA ecrin su çoban'ın oyuncak dünyası isimli 2. bir kanalım var.

Video

YORUMLAR

  • ecrin başına ne geldi tüm takipçilerin merak ediyor lütfen bir video çek adanadan selamlar

  • ODA TURU CEK LÜTFEN

  • meraba ecrin su coban

  • ya sen ne kadar güzelsin yaaa

  • şımarık kendini tik tok kıralı sanıyo

    • sen kendini şımarık sanıyosun galiba.evet evet,şımarık sanıyosun.

  • llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooollllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

  • nerede yaşıyorsun ecrin

  • Merhaba arkadaşlar, ailem ile birlikte 28 Eylül’de gerçekleşecek olan Ziynet Sali’nin Harbiye Konseri'ne davetliyim. Eğer siz de bu konsere davetiye kazanmak istiyorsanız, www.netd.com/eglence/20-lik/-ziynet-sali-ozel-roportaj adresine gidip Ziynet Sali ile yapılan röportajın altına yorum bırakabilirsiniz. Şanslı 5 çifte konser bileti hediye!! Ben çok heyecanlıyım!! :)) Yorumlarınızı bekliyorum...

  • Kanalımda çok eğlenceli akım videoları var GÜLME GARANTİLİ

  • kaç yaşındasın

  • Sen Kaç Yaşındasın

  • ben süleyman

  • ecrin o ses çocuklara katılmayı düşünüyor musun bence katıl

  • selam ecrin su çoban ben melek seni çok seviyorum

  • kanalıma abone olurmusun ecrin bide nerede yaşıyorsun

  • kanalima abune olana bende olacam

  • videoooooooooooooooooooooooo

  • Ecrin neden 2-ci kanalinda artik video cekmiyorsun

  • Çok şirinsinnnnn

  • ecrin söylede banada abone olsunlar :D

  • Daha fazla video attttttt lütfennnnnnnnhn

  • Ecrin musically videosu gelsin nolur. bu konuda çok başarılısın.💚💜💛🧡🖤💖💗💝💕💞💓💘

  • Yaaaa kedin de senin gibi bir melekk

  • Aşkımmm Meleğimm Prensesim Gülümmm Tatlımmm Fanınımm Lütfen artık cevap ver. Seni çoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook seviyorum.

  • kanalıma abone olurmusun ecrinnn

  • ecrin daha sık video çekmeni öneririm inş 9999999999999.999999999999999999999.99999999999999999999.99999999999999999 abone olursun ve rüyamda sürekli seni görüp duruyom anlamadım gitti

  • hellllo

  • karşılıklı obane olmak isteyen varmıııı

  • banada abone ol karşılıklııı

  • tatil vlog

  • bu gün vidyo at

  • seni çok seviyorumm

  • ecrin videolarını daha kısa sürelerde atmalısın ayrıca musically de kimse seni geçemez

  • Ecrin lütfen kanalıma abone olurmusun

  • video gelmiyor

  • Seni çok seviyorum Ecrin

  • bana abone ol ....

  • seni seviyorum soru işareti

  • Aynen çok tatlııııı

  • KEDİNİ GÖRDÜM MUSİCALLY DE ÇOOOOOOOOOK TATLIIIIIIII YAAAA

  • kendini bir şey zanetme

  • E EC ECR ECRİ ECRİN ECRİN S ECRİN SU ECRİN S ECRİN ECRİ ECR EC E SeNi ÇoK sEvİyOrUm

  • Çok tatlisin

  • videplarını her gun cek

  • seni cok seviyorum Ecrin

  • slm

  • şimdi hemdeeeeeeeeeeeeeeee ödeve başlıcam çünküüüüüüüüüüüüüüüüüüü

  • canlı yayın aç ecrin suuuuuuuuuuuuuu

  • yeni video

  • artık neden video gelmiyor